کد خبر 1215590
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
لندن: مباحث حقوقی در خصوص «نازنین زاغری» کماکان ادامه دارد - کراپ‌شده

سخنگوی دستگاه قضا گفت: نازنین زاغری با پایند الکترونیکی بیرون از زندان است و ادعاهای واهی مقامات انگلیسی درباره شکنجه او درست نیست.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا  در چهل و سومین نشست خبری خود  با اصحاب رسانه که امروز (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) به صورت آنلاین برگزار شد درباره اظهارات مقامات انگلیسی درباره وضعیت نازنین زاغری گفت: وقتی محکوم امنیتی در خارج از زندان و در خانه خود حضور دارد، چرا ادعاهای واهی مطرح می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ادعای روزنامه تهران تایمز درباره مبادله جاسوسان امریکایی

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: این فرد آزاد و با قرار تأمین بیرون از زندان است، اینکه گفته می‌شود رفتار ما با او مصداق شکنجه است، درست نیست. تروریست‌های دست پرورده این کشورها، در روزهای اخیر در کشور افغانستان بیش از ۵۰ دختر دانش آموز را به شهادت رساندند و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر را مجروح کردند و یک جنایت علیه بشریت، کودکان و دختران صرفاً به جهت شیعه بودن توسط عوامل دست پرورده غربی‌ها انجام شد و آن‌ها هیچ دلسوزی نسبت به این موضوع ندارند.

بیشتر بخوانید:

لندن: بحث‌های حقوقی در خصوص زاغری ادامه دارد

اسماعیلی ادامه داد: در مورد کسی که متهم امنیتی است و با قرار تأمین آزاد هست سخن از نقض حقوق بشر می گویند، اما درباره حادثه تلخ افغانستان چیزی نمی‌گوید.

سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت زندانیان امنیتی مانند نازنین زاغری بیان کرد: محکومیت قبلی او به پایان رسیده است و باید از جمهوری اسلامی ایران تشکر کنند که او بخشی از محکومیت خود را تحت مراقبت الکترونیکی انجام داد و این اقدامی بوده که قوه قضاییه، فردی را که امنیتی بوده در خارج از زندان و تحت نظارت الکترونیکی نگه داشته است.

اسماعیلی تصریح کرد: اکنون این فرد پرونده مفتوح دیگری دارد و با قرار تامین آزاد است و هیچ محکومیتی در داخل کشور برای او وجود ندارد و ارتباطات مختلف خود در داخل و خارج از کشور را دارد و باید در ارتباط با محکومیت جدید او منتظر نظر دادگاه تجدیدنظر باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    بابا این یکی گروگان را ازاد کنید یکی دیگه بگیرید. برای این بیچاره بس است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس