کد خبر 1217724
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
هیئت مدیره پرسپولیس

جلسه هفتگی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود برتری در دربی پایتخت، امروز برگزار نشد!

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تهران در دربی ۹۵ پایتخت به قول خود مبنی بر پرداخت پاداش ۲۰ میلیون تومانی به بازیکنان عمل نکرد تا این موضوع بار دیگر مورد انتقاد سرمربی و بازیکنان این تیم قرار بگیرد.

بی پولی در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا نشست هفتگی هیأت مدیره که قرار بود صبح امروز برگزار شود هم به دلیل مشغله دو تن از اعضا به روزهای آینده موکول شود.

باشگاه پرسپولیس که امور مربوط به تأمین منابع مالی خود از طریق برند باشگاه را در اختیار یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه بورس کشور قرار داده بود منتظر کمک‌های نقدی برای حل مشکلات خود است.

بی پولی در باشگاه پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده که آنها پس از برد یک بر صفر روز گذشته خود مقابل آبی‌پوشان پایتخت شانس کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را نیز افزایش داده‌اند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند در نیمه اول خردادماه سال جاری بخش قابل توجهی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا مانع از هرگونه بحران در این تیم شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    تو این تعطیلات یک ماهه بعد از بازی با شاهین عامری که بخاطر بازیهای تیم ملی لیگ تعطیل میشه لنگ بی پول میشه بعدش که بازیهای لیگ میخاد شروع بشه یهویی از چند روز قبلش لنگ به ثروت افسانه ای دست میابد که مبادا تیم سوگولی کوچکترین مشکلی را حس کنه
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 0
      قرار داد سید جلال زیر دو میلیارد مال ووریا 14 میلیارد رشید 10 میلیارد خدایی خجالت آوره
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    اینا نمخان لنگ قهرمان بشه
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    تا بابا مسعود و داداش محمدجواد هستن لونگ لنگ نمی مونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس