کد خبر 1216740
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
پای دادِستان هم به انتخابات ۱۴۰۰ باز شد!

مجید قادری طنزپرداز، کمدین، بازیگر خوش‌ذوق و نویسنده سریال طنز تلخ «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است، امروز پنج‌شنبه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور، وارد کارزار انتخابات شد.

به گزارش مشرق، مجید قادری طنزپرداز، کمدین، نویسنده، شاعر و بازیگر خوش‌ذوق کشورمان که تازه‌ترین فعالیت او مربوط به سریال طنز تلخ «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است، امروز پنج‌شنبه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور، وارد کارزار انتخابات شد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در سومین روز انتخابات ثبت‌نام کردند؟

این بازیگر طنز کشورمان که ظاهراً در اعتراض به «بی‌دروپیکر بودن فرایند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری» با یک گونی زرد در ستاد انتخابات کشور حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر میزان در مقابل وزارت کشور، در اظهارات طنزگونه گفت: «دولت راحت خوران را تأسیس خواهد کرد».

وی درباره چرایی به همراه داشتن گونی نیز اظهار داشت «با گونی آمده‌ام تا پر کنم و ببرم».

قادری که در بخشی از «استندآپ سیاسی» در سریال دادِستان به عنوان «ضایعاتی» حضور داشت، امروز نیز به خبرنگار میزان گفت: «معروف به ضایعاتی است و به جای کابینه به مردم کابینت خواهد داد».

این بازیگر طنز کشورمان همچنین درباره برنامه‌های دولتش گفت: «یک برنامه شاد وصل می‌کند تا مردم شاد بشنود».

وی در یک کنایه سنگین به دستگاه دیپلماسی کشورمان اظهار داشت: «می‌خواهیم وزارت خارجه را تعطیل کنیم، چون تحریم هستیم و فایده‌ای ندارد».

قادری به تحریکات حزبی این روزها نیز اشاره کرده و گفت: «به نفع هیچ کس هم کنار نخواهد رفت». به این نکته نیز اشاره کرد که «معاون اول انتخاب نمی‌کند و ابتدا معاون دوم را انتخاب خواهد کرد».

بازیگر سریال دادِستان، به قرارداد ترکمنچای «ویلموتس»، نیز اشاره کرد و گفت: «آن‌هایی را که به ویلموتس پول دادند به گاری خواهد بست تا بروند و شلغم بکارند».

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    13 0
    ای ول کار درست یعنی این. سیستم مسخره رو باید مسخره کرد. سیرک راه انداختن ابروی کشور رو به فنا دادن. اسمش هم گذاشتن انتخابات :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس