کد خبر 1218217
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
خود زنی صهیونیست‌ها

رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی نظامیان این رژیم به یک خودروی حامل صهیونیست‌ها در یک بزرگراه مهم خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر یکشنبه از وقوع حادثه عجیب شلیک نظامیان این رژیم  به یک خانواده صهیونیست  در یک بزرگراه خبر دادند.

وبگاه «عروتص شوع» به نقل از شبکه خبری «کان» گزارش داد که یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها روز شنبه به سوی خودروی یک خانواده صهیونیست در «بزرگراه ۹۰» و در حالیکه از منطقه دره اردن به سمت جنوب فلسطین اشغالی حرکت می‌کرد، شلیک کرد. در این خودرو پنج کودک که یکی از آنها  دختری یک ساله و نیم بود، حضور داشتند.

رسانه‌های صهیونیست سعی کردند این حادثه را تصادفی وانمود کنند و مدعی شدند که نظامیان رژیم اسرائیل  به تصور اینکه  تله‌ای برای آن‌ها در مسیر کار گذاشته شده، به سمت این خودرو تیراندازی کردند. بزرگراه ۹۰، طولانی‌ترین جاده در فلسطین اشغالی با طول ۴۸۰ کیلومتر است.

 بنابر ادعای منابع خبری صهیونیست، در جریان این حادثه مادر این خانواده جراحات جزئی متحمل شد. گفته می‌شود بیم و نگرانی در بین پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی شدت یافته است.

رسانه های عبری زبان بارها در خصوص افزایش موارد افسردگی، اعتیاد به مواد مخدر و الکل، آزار جنسی و فرار از خدمت نظامیان  صهیونیستی هشدار داده‌اند. اخیرا یک نظامی صهیونیست که از مشکلات روحی رنج می‌برد  خود را آتش زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 2
    بهتره افراد غاصب را در جاده و مسیرهای مختلف با روشهای ساده شمشیر و تیرکمان و ...ترور کنند. با درگیری مستقیم فقط شهید میشوند و روحشان میرود بهشت. متاسفانه اعراب را در جنگها شکست داده و اعراب از رژیم غاصب میترسند
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    5 0
    تروریست های صهیونیست اول انسانیت خود را می کشند بعد دیگر انسانها را....
  • نیما HK ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    مرگ بر صهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس