کد خبر 1218673
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تجمع

رسانه‌های سوریه از برگزاری تجمع مقابل مقر سازمان ملل متحد در دمشق برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین خبر دادند.

به گزارش مشرق، گروه‌های فلسطینی امروز مقابل مقر سازمان ملل متحد در دمشق تجمع همبستگی و حمایت از ملت فلسطین برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع بر ضرورت مداخله فوری جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تأکید کرده و سکوت در برابر جنایت این رژیم را مشارکت صریح و آشکار در این تجاوزات دانستند.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «اسماعیل السنداوی» مسئول هماهنگی جنبش جهاد اسلامی در سوریه در این تجمع نامه سرگشاده‌ای را خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد قرائت کرد و طی آن رفع محاصره علیه نوار غزه، برداشته شدن موانع در کرانه باختری و محاکمه سران رژیم رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی را خواستار شد.

تجمع مردمی در دمشق برای حمایت از ملت فلسطین +عکس

مشارکت‌کنندگان در این تجمع همچنین بر ضرورت ملزم کردن رژیم صهیونیستی به بازسازی ویرانه‌های بر جای مانده از حملات این رژیم و پرداخت غرامت به غیرنظامیان و نیز ارسال کمک‌های فوری به ملت فلسطین تأکید کردند.

«صابر فلحوط» رئیس کمیته مردمی عربی-سوری برای حمایت از ملت فلسطین و تعدادی از رهبران و نمایندگان گروه‌های فلسطینی، هیأت‌ها و کمیته‌های دفاع از اسرا و انجمن‌های سوری-فلسطینی شرکت داشتند.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته دور تازه‌ای از حملات علیه نوار غزه را آغاز کرده و تاکنون ۲۰۳ نفر از جمله ۵۸ کودک را به شهادت رسانده و ۱۲۳۵ نفر را زخمی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 2
    همین 15 نفر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس