باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم/ لزوم پرهیز از حرکت‌های وحدت‌شکن در جریان انقلاب - کراپ‌شده

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: من همواره گفته ام که بنا بر مشی مقام معظم رهبری از ورود اشخاص مشهور به عرصه انتخابات ریاست جمهوری که موجب استقبال مردم و افزایش مشارکت عمومی شود استقبال می‌کنم.

وی افزد: اما درخصوص خبری که در یکی از رسانه ها درج شده بود، متذکر می شوم که بنده و مجموعه جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بطور قطع ذیل شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خواهیم کرد.

باهنر با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که گفتم ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود و از هر حرکتی که به وحدت اصولگرایان لطمه بزند دوری نماییم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتظار از رسانه ها هم این است که در گرماگرم اخبار انتخاباتی، اخبار صحیح را در جامعه منتشر سازند و دوستان مجموعه اصولگرایی نیز نباید در دام بازی های رقیب بیفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    دورویی و نفاق باهنر نمادی از اصولگرایی واقعی
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 0
      نخیر باهنر نشانه افرادی که اینقدر در قدرت بودند که کلا پوسیدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس