ادامه برگزاری تجمعات حمایت از فلسطین در کشورهای مختلف غربی

با ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی، کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا همچنان صحنه برگزاری تجمعات گسترده در حمایت از مرم فلسطین هستند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر در سراسر آمریکا و نقاط مختلف جهان، روز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن خشونت علیه ساکنان غزه به خیابان‌ها آمدند.

بر اساس این گزارش، ایالت‌های مختلف آمریکا بار دیگر شاهد حضور مردم در خیابان‌ها و حمایت از فلسطین و رسوا کردن صهیونیست‌ها با نمایان شدن خوی جنایتکارانه آن بود.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل پس از ۷۳ سال فرودگاه امنی ندارد

در بخش‌های مختلف نیویورک، تگزاس، واشنگتن دی‌سی، ماساچوست، شیکاگو هم هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند و با شعارهایی همچون صهیونیست‌ها باید بروند، پرچم‌های فلسطین را به حرکت درآوردند.

برلین پایتخت آلمان هم عصر دیروز برای دومین روز متوالی شاهد برپایی تظاهرات هزاران نفر از شهروندان آلمانی در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و هزاران آلمانی در منطقه کروزبرگ برلین جمع شده و به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد یوم النکبه تظاهرات کردند.

منطقه نوکلن برلین نیز امروز شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از ملت فلسطین بود که به درگیری‌های پراکنده بین معترضین و پلیس منجر شد.

در شهر آرهوس دانمارک نیز تظاهراتی مشابه در حمایت از ملت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

هزاران شهروند لندنی دیروز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

درشهر دوبلین پایتخت کشور ایرلند نیز تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

وزیر کشور فرانسه نیز از بازداشت ۵۱ نفر در اعتراضات به حملات رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد.

جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه صبح امروز یکشنبه در پیام توییتری نوشت: از پلیس به ویژه چهار هزار و دویست نیروی بسیج شده در پاریس متشکرم.

دارمانین افزود: چند نفر از جمله نیروهای پلیس در پاریس مجروح شدند. از ۵۱ تن دستگیر شده، ۴۴ تن از آنها در پاریس به ثبت رسیده است.

بازداشت معترضان در پاریس در حالی صورت گرفت که پلیس و وزارت کشور فرانسه به بهانه به خشونت کشیدن اعتراضات، هرگونه تجمع و راهپیمایی علیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه فلسطین را ممنوع اعلام کرده بودند.

روز گذشته همچنین در استرالیا نیز تجمعات گسترده ای در حمایت از مردم فلسطین برگزار شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس