کد خبر 1218637
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش مشرق سید علی صدری نیا در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: یکی از اقدامات روحانی و اصلاح‌طلبان برای به حاشیه کشاندن ناکارآمدی‌های چهار سال اول دولت، استفاده از دوپینگهایی در مقطع انتخابات ۹۶ بود که به ذکر چند نمونه از این دوپینگها می‌پردازم:

۱. تا پیش از انتخابات ۹۶ اصلاح طلبان و دولتی‌ها همواره سهام عدالت را طرحی غیرکارشناسی و پوپولیستی می‌دانستند. اما به یکباره قرار می‌شود همین طرح در آستانه انتخابات ۹۶ به مدد روحانی بیاید. چند ماه قبل از انتخابات اعلام می‌شود که دولت قصد دارد به ۴۹ میلیون ایرانی، حدودا نفری ۵۵۰ هزار تومان پرداخت کند. مبلغی که مجموعا بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان می‌شود و رسانه‌ها از آن با عنوان بی‌سابقه‌ترین پمپاژ پول در تاریخ کشور یاد می‌کنند. رئیس وقت سازمان خصوصی سازی در واکنش به انتخاباتی بودن این اقدام، می‌گوید: "انطباق زمان توزیع سهام عدالت با انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ تصادفی است!"

۲. قصه در اینجا تمام نمی‌شود؛ فروردین ماه ۱۳۹۶ وزیر رفاه هم مهربان‌تر از قبل به نظر می‌رسد. او می‌گوید دولت در اردیبهشت ماه سبد کالا و بسته‌های امنیت غذایی در بین مردم توزیع خواهد کرد.

۳. روحانی در اردیبهشت ماه ۹۶ و در آستانه انتخابات دستور پرداخت معوقات ۶۰۰ میلیاردی ایثارگران را هم صادر می‌کند.

۴. هشتم اردیبهشت ۹۶ نوبخت اعلام می‌کند دولت قصد دارد پاداش فرهنگیان را هم در همین ماه پرداخت کند. هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم همه مهربان‌تر می‌شوند!

۵. طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم قبلا گفته بود شب پرداخت یارانه‌ها شب مصیبت عظمای دولت است. با این وجود به یکباره در ماههای منتهی به انتخابات،دولتی‌ها یاد نیازمندان می‌افتند و در فروردین ماه ۹۶ می‌گویند تصمیم گرفته‌اند یارانه اقشار خاص را ۳ برابر کنند!

۶. مهربانی های دولت تمامی ندارد؛ دولت روحانی حتی دلش برای کسانی که یارانه‌شان را از یک سال قبل قطع کرده هم می‌سوزد و سه روز مانده به انتخابات یارانه آنها را هم وصل می‌کند و به سرعت پولهای‌شان را به حسابشان واریز می‌کند! 

۷. روز ۲۰ اردیبهشت ۹۶ و چند روز مانده تا انتخابات، خبر پرداخت وام ده میلیون تومانی به دهیاران کشور در رسانه‌ها منتشر می‌شود! دوپینگ پشت دوپینگ برای فراموشی ۴ سال ناکارآمدی دولت!

رئیسی در واکنش به همین‌گونه اقدامات در یکی از مناظره‌ها به روحانی می‌گوید ای کاش تمام این چهار سال را مثل این سه ماه کار می‌کردید و فقط این روزهای انتخابات به یاد نیازمندان نمی‌افتادید!
 البته دوپینگهای دولت روحانی تنها به اینگونه اقدامات ختم نشد...


دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دوپینگ در آستانه انتخابات!+ اسناد

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 0
    دست رو دل داغدیده مردم نزار از دست این روحانی و دارودستش
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    به لحاظ روانشناسی متاسفانه حرف فقط یازده درصد مغز رو فعال می کنه لذا باید این قبیل اقدامات به صورت تصویری و کلیپ همراه موسیقی ساخته شود و در فضای مجازی منتشر شود تا اثرگذاری اش بیشتر شود و در خاطره ها بماند
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 4
    دولت فعلی مال اینهاست و میتونن و میکنند شما هم در سال 92 میتونستید و اما نکردید !
  • سید IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 0
    حیف که مردم فریب خوردند دوباره به کلید دروغین رای دادند
  • SE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 0
    مردم با این حیله ها دیگر فریب اصحالات را نمی خورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس