کد خبر 1218043
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
۱۵۰ شهید و ۱۱۰۰ زخمی طی هفت روز حمله صهیونیست‌ها به غزه/ هلاکت ۱۱ صهیونیست

منابع فلسطینی به آمار شهیدان و زخمی شدگان ناشی از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه و نیز درگیری‌ها و هلاکت یک صهیونیست دیگر بر اثر حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو اشاره کردند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی فلسطینی اعلام کردند: بر اثر حملات امروز رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲ فلسطینی شهید و بیش از ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۲۰ موشک از غزه که ۵۵ موشک به تل آویو و «بئر السبع» شلیک شده خبر داد.

وزارت بهداشت غزه از شهادت ۱۵۰ فلسطینی طی هفت روز حمله صهیونیست‌ها به غزه خبر داد که در میان آنها ۴۱ کودک و ۲۳ زن به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

ادامه برگزاری تجمعات حمایت از فلسطین

همچنین براثر این حملات تاکنون ۱۱۰۰ فلسطینی زخمی شده‌اند.

بازداشت ۱۵ جوان در قدس اشغالی

الجزیره از بازداشت ۱۵ جوان فلسطین در قدس اشغالی در شب گذشته خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر دادند.

همزمان یک مرکز حقوق بشری که مقر آن در ژنو قرار دارد، به شدت اقدام صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن خانواده‌ها در غزه و شهادت و زخمی کردن شمار زیادی از فلسطینی‌ها را محکوم کرد و این اقدامات را غیرانسانی برشمرد.

در این گزارش آمده است: ۱۹ حمله و بمباران انجام شده به خانواده ها بوده است که در ۱۳ مورد خانه بر سر ساکنان آن ویران شده است و در چند مورد تجمعات و دو مورد خودرو و در چند مورد هم مزرعه هدف قرار گرفته است.

شهادت دو جوان فلسطینی در شهرهای «الخلیل و طولکرم» در کرانه باختری

شاهدان عینی از شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست با گلوله‌های جنگی خبر دادند و اعلام کردند: نظامیان صهیونیست در جنوب شهر «الخلیل» به سوی خودرو فلسطینی با گلوله جنگی شلیک کردند که به شهادت «وجدی ولید جعافره» منجر شد.

منابع فلسطینی گزارش دادند: پس از تیراندازی صهیونیست‌ها و زخمی کردن جوان فلسطینی، آنها مانع از امداد رسانی به او شدند تا این جوان بر اثر شدت خونریزی به شهادت برسد.

۱۵۰ شهید و ۱۱۰۰ زخمی طی هفت روز حمله صهیونیست‌ها

همزمان درگیری های شدیدی در اردوگاه افوار جریان دارد و جوانان فلسطینی با سنگ و بمب‌های آتش‌زا به رویارویی با نظامیان صهیونیست که با گلوله به فلسطینی‌ها حمله می‌کنند، پرداخته‌اند.

در «طولکرم» در کرانه باختری هم «یاسین حسن حمد» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی به شهادت رسیده است.

شاهدان عینی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی جوانانی که در روستای «شوفه» در جنوب شرق «طولکرم» به مقابله با شهرک نشینان پرداخته بودند، خبر دادند و اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به سوی آنها تیراندازی و آنها را زخمی کردند. یکی از جوانان از ناحیه سینه هدف قرار گرفت.

هلاکت یک صهیونیست دیگر

مقاومت فلسطین در حالی به حملات موشکی به فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد که منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند: در جریان حملات از غزه از شامگاه ۱۰ماه مه جاری، تاکنون ۱۰ اسرائیلی کشته شده‌اند که آنها در «عسقلان»، «اسدود»، «الرمله»، «ریشون» «لتسیون»، «رمات گان» و«تل آویو» بر اثر حملات موشکی کشته شده‌اند و یک افسر هم بر اثر هدف قرار گرفتن خودرو آن در نزدیکی مرز غزه کشته شده است.

منابع صهیونیست به زخمی شدن بیش از ۱۲۰ صهیونیست هم اشاره کردند و یک صهیونیست دیگر هم شب گذشته بر اثر حمله موشکی به تل آویو و حومه آن کشته شد.

صهیونیست‌ها در پناهگاه

منابع رژیم صهیونیستی با اشاره به شمار صهیونیستهایی که در پناهگاه به سرمی‌برند شمار آنها را ۵ میلیون دانستند و این شامل تل آویو و شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی نمی‌شود.

شلیک ۱۲۰ موشک از شب گذشته تا بامداد امروز به فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از شب گذشته تا بامداد امروز مقاومت فلسطین حدود ۱۲۰ موشک از غزه به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 1
    خداوند این شهیدان رو با شهدای کربلا محشور فرماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس