کد خبر 1217824
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

تیم فوتبال استقلال در کار گلزنی افت کرده است تا جایی که شاگردان فرهاد مجیدی در ۴ بازی اخیر خود تنها یک بار و آن هم از روی نقطه پنالتی به گل رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی سرانجام با یک گل به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از عربستان دومین شکست متوالی را هم در ورزشگاه آزادی تحمل کرده باشند. همچنین این دومین بازی متوالی استقلالی‌ها بعد از بازگشت از آسیا بود که در گلزنی ناموفق بودند.

نگاهی به بازی‌های اخیر استقلال چه در آسیا و چه در لیگ برتر نشان از افت این تیم در فاز تهاجمی و بیگانگی بازیکنان این تیم با کار گلزنی است؛ تا جایی که باید گفت آبی پوشان در ۴ دیدار آخرشان تنها یک بار موفق به گلزنی شده‌اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. شاگردان مجیدی حتی در این ۴ بازی یک بار هم پنالتی خراب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل فنی دربی ۹۵ به روایت مجید جلالی

آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

شیخ دیاباته آخرین گلزن استقلال که از این گل ۲۵۶ دقیقه می‌گذرد

آخرین باری که استقلالی‌ها توپ را از خط دروازه یک تیم عبور دادند، دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که آنها در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شیخ آخرین گلزن این تیم باشد. آبی پوشان بعد از آن بازی دو بار در لیگ برتر به میدان رفتند که در هیچیک از این دو بازی گلزنی نکردند؛ تا از آخرین گلزنی آنها ۲۵۶ دقیقه گذشته باشد و این در حالی است که آنها در این ۲۵۶ دقیقه ۳ بار دروازه‌شان باز شده است.

آخرین باری هم که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شد، به دیدار دوم مقابل الدحیل باز می‌گردد که مهدی قایدی در دقیقه ۶۱ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا از آخرین باری که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شده باشد، ۳۸۹ دقیقه بگذرد؛ این آمارها نشان می‌دهد آبی پوشان مدتی است در کار گلزنی با مشکل مواجه شده‌اند.

پیش از این بسیاری از کارشناسان به وجود برخی نقاط ضعف در ساختار دفاعی آبی پوشان اشاره کرده بودند و حالا چنین به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به جز فکر کردن به حل مشکلات ساختار دفاعی که همچنان به چشم می‌خورد، باید به فکر ترمیم ساختار تهاجمی تیمش هم باشد که مدتی است در آن نیز با چالش‌های جدی مواجه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    خود استقلالی ها هم اذعان داشتند که بازی رفت رو قسر در رفتند. ولی اینبار باید طمع باخت رو نوش جان می کردند.
    • GB ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      مشکل اصلی در نفرات کنونی استقلال، وریا غفوری است! این بازیکن علاوه بر این که کیفیت لازم را ندارد و پا به سن گذاشته هم شده است، ضمناً بیشتر توجه اش به فضای مجازی و همراهی با ضدانقلاب است تا ورزش حرفه ایش و در بازی دیشب ناهماهنگی وی با سایر بازیکنان بخوبی مشهود بود! این ها به کنار، تازه ایشان سرآمد بازیکن سالاری در باشگاه هم شده است و بی اجازه اش کسی نمی تواند تصمیمی بگیرد!!!
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    کسی به کیسه گل زد که کیسه ها دل خودشو و مادرشو بعد بازی با النصر خون کردند. این هم تقاصش....... برید کیف کنید ..............
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    استقلال مدت هاست که فقط برای سلامتی بازی میکنه
  • سوهان روح کیسه IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    مشرق جون یادته نوشته بودی استقلال خطرناک ترین تیم آسیا؟ همون موقع نوشتم که کافیه دو سه تا بازی دیگه صبر کنی تا از این تیم ناامید بشید و شروع کنید به انتقاد و فحش به کیسه کشا و .... بابا آخه کدوم آدم عاقل با دو تا برد لقب خطرناک ترین تیم آسیا رو میده؟ اونم کیسه کشایی که سالهای ساله در حسرت جام دارن می سوزن و هم در لیگ و هم در آسیا ناکام واقعی هستن و فقط و فقط ناکامی هاشونو گردن دیگران میندازن و تعصبشون بهشون اجازه نمیده واقعیات رو درک کنن
    • سعید IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      ای درود بر شرفت. خخخخخ
  • علی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    اگه الان قهرمان آسیا بشن آن وقت ۵۱ سال از استقلال عقبند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس