کد خبر 1216605
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
عکس/ پناهگاه صهیونیست‌ها

حملات موشکی مقاومت به مهمترین مرکز جمعیتی رژیم صهیونیستی، حدود ۶۰ درصد صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی را در پناهگاه نگاه داشته است.

به گزارش مشرق، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق و برج های مسکونی در نوار غزه، گروه های مقاومت حمله موشکی وسیعی را علیه منطقه موسوم به «تل آویو» بزرگ را که شامل شهر تل آویو  و منطقه «غوش دان» می شود، آغاز کردند. در این حملات که در 2 مرحله انجام شد دیشب 130 موشک و صبح پنج شنبه 110 موشک به این منطقه شلیک شد.

در پی آغاز این حملات، آژیر خطر در مناطق نامبرده به صدا در آمده، ساکنان این مناطق همگی از شب گذشته در پناهگاه به سر می برند. بر اساس آماری که رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند تعداد ساکنان این مناطق حدود 4 میلیون نفر است که همگی به پناهگاه ها پناه برده‌اند.

منطقه «غوش دان» 75 کیلومتر از نوار غزه فاصله دارد و مرکز اقتصادی و سکونتی رژیم صهیونیستی محسوب می شود. در اهمیت این منطقه از حیث سکونت برای رژیم صهیونیستی اشاره به همین یک نکته کافی است که صهیونیست ها در آخرین آماری که اواخر سال 2020 اعلام کردند جمعیت کل صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی را کمتر از 7  میلیون نفر اعلام کردند.

 معلوم نیست با استمرار حملات مقاومت، تا چه زمانی این 4 میلیون نفر باید در پناهگاه ها باقی بمانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    9 0
    همین عالیه.
  • سعید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    6 0
    خانه عنکبوت
  • US ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    لاقل اینا به پناهگاهی دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس