کد خبر 1217349
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
موشک‌های مقاومت فلسطین؛ کابوس رژیم صهیونیستی/ ثمردهی زحمات حاج قاسم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود گفت: اکنون با تلاش نیروهای مخلص، درایت، آثار و برکات وجودی زحمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت جوانان فلسطینی دیگر منحصر به سنگ و چوب نیست.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمد غفاری با اشاره به جنایات رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی در فلسطین، گفت: بار دیگر رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با حمله به نوار غزه و به شهادت رساندن صدها تن جوان، کودک، زن و مرد فلسطینی ماهیت خود را نشان داد.

معامله‌قرن، از طرح‌های ابطالی رژیم صهیونیستی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مسلمانان کشور فلسطین را خط بطلانی بر تمام طرح‌های به اصطلاح صلح‌طلبانه، این رژیم جعلی برشمرد و تصریح کرد: طرح جدید معامله قرن هم در فهرست این طرح‌های باطل شده قرار دارد.

الفبای مقاومت فلسطین؛ از سنگ تا قدرت‌موشکی/ تبلور قدرت مقاومت فلسطین، از برکات وجودی شهید سلیمانی


غفاری بر تبدیل سنگر نبرد با سنگ به مقاومت با قدرت موشکی در جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین تأکید کرد و افزود: اکنون با تلاش نیروهای مخلص، درایت، آثار و برکات وجودی زحمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت جوانان فلسطینی دیگر منحصر به سنگ و چوب نبوده، بلکه در همین چند روز موشک‌های مقاومت به دورترین نقاط سرزمین‌های اشغالی زیر سلطه رژیم صهیونیستی رسیده است.


لرزه پاسخ موشکی مقاومت فلسطین بر اندام سردمداران رژیم صهیونیستی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی را کابوسی بزرگ برای سردمداران رژیم صهیونیستی برشمرد و اضافه کرد: این اقدامات بزرگ، لرزه به اندام سردمداران آن انداخته است.

الفبای مقاومت فلسطین؛ از سنگ تا قدرت‌موشکی/ تبلور قدرت مقاومت فلسطین، از برکات وجودی شهید سلیمانی

 آغاز شمارش معکوس محو شدن رژیم صهیونیستی
غفاری با اشاره به شمارش معکوس محو رژیم صهیونیستی، حملات جنایت‌کارانه به سرزمین‌های فلسطینی را بستر نزدیک شدن این رژیم جعلی به زوال دانست و تصریح کرد: ان‌شاءالله همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، بدون شک این تحرکات عمر آن‌ها را کوتاه‌تر خواهد کرد.
وی پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را موجب اتحاد، انسجام و قدرت بیشتر برشمرد و اضافه کرد: این اقدامات کفرستیزانه و ضد استکباری جبهه مقاومت، ان‌شاءالله به بیداری مسلمین و هم‌صدایی در جهان اسلام ختم خواهد شد، این بار هم جبهه مقاومت مانند جنگ‌های ۳۳ روزه،۲۲ روزه و ۳ روزه دشمن را وادار به تسلیم خواهد کرد.
تاریخ، نِکبت عادی سازی روابط مرتجعین منطقه با رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کند
غفاری با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی مرتجعین منطقه با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: ساده‌اندیشی رژیم‌های خود فروخته و شیوخ مرتجع منطقه در پی عادی سازی روابط با این رژیم جنایت‌، خیانت به جهان عرب و  مسلمانان است. خیانت کرده تاریخ این نکبت را فراموش نخواهد کرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناصر نوروزعیدیان IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    حا لاوقتش رسیده که اسراییل را از روی نقشه. جغرافیا سی حذف کرد و نباید حتی به یک نفرشان رحم کرد نباید اجازه داد که دوباره قد علم کنند قوم بنی اسرائیل باید حتی از تاریخ محو شود چون خیلی جنایت کار ند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس