کد خبر 1366575
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
فاطمیون

هدف نهایی استکبار جهانی به عنوان پشتیبان اصلی تروریست‌های تکفیری، ناامنی دوباره منطقه برای ایجاد گلوگاه تنفس جدید برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، لشکر فاطمیون در واکنش به رویدادهای تروریستی اخیر در افغانستان و در آستانه فرارسیدن روز قدس در بیانیه‌ای اظهار داشت که هدف نهایی استکبار جهانی به عنوان پشتیبان اصلی تروریست‌های تکفیری، ناامنی دوباره منطقه برای ایجاد گلوگاه تنفس جدید برای رژیم صهیونیستی و انحراف افکار عمومی جهانی از جنایت‌های هر روزه این رژیم کودک‌کش است و از هیچ تلاش و عمل غیرانسانی فروگذار نمی‌کند.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و بشر العباد الذین اذا اصابتهم مصیبه، قالوا انا لله و انا الیه راجعون»

در روزهای گذشته بار دیگر تروریست‌های کودک‌کش تکفیری دست به جنایاتی جدید زده و ده‌ها دانش‌آموز شیعه افغانستانی را بی‌رحمانه به خاک و خون کشیدند. این جنایات به همین جا ختم نشد و در روزهای بعد مساجد شیعیان و برادران اهل سنت در مزار شریف و قندوز نیز هدف کینه تکفیری‌ها قرار گرفت و ده‌ها مسلمان روزه‌دار را به خاک و خون کشیدند. رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدای فاطمیون این اقدامات کثیف و وحشیانه را با شدیدترین الفاظ تقبیح کرده و لازم می‌داند نکاتی را پیرامون اتفاقات اخیر در منطقه یادآور شود:

۱ـ هدف نهایی استکبار جهانی به عنوان پشتیبان اصلی تروریست‌های تکفیری ناامن کردن دوباره منطقه برای ایجاد گلوگاه تنفس جدید برای رژیم صهیونیستی و انحراف افکار عمومی جهانی از جنایت‌های هر روزه این رژیم کودک‌کش است، پس از هیچ تلاش و عمل غیرانسانی فروگذار نمی‌کند؛ از حمله تروریستی در حرم مطهر امام هشتم حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) و شهادت مظلومانه دو طلبه جهادی تا حملات وحشیانه به کودکان دانش‌آموز در کابل و حملات به مراکز مقدس مسلمانان یعنی مساجد شیعیان و اهل سنت، همه در یک پازل و طراحی است که باید نسبت به آن هوشیار بود و اجازه نداد که دشمن مسلمانان به هدف نهایی خود دست پیدا کند.

۲ـ آنچه امروز در افغانستان در حال وقوع است را چیزی جز یک طراحی جدید در امتداد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطینی، قتل عام مسلحانه و تحریم غذایی و دارویی مردم مظلوم و بی‌پناه یمن و حملات متعدد تروریستی علیه مسلمانان عراق و سوریه نمی‌بینیم اما باید مطمئن باشند که جان و مال و ناموس مسلمانان مظلوم، ذره‌ای آنها را آرام نخواهد گذاشت و به زودی جهان شاهد تحول و شکوفایی جدید برخاسته از دل مظلومان عالم خواهد بود که منجر به خشکاندن ریشه این رژیم منحوس و جعلی خواهد شد و زودتر از وعده رهبر مستضعفین جهان، عمر این لکه ننگ را به پایان خواهد رساند.

۳ـ رصد شبانه‌روزی سرویس‌های امنیتی منطقه به ویژه سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی، حاکی از آن است که آنها فاطمیون را به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازوهای امت اسلامی برای پایان حیات رژیم صهیونیستی دانسته و تمام تلاش خود را برای انحراف در مسیر حرکت این نیروی عظیم مقاومت که همانا نابودی رژیم صهیونیستی است، به کار برده‌اند. ذکر این نکته لازم است که آنها در زمین از فاطمیون شکست خورده و امروز نبرد با فاطمیون را در عملیات روانی گسترده علیه این لشکر تعریف کرده و عمّال خود را در کشورهای مختلف از جمله ایران و افغانستان نیز فعال کرده‌اند. جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم‌های عربی مرتجع منطقه که امروز به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند نیز در این جنگ شناختی و عملیات روانی به خدمت صهیونیست‌ها در آمده‌اند.

۴ـ متأسفانه جریان رسانه‌ای غربی ـ عبری ـ عربی عملیات روانی را طوری طراحی کرده که وانمود کند تنها شیعیان هدف حملات وحشیانه تروریست‌های تکفیری هستند اما در همین چند روز اخیر ده‌ها برادر و خواهر اهل سنت ما در نقاط مختلف افغانستان، توسط همین تروریست‌ها به خاک و خون کشیده شدند اما جریان رسانه‌ای استکبار حتی فرصت و اجازه سوگواری برای آنها را نمی‌دهد چون قصد او گل‌آلود و احساسی‌ کردن فضای شیعی و ایجاد درگیری مذهبی است و می‌خواهد همه را به باتلاق طراحی شوم خود بکشاند.

ادامه ترس و وحشت غربی‌ها و رژیم صهیونیستی از تنومندتر شدن هر روزه درخت جوان فاطمیون و برنامه‌ریزی گسترده و هزینه گزاف برای مقابله با این لشکر الهی، نشانه پیروزی فاطمیون در این نبرد بزرگ است.

در پایان، فاطمیون ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام روز جهانی قدس، بار دیگر جنایت‌های وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و این پیام را می‌رساند که تحرک گروه‌های تروریستی به ویژه در افغانستان را در سر منشأ اصلی خارجی آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی خشک خواهد کرد تا جان ‌و مال و ناموس همه مسلمانان به ویژه ملت عزیز افغانستان در ثبات و امنیت کامل باشد و ان‌شاءالله با نابودی کامل این رژیم، دنیا به محلی امن برای همه مسلمانان تبدیل خواهد شد.

در ایام شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی(ع) این آموزه را یادآور می‌شویم که او شهید راه وحدت و حفظ امت اسلامی بود و جوانان مسلمان منطقه نیز با عبور از حصار نفس و جنگ با شیاطین ظاهری و باطنی، گام در مسیر وحدت امت واحده اسلامی با هدف مبارزه منظم با استکبار جهانی خواهند گذاشت.

و السلام علی من‌ اتبع الهدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    25 7
    آفرین بر این همه بصیرت.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    23 8
    خوشبحال ما ایرانیان که برادرانی همچون افغانستانی ها و یمنی ها داریم
    • DE ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      8 21
      عزيزم شما افغان هستي، خودت را ايراني جا نزن
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      7 9
      یه سوال داشتم از فاطمیون ؟! الان شما کجای افغانستانید که بیانیه هم میدید ؟! مثل گروه اپوزیسیون ایران که خارج ازایران بیانیه میدند ، شما هم بیانیه دادید .
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      8 3
      ما همه ان شاء الله یاران آخرالزمانی حضرت صاحب الزمان علیه السلام هستیم
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      6 6
      اتباع افاغنه لطفا" یا هویت افغانی خودتون اظهار نظر بفرمایید به جای ما ایرانیان کامنت نگذارید سپاسگزاریم
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      14 0
      ما در کجای افغانستان هستیم؟ ما محور مقاومت و سربازان مهدی فاطمه هستیم و جهان برای شاه جهان مهدی فاطمه و سربازانش است.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      2 0
      خوشبحال ما ایرانیان که برادرانی همچون افغانستانی ها و یمنی ها داریم
    • UA ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      خوشبحال ما ایرانیان که برادرانی همچون افغانستانی ها و یمنی ها داریم
    • UA ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      من یک ایرانی هستم بنام داریوش شاه، شاه ایران، شاهِ جهان، عرض میکنم که خوشبحال ما ایرانیان که متحدان سلحشوری همچون افغانستانی ها و یمنی ها داریم
    • NL ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      نفربن هزاران ساله مادرمان ایران به هرکسی که حتی یک کتحد ایران را از ایران دور کند بخصوص برادران فاطمیون که همخون ایرانیاندهستند و ۱۰۰سال پیش اصلا ایرانی بودند و هستند و خواهند بود
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 13
    شما فقط برای بعضیا مزدوری میکنید جرات ندارید یا شاید هم اجازه ندارید که علیه جنبش اصیل منطقه که قاتل مردم مظلوم افغانستانه تکون بخورید
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      2 9
      آمریکای ها و اعضای گروهک افراطی تروریستی طالبان طی نشست های مکرر دوحه قطر توافق کردند افغانستان رو تحویل گروهک تروریستی طالبان بدهند ، قطعا" آمریکایی ها صهیونیست ها نمی خواهند افغانستان به صلح و آرامش برسد و منطقه آرام باشد
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      22 0
      آمریکا با ویت کنگ ها هم توافق کرد که از ویتنام جنوبی خارج شود. اصلا بیست سال در ویتنام جنگید که دو دستی آن را تقدیم کمونیستها کند! کلا همه چیز در دنیا به اراده آمریکا است و اصلا ممکن نیست آمریکا شکست بخورد. اگر هم می گوید در افغانستان هزاران کشته و تریلیونها دلار از دست داده و مجبور شده با طالبان صلح کند از روی تواضع و شکسته نفسی آمریکایی است!
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      در عصر اطلاعات نتایج و توافقات دوحه قطر آمریکایی ها و تروریست های طالبان رو تمام دنیا مشاهده کردند که چه شد و چگونه آمریکایی ها با سران طالبان توافق کردند افغانستان رو تحویل این گروه افراطی تروریستی بدهند و طالبان رو بر مردم و اقوام افغانستانی حاکم کنند ، قطعا" آمریکایی ها صهیونیست ها خواستار صلح و دوستی و امنیت و آرامش افغانستان و منطقه نیستند که چنین توافق کثیفی با یک گروه تروریستی و انتحاری می‌کنند !
    • NL ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      ایران تنها امید بشریت برای نجات از بردگی آمریکا و امپراطوری انگلوساکسن است. ور در این راه خدا پاکترین آدمها را در کنار ایران قرار داد
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    2 1
    درود ما به فاطمیون عزیز و رشید و پیروز ، همانکه اکنون رژیم کودک کش اشغالگر خطر را بیش از پیش حس می کند چون نفس شما پشت گردنش را احساس میکند . پس دست به ترویج همان راه و کار خود ، که همراه با فضای رسانه ای ، توسط مزدوران وابسته مثل داعش و امثالهم که به خدمت دارد سعی در انشقاق در بین صفوف مسلمین دارد و مشغول بخود وا داشتن . بلکه اتفاقی به نفعش رخ دهد و از جمله فاطمیون قدمی عقب گذارد و همینطور خللی ایجاد کند ، اما مگر ممکن است ، این لحظات تاریخی و حیاتی برای به زیر کشاندن دشمن را از دست داد ، خوشا به سعادتون با این درک بالا و والا . هر مسلمان آرزو دارد در کنار امثال شما باشد و در افتخار فتح شریک باشد . که این از هر چیز دیگری افضل تر است . که اراده خداوند بر پیروزی مسلمین است . درود بر فاطمیون . این لشگر الهی .
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    6 0
    من یک ایرانی هستم، ایران در اقیانوسی از اعراب نژادپرست گیر افتاده و ننگ بر آن ایرانی که به تنها هم پیمان های کشورمان بدبین هستند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    5 0
    زنده باد یاران وفادار ایرانی ها از مرز چین تا مدیترانه
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    8 0
    زنده باد مردمان کشور مهدی عج از ایرانی و‌ افغانی و یمنی و امریکایی و ژاپنی‌‌هرکس زیر پرچم مادرمان زهرا س درآید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس