کد خبر 1218241
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۵

به گزارش مشرق یک کاربر در رشته توئیتی نوشت: یک نفر دنبال مشتری در ایران برای یک خمیر دندان بود و گفت قیمت عالی دارم برای حداقل 2 کانتینر. قیمت خرده فروشی دبی، خرده فروشی ایران، عمده فروشی دبی و فروشنده را چک کردم و عجیب قیمت ش عالی بود. 3 تا نمونه فرستادم برای مشتری ایرانی و گفت من می خواهم و حتی بیشتر از 2 کانتینر، چون قیمتش خیلی خیلی خوب.

رفتم از یک سوپر مارکت دبی مشابه ش را خریدم و مقایسه کردم. تو بسته بندی تقریبا هیچ تفاوتی نبود و آن تفاوت های اندک با توجه به محل تولید (توضیحات به زبان روسی/عربی و...) قابل توجیه بود. از تامین کننده باز نمونه خواستم و گفت دیگر نمی دهم مگر یک کارتن بخری، خریدیم و نمونه ها را دادیم آزمایشگاه و نتیجه اینکه diethylene glycol بالاتر از حد مجاز داشت که می تواند به کبد یا کلیه خصوصا افراد جوان آسیب بزنه. ما نفروختیم ولی شک دارم با سود حداقل ۱۵۰٪ این جور مواد افراد دیگر هم نفروشند.

هفته پیش یک مورد مشابه اینطوری هم روی یک آیتم لوازم بهداشتی بود که شاید بعدا در موردش نوشتم. پیشنهاد می کنم موارد خوراکی/آرایشی بهداشتی را همان ایرانی بگیرید. حداقل یک مجوز نیم بند بهداشتی دارد.

خطر مواد خوراکی بهداشتی خارجی با حاشیه سود زیاد

خطر مواد خوراکی بهداشتی خارجی با حاشیه سود زیاد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    گندمهای وارداتی که علاوه بر تراریخته بودن، مواد سمی بهش میزنن به بهانه‌‌ی افزایش کارایی ویتامین و این کوفته زهرماریها... این بندگان خدا رو ببین تازه متوجه شدند انگاری!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس