کد خبر 1215262
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
۲۰ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند

وزارت بهداشت فلسطین در غزه دوشنبه شب اعلام کرد، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال این باریکه ۲۰ فلسطینی شهید و ۶۵ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، پهپاد رژیم صهیونیستی هدفی را در بیت حانون واقع در شمال غزه هدف قرار داد که بر اثر آن ۲۰ فلسطینی از جمله ۹ کودک شهید شدند و ۶۵ نفر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام رسانه های فلسطینی «محمد عبدالله فیاض» از فرماندهان گردان های عزالدین القسام جزو شهدای این حمله رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش ها از غزه، حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیستی ادامه دارد و صهیونیست ها نیز به تلافی این حملات مناطقی در این باریکه را بمباران کردند.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس