کد خبر 1215628
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
پیانیچ به یوونتوس بازمی‌گردد؟

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است بار دیگر پیراهن راه‌راه‌پوشان تورین را به تن کند.

به گزارش مشرق، «رادیو کاتالونیا» گزارش داد؛ میرالم پیانیچ که تابستان گذشته در جریان معاوضه با آرتور از یوونتوس به بارسلونا پیوست، ممکن است دوره حضورش در این تیم در پایان فصل جاری به پایان برسد، چرا که در برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان نقش پررنگی ندارد. طبق این گزارش؛ هم پیانیچ و هم مدیران باشگاه بارسلونا در حال فکر کردن به گزینه قطع همکاری با یکدیگر در پایان فصل هستند و این هافبک بوسنیایی ممکن است به جمع راه‌راه‌پوشان تورین بازگردد.

«رادیو کاتالونیا» مدعی شده که نمایندگان دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس چند هفته پیش ملاقاتی با هم داشته‌اند و با یکدیگر درباره احتمال انجام یک معاوضه بازیکنی دیگر صحبت و مذاکره کرده‌اند که این بار بحث معاوضه پیانیچ 31 ساله با رودریگو بنتانکور 23 ساله از یوونتوس است. بارسلونا می‌خواهد در ازای به خدمت گرفتن هافبک اروگوئه‌ای بانوی پیر، پیانیچ را به یوونتوس پس دهد و این مشابه معامله‌ای است که تابستان گذشته با معاوضه آرتور و پیانیچ انجام داد.

بیشتر بخوانید:

ستاره بارسلونا در راه پیوستن به حریف تراکتور

هافبک بوسنیایی بارسا که تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد، این فصل تنها در 28 بازی از رقابت‌های مختلف (1265 دقیقه از 2520 دقیقه ممکن) برای تیم تحت‌هدایت رونالد کومان به میدان رفته و نه گلی زده و نه پاس گلی ساخته است.

بنتانکور هم که تا سال 2024 تحت‌قرارداد یوونتوس است، این فصل در 42 بازی بیانکونری را  همراهی کرده و چهار پاس‌گل هم ساخته است. گفته می‌شود باشگاه بارسا چند سالی است که او را زیرنظر دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    میره الهلال احتمالا چون توییت زده پرچم سعودی گذاشته بود کامینگ سوون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس