کد خبر 1214693
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
ارتش صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی از تقویت قوا در کرانه باختری همزمان با تشدید تنش‌ها و قیام ساکنان عرب منطقه خبر داده است.

 به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای تقویت قوا در کرانه باختری جهت مقابله با قیام‌ فلسطینیان خبر دادند.

به نوشته روزنامه «یعدیعوت آحارانوت» ارتش رژیم اسرائیل بعد از ظهر یکشنبه اعلام کرد که پس از خشونت در قدس اشغالی و تشدید تنش در منطقه، به چهار گردان مستقر در کرانه باختری، سه گردان دیگر می‌افزاید.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه  رزمایش یک ماهه خود را برای آمادگی جهت جنگ تمام عیار در تمامی جبهه‌ها از شمال تا جنوب سرزمین اشغالی آغاز کرد.

 شبکه ۱۳ این رژیم خبر دادکه یکی از اهداف اصلی این مانور، مقابله با شلیک گسترده موشک همزمان از مرزهای جنوبی و شمالی و شرقی سرزمینهای اشغالی است و از مدت‌ها پیش برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز روز جمعه در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس درباره این رزمایش هشدار داده و گفته بود: «از صبح یکشنبه که رزمایش دشمن آغاز می‌شود، ما گام‌های آرام و مناسب و به دور از چشم دشمن برخواهیم داشت و کاملا محتاط و آماده‌ایم.»

پیش از این محافل امنیتی رژیم صهیونیستی بارها از شکنندگی ارتش این رژیم در صورت وقوع جنگ فراگیر از جنوب و شمال و شلیک صدها راکت و موشک از سمت غزه و لبنان هشدار داده و به مقامات نظامی گفته‌اند که باید فکری برای این معضل بکنند. سرزمین اشغالی به علت دارا نبودن عمق استراتژیک در صورت وقوع هرگونه درگیری فراگیری، به شدت در معرض حملات راکتی و موشکی می‌تواند باشد.

همزمان کرانه باختری و بیت‌المقدس نیز صحنه درگیری فلسطینی‌ها با مأموران رژیم صهیونیستی است و «یوآو لیمور» تحلیلگر نظامی روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز در یادداشتی نوشته است که بزرگترین چالش کنونی ارتش رژیم صهیونیستی ممانعت از تبدیل عملیات‌های انفرادی به درگیری همه جانبه است. (جزئیات بیشتر)

اداره آتش نشانی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه از وقوع ۳۵ مورد آتش سوزی در فلسطین اشغالی که دستکم ۱۰ مورد آن به دلیل پرتاب بالن‌های آتش‌زا از غزه بوده، خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس