کد خبر 1216980
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعای دوپینگی کاپیتان پرسپولیس

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون در هیچ بخشی از روند کنترل دوپینگ شامل انتخاب تیم، انتخاب بازیکن، نمونه گیری و مدیریت نتایج دخالتی ندارد.

به گزارش مشرق، توحید سیف برقی در خصوص موضوع دوپینگ ورزشکاران فوتبال و انجام نمونه گیری‌ها در فوتبال گفت: تمام امور مرتبط به بحث دوپینگ شامل نمونه گیری از تیم‌ها، مدیریت نتایج تا سال ۲۰۱۵ -۲۰۱۴ زیر نظر فدراسیون فوتبال بود، ولی بعد از آن بر اساس صلاحدید مدیران ارشد فدراسیون، تاکنون این مسئولیت بر عهده ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) قرار گرفته است و از آن سال، فدراسیون فوتبال در هیچ بخشی از روند کنترل دوپینگ شامل انتخاب تیم، انتخاب بازیکن، نمونه گیری و مدیریت نتایج، بر اساس قانون آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و نیز قوانین مبارزه با دوپینگ فیفا ۲۰۲۱ دخالتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

اقدام متقابل پرسپولیس علیه سپاهان

رئیس کمیته پزشکی در ادامه گفت: نهایتا مسئولیت انتخاب تیم‌ها، بازیکنان، مدیریت نتایج، مجازات‌ها و تمامی بحث‌های حقوقی بر عهده نادو است و دوباره تاکید می‌کنم فدراسیون فوتبال هیچ مسؤولیتی در این خصوص ندارد.

وی گفت: تنها زمانی که تست یک بازیکن فوتبال مثبت اعلام می‌شود نماینده پزشکی فدراسیون فوتبال به جلسات دعوت می‌شود که معمولا خود من بنده در نشست‌های نادو حضور پیدا می‌کنم. فدراسیون فوتبال بر اساس قانون و موضوع تضاد منافع حق دخالت در امور مرتبط با دوپینگ را ندارد.

در روزهای گذشته فیلمی از سیدجلال حسینی مدافع و کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان منتشر شده است که به شدت نسبت به گرفتن تست دوپینگ از وی اعتراض می کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    11 6
    جلال دوپینگی
    • استقلال حقیر IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      7 9
      خوب گذاشتیم درتون امشب بسوزین سوراخااااا خخخخخخ
  • آرمان IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    متاسفانه حسینی در زمان کی روش هم دوپینگ کرده بوده و اون ماجراها اتفاق افتاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس