مجلس

نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات برگزار شد و تعداد زیادی از نمایندگان درباره نوع برنامه ریزی و اهمیت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری نکات مهمی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات برگزار شد و تعداد زیادی از نمایندگان درباره نوع برنامه ریزی و اهمیت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری نکات مهمی را مطرح کردند.

توانگر نماینده تهران در این نشست گفت: باید جزواتی آماده شود که چرا آقای رئیسی باید رئیس جمهور شود و به ابهامات پاسخ داد؛ همچنین دعوت کنیم که مردم به سمت کاندیدایی واحد رفته و از تشدد پرهیز کنیم.

در ادامه بشیری نماینده پاکدشت نیز بر مشارکت و حضور مردم بر پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

صفایی نماینده گناباد و خراسان رضوی نیزگفت: کاندیدای مورد حمایت خود را باید علنی به مردم معرفی کنیم و از دو گانه‌سازی‌ها پرهیز شود.

همچنین ساداتی نژاد نماینده کاشان و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با اشاره به بیانیه آیت الله رئیسی گفت: پیام بیانیه واصل شده و سریعتر باید اقدام شود تا در استان ها و شهرستان ها ستاد ها با حضور نمایندگان تشکیل شود.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس نیز ادامه داد: مبارزه با فساد از ویژگی های مهم مقبولیت آقای رئیسی در عامه مردم است و امروز هم در ثبت نام خود تاکید کردند که می خواهند ادامه مبارزه با فساد را در قوه مجریه پیگیری کنم.

در این نشست صحبت های بسیاری از نمایندگان تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای استفاده از نیروهای انقلابی و جوان و ظرفیت های مجلس، تشکیل ستاد های انتخاباتی در استان ها با برنامه ریزی منسجم و اینکه در خواست نمایندگان برای به صحنه آمدن آقای رئیسی رئیس دستگاه قضا برای این دوره از انتخابات موثر بوده، مطرح شد.

در نظر جمعی اکثریت نمایندگان همچنین استفاده از فضای مجازی و محتوا سازی در راستای معرفی برنامه های ایشان و استفاده از مذاهب و اقلیت های مذهبی مختلف نیز مطرح شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس