کد خبر 1214075
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

معرفی شرکت

شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو با بیش از 18 سال سابقه در این عرصه در تولید سینی کابل و نردبان و انواع لوله های فولادی با کلیه اتصالات و تجهیزات ، منابع مناسب و جاری ، سابقه درخشانی در این صنعت دارد.

معرفی شرکت و محصولات سپهر پژوهان کویر سپکو

این شرکت دارای سه استاندارد بین المللی در زمینه مدیریت کیفیت ، ایمنی ، بهداشت و محیط زیست است که گواه تعهد ، احساس مسئولیت و انگیزه این سازمان برای دستیابی به رضایت مشتری است.

این شرکت همچنین مفتخر است که در لیست تامین کنندگان شرکت مپنا ، یک شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی ، که یک شرکت ملی نفت کش ایرانی و شرکت پیماب می باشد حضور دارد . همچنین شرکت سپهر پژوهان کویر دارای دستگاههایی به روز و پیشرفته و کادری مجرب و با سابقه می باشد که می تواند با آمادگی بالا و بهترین کیفیت سفارشات مشتریان عزیز را انجام دهد  .

محصولات قابل ارائه و با کیفیت بالا شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو عبارتند از : نردبان کابل ، سینی کابل و لوله فولادی برق که در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم .

نردبان کابل

نردبان کابل یک ساختار فلزی پیش ساخته است که از دو ریل کناری متصل شده توسط واحدهای عرضی یا حلقه های مختلف تشکیل شده است. نردبان کابل از بخشهای طولانی و مستقیم و همچنین اتصالات مختلف تشکیل شده است که به راحتی نیاز به تغییر جهت سیم کشی یا سطوح بدون تغییر در اجزا دارد.

معرفی شرکت و محصولات سپهر پژوهان کویر سپکو

نردبان های کابل به طور کلی یکی از قوی ترین محصولات موجود برای پشتیبانی از کابل ها و تأمین ظرفیت های بالاتر در مسافت های بسیار گسترده ، طولانی و طولانی هستند ، بنابراین اغلب برای پروژه هایی که به توزیع زیاد کابل نیاز دارند ، توصیه می شود. و سرعت پیشرفت پروژه ها بسیار سریع است.

سیستم های نردبان کابل ، سیستم های سیم کشی و مدیریت اقتصادی هستند که برای پشتیبانی و محافظت از سیم ها و کابل های برق طراحی شده اند. نردبان کابل می تواند مزایای قابل توجهی نسبت به پشتیبانی کابل نسبت به سایر روش های کابل کشی داشته باشد .

سینی کابل

سینی های کابل فلزی از ورق استیل یا فولاد ضد زنگ ساده ساخته می شوند . ضخامت قفسه ها ، عرض و ارتفاع آنها و همچنین تعداد زانوهای قرار گرفته در لبه های فوقانی ، با توجه به مشخصات بارگیری و تعداد و نوع کابل ها توسط کارفرما تعیین می شود . سینی های فولادی گالوانیزه عمیق  در مخازن مذاب قرار می گیرند . از یک ورق فولاد ضد زنگ (ترجیحاً 316 لیتر) در محیط های اسیدی و خورنده استفاده می شود. از ورق های پارچه ای گالوانیزه می توان در محیط های گرم و خشک نیز استفاده کرد. با استفاده از این نوع سینی ، مناطق برش و سوراخ کننده دارای پوشش روی نیستند ، در صورت وجود رطوبت در محیط ، می تواند زنگ بزند. سینی ها معمولاً در شاخه های 3 متری ساخته می شوند ، مگر اینکه کارفرما به ابعاد دیگری احتیاج داشته باشد.

لوله فولادی برق

لوله یا خط لوله الکتریکی استیل ابزاری برای محافظت از سیم و کابل در مسیر سیم کشی و سیم کشی در داخل و خارج از محیط صنعتی و کارگاه است. از لوله های فولادی برقی در ساختمانهای مسکونی ، اداری ، صنعتی و کارگاهی نیز استفاده می شود. فرم دهی آسان با استفاده از خم کن لوله در محل پروژه و مقاومت و دوام بالای این تجهیزات در برابر ضربه مکانیکی ، آفات ، گرد و غبار و همچنین شکل صحیح آن ، محبوبیت لوله های فولادی برقی را در بین مصرف کنندگان افزایش داده است. لوله های فولادی عموماً به صورت لوله های فولادی برقی رنگی (معمولاً به رنگ سیاه یا به رنگ مورد نظر خریدار تولید می شوند) ، شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو در همین راستا می تواند لوله های فولادی گالوانیزه گرم ، لوله ها و لوله های فولادی گالوانیزه سرد در فولاد را به مشتریان گرامی تحویل دهد .

آدرس و اطاعات تماس با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس : تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، ساختمان 58، پلاک 132، طبقه سوم، واحد 32

شماره تماس : 02188594463

ایمیل : sepco.co@gmail.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس