کد خبر 1217082
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
واکنش سخنگوی باشگاه آرسنال به حذف اسرائیل از روی نقشه توسط الننی

باشگاه آرسنال به پست‌های حمایتی هافبک مصری این تیم از مردم فلسطین واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد الننی که در پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب آرسنال در خانه چلسی در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس نقش پررنگی داشت، چند روز پیش در حساب کاربری رسمی‌ خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» با انتشار تصاویری که مربوط به مسجدالاقصی و نقشه قدیم فلسطین می‌شد (به نوعی اسرائیل را از نقشه حذف کرده) به حمایت از مردم مظلوم این کشور در مقابل وحشی‌گری‌های اخیر نظامیان صهیونیست پرداخت.

این اقدام هافبک مصری توپچی‌های لندن به مذاق یهودیان خوش نیامده، به طوری که تل عوفر، عضو کمیته یهودیان بریتانیا خواهان محرومیت این بازیکن شده است. او در توئیتر خود نوشت: «حالا وقتش است که اتحادیه فوتبال و مسئولان سازمان لیگ برتر انگلیس، محمد الننی را محروم کنند، بدون اما و اگر. با مدیران آرسنال و اسپانسرهای باشگاه هم تماس گرفتم و نظر آنها را هم در خصوص پست‌های الننی پرسیدم».

سخنگوی باشگاه آرسنال در این باره گفت: مانند هر کارمند باشگاه آرسنال، بازیکنان ما این حق را دارند تا نظرات خود را در حساب‌ کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی بیان کنند. با این اوصاف ما در این باره با محمد صحبت خواهیم کرد تا او مفاهیم گسترده‌تری از پست خود را درک کند. ما به عنوان یک باشگاه متعهد به مقابله و از بین بردن انواع تبعیض‌ها هستیم و همچنان برای نیاز به برابری در همه زمینه‌های زندگی تلاش خواهیم کرد.

در شبکه‌های اجتماعی حمایت گسترده‌ای از الننی 28 ساله به راه افتاده و هشتگی با عنوان «ما از الننی حمایت می‌کنیم» توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زیر تصاویری که محمد الننی در توئیتر منتشرکرده را می‌بینید:

کشور فلسطین , تیم فوتبال آرسنال انگلیس ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    مرحبا به غیرتت برادر... حاشا به غیرت ایرانیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس