کد خبر 1217712
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
جنایات اسرائیل

تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در غزه، اعلام کرد: جامعه جهانی باید جلوی این جنایات را بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه بیانیه‌ای را در خصوص تحولات اخیر در اراضی اشغالی به ویژه در نوارغزه، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: جامعه جهانی باید سکوت خود در قبال تحولات اراضی اشغالی را شکسته و جلوی جنایات اسرائیل در غزه را بگیرد.

این تشکیلات در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: جنایت وحشیانه اخیر اسرائیلی‌ها علیه ۲ خانواده ابوحطب و الحدیدی در نوار غزه را که به دنبال آن ۱۰ غیر نظامی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیدند، به شدت محکوم می‌کنیم.

تشیکلات خودگردان در این بیانیه همچنین عنوان کرده است: اینکه برخی طرف‌های بین المللی می‌گویند که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، سخنی تحریک کننده است زیرا موجب می‌شود تا تل آویو جنایت‌های خود را تشدید کند.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اخیراً مناطق مسکونی در نوارغزه را به شدت بمباران کردند به گونه‌ای که در این حملات اعضای دو خانواده فلسطینی که تعدادشان به ۱۰ نفر می‌رسد، به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس