مرده‌خوری به سبک آقای تئوریسین!/ وقتی حجاریان نوستراداموس می‌شود

خط ترور و تخریب شهید سلیمانی همان زمانی رقم خورد که فرمانده به حرف «ّبابا» گوش نداد و رهسپار جنگ تریلیون دلاری شبکه جهانی صهیونیسم علیه محور مقاومت شد.

سرویس سیاست مشرق- حرکت انتحاری صورت‌گرفته بر سر ماجرای انتشار فایل صوتی مصاحبه جواد ظریف، قطعا در سناریوی اصلی با حرکات و اقدامات پوششی بعدی باید تکمیل می شد. این عملیات انتحاری (که حتی سوخت شدن ظریف را هم در بدترین حالت، پیش فرض گرفته بود)، چند هدف اصلی را دنبال می کند که سویه این اهداف متوجه مذاکرات وین و البته انتخابات ریاست جمهوری است.

یکی از این اهداف، پاتک گفتمانی به جریان انقلابی از طریق معادل‌سازی بود. به این مفهوم که اگر نیروهای وابسته به جریان انقلاب و منتقدان خط‌مشی «التماسی» و «انفعالی» وزارت خارجه، ذهنیت غرب‌شیفته و اعتمادکننده به غرب در دستگاه دیپلماسی و «کدخداترسی» آن را زیر سوال می برند، اتاق فکر فوق‌الذکر با الصاق «شرق‌زدگی»، روسوفیلی و سینوفیلی به جریان انقلابی و نماد آن، شهید سلیمانی، قصد داشتند به اصطلاح اهالی کُشتی، «بدل» بزنند.

توئیت اخیر سعید حجاریان،   به خوبی این وجه از سناریوی انتحاری «فایل صوتی» را روشن می سازد. حجاریان نوشت:

 "سلمنا!  میدان رأس امور است؛ اما بالاخره نفهمیدیم در سوریه ما نیروی زمینی روسیه بودیم یا روسیه نیروی هوایی ما بود. "

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

  کینه‌ی اعضا و وابستگان «شبکه نفوذ» از نقش‌آفرینی حیاتی و تعین‌کننده‌ی نظام جمهوری اسلامی در معرکه سوریه و از آن بالاتر، پیروزی راهبردی محور مقاومت در نبردی که کم از «جنگ جهانی سوم» نبود، امری پوشیده نیست. طبعا هر آن کسی که معادلات تریلیون دلاری نظام سلطه و شبکه‌ی جهانی صیهونیسم را بر هم بزند هم مورد نفرت و کینه‌ی نظام سلطه و هم شبکه عوامل آن در داخل است. تلاش بر خدشه‌دار کردن و پنجه انداختن بر چهره تابناک محور مقاومت، فرمانده شهید قاسم سلیمانی، مربوط به امروز و دیروز نیست. همان روزی که طبق مدعای فایزه هاشمی، حاج قاسم به حرف «بابا» گوش نداد و رهسپار معرکه سوریه شد، نام او در لیست سیاه تخریب و ترور شخصیت قرار گرفت.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

جالب این‌جاست که در خردادماه ۹۸، چند ماه مانده به جنایت تروریستی آمریکایی‌ها علیه قاسم سلیمانی، ویدیویی از مرتضی الویری، نایب رییس شورای شهرتهران، منتشر شد که تلویحا سردار و خانواده‌اش را به فساد اقتصادی متهم کرد.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

اهالی پژوهش تاریخی و موشکافی در رویدادهای تاریخی معاصر، که هم سوابق الویری را بدانند و هم سعید حجاریان، از این همسویی و همدستی ایشان در تخطئه و تخریب فرمانده اسطوره‌ای محور مقاومت تعجب نمی کنند.

تقریبا بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب، سعید حجاریان که سابقه مبارزاتی پیش از انقلاب او چیز قابل ملاحظه‌ای نبود، به همراه چند تن از دوستان خود، به اداره دوم ارتش می روند و این نهاد فوق حساس را در اختیار می گیرند. اداره دوم ارتش معروف به «رکن ۲»، در واقع سازمان اطلاعات نظامی کشور در پیش انقلاب بود که در مواردی حتی از ساواک نیز قوی‌تر و سازمان‌یافته‌تر بود.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

سعید حجاریان به همراه حبیب‌الله داداشی، مسعود کشمیری، تقی محمدی، جواد قدیری، محمد رضوی و...مسوول بخش‌های مختلف اداره دوم ارتش شدند که حساس‌ترین پرونده‌های نظامی و اطلاعاتی کشور در آن بود. از این تیم، مسعود کشمیری و جواد قدیری دو تن از نفوذی‌های رده بالای سازمان منافقین در ساختار نظام انقلابی از کار درآمدند. مرتضی الویری، عضو کنونی شورای شهر و از نیروهای اصلاح‌طلب، زمانی در مصاحبه‌ای گفته بود که حکم در اختیار گرفتن اداره دوم ارتش توسط حجاریان و دوستان را او، به عنوان عضو شورای مرکزی کمیته انقلاب اسلامی، صادر کرده بود. گفتنی است که اخیرا مدارک و شواهدی از همکاری مرتضی الویری با ساواک منتشر شده که او را وادار به پاسخگویی در قالب مصاحبه‌ای با روزنامه شرق کرد، که به جای رفع ابهام، بر ابهامات درباره سوابق او افزود.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

هم حجاریان و هم کشمیری در جریان مقابله با کودتای نقاب در پایگاه هوایی نوژه(تیرماه سال ۵۹) عضو ستاد خنثی‌سازی کودتا شدند. در همین مقطع است که خسرو قنبری تهرانی، دوست صمیمی حجاریان و الویری، مسوول دفتر اطلاعات نخست وزیری می شود و حجاریان هم مسوولیت گزینش نیرو برای این دفتر و همچنین مسوولیت واحد ضدجاسوسی را به عهده می گیرد که بسیاری از عناصر اداره هفتم و اداره هشتم ساواک (اطلاعات خارجی و ضدجاسوسی) در همین دوره دوباره جذب اطلاعات نخست وزیری شدند و بعدها حتی از این طریق وارد بدنه تشکیلات امنیتی کشور شدند.

یکی از اقدامات بسیار مشکوک حجاریان و دوستان او در دفتر اط. نخست وزیری، جذب دوباره «عبدالجلیل لباف»، عنصر رده بالای ساواک و رهبر عملیات پیمان مشترک موساد-ساواک(موسوم به کریستال) بود. اقدام مشکوک دیگر، جذب و استخدام «غلامعلی امیدیان»، افسر زبده ساواک و سرتیم عملیات شکار شهید علی اندرزگو توسط همین حلقه به دفتر اطلاعات نخست وزیری بود.

اقدام شتابزده و ضربتی سعید حجاریان و دوستانش برای دستیابی و تسلط بر آرشیو غنی اسناد اداره دوم ارتش(اداره اطلاعات نظامی رژیم شاه) که احتمالا ریشه‌های خانوادگی و سوابق همکاری بسیاری از ظاهرا «انقلابیون» بعدی در آن ثبت و ضبط بود؛ تشکیل دفتر اطلاعات نخست وزیری با استفاده گسترده از نیروهای ساواک در بخش‌های اطلاعات خارجی و ضدجاسوسی که لاجرم قبل از انقلاب با شبکه زیتون و پیمان کریستال مرتبط بودند؛ فرار رهبران اصلی کودتای نوژه در پرونده‌ای که مسوولیت آن با حجاریان بود و... و. تنها بخش‌هایی از ابهامات بزرگ در پرونده او و محفلی است که هم حجاریان و هم الویری عضو آن بوده و هستند.

اما سال‌ها قبل، خبرگزاری ایسنا گفتگویی را از سعید حجاریان منتشر کرد که شامل نکات بسیار قابل تاملی می شد. او در شرح ماجرای ترور مشکوک خود در اسفند سال ۷۸، از بستری شدنش در بیمارستان «طور سینا» (مونت سینایی) در نیویورک، یعنی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مرکز پزشکی متعلق به یهودیان گفت:

"بعد از اینکه کمی حالم بهتر شد، در روند درمان، امور مربوط به نورولوژی و فیزیوتراپی باید با هم هماهنگ می‌شدند و با کم و زیاد کردن داروها همه راه‌ها امتحان شد که کار بسیار دشواری بود. لذا در ایران این بخش از درمان امکان‌پذیر نشد و به دلیل رعشه‌های بی‌دلیل، کار فیزیوتراپی پیش نمی‌رفت. به همین دلیل برای ادامه درمان به کشور آمریکا اعزام شدم. در آنجا دکتر قاجار پس از معاینه مرا به یکی از معتبرترین بیمارستان‌های نیویورک به نام «مونته ساینا» معرفی کرد. ترجمه نام بیمارستان به زبان عربی «طور سینا» است. هنگام ورود به بیمارستان یک ستاره داوود بزرگ بر سردر بیمارستان توجه مرا به خودش جلب کرد. آنجا مرا به بخش نورولوژی بردند که در آن بخش پزشکان بسیار با محبتی حضور داشتند و بسیار مرا مورد لطف خود قرار دادند و گفتند مرا به صورت رایگان درمان خواهند کرد. "

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

او سپس می افزاید که دیدن کادر یهودی بیمارستان طور سینا در نیویورک، او را به یاد محله کودکی خود در کاشان انداخت و دلاک یهودی که پسران محله را ختنه می کرده است. نکته اما اینجا بود که آن «دلاک» که در «محله» آقای حجاریان در کاشان دست به تیغ بود، یک دلاک معمولی نبود:

" تمام پزشکان حاضر در آن بخش(در بیمارستان طور سینا) دارای ریش بلند و عرق‌چین بودند و این مساله بعد از مدتی مرا دچار نگرانی کرد. یاد کاشان خودمان افتادم. زمان کودکی تابستان‌ها که به آنجا می‌رفتیم یک مرد کلاه‌شاپو به سر به محض اینکه پایش را به محل می‌گذاشت، بچه‌های محله پا به فرار می‌گذاشتند و فریاد می‌زدند «شوفط» آمد. پدر و مادرها بچه‌هایشان را زیر بغل می‌زدند و شوفط با تیغ جراحی آنها را ختنه می‌کرد و همیشه از شوفط در دل بچه‌های آن محله‌ها در کاشان ترس بود. بعدها شوفط به اسرائیل رفت و خاخام شد و «گدیدیا شوفط» نام گرفت که بلندمرتبه‌ترین ربای یهودیان است. "[۱]

درباره «یدیدیا شوفط» گفتنی است که او پیش از انقلاب، بزرگ‌ترین ربای(حاخام) یهودیان و مرجع دینی اصلی یهودیان در ایران شد. او بعد از انقلاب به لس انجلس کالیفرنیا رفت و قطب یهودیان ایرانی این شهر بزرگ ایالات متحده شد.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس
یدیدیا  شوفط

حجاریان زمانی در سال ۸۸، یکی از بهترین نقش‌های «سینمایی» خود را بازی کرد و در کنار عطریانفر و سعید شریعتی، با لقوه و لرزش و لکنت شدید کلام در تلویزیون چهره‌ی یک «متفکر» و «آکادمیسین» را از خود به نمایش گذاشت که جرمش نه طراحی و اجرای توطئه ضد نظام مستقر، که دگراندیشی بود(که خود این ماجرا به ضعف و نقصان مسوولان وقت صدا و سیما در جنگ ادراکی باز می گشت)، بعد از روی کار آمدن دولت مطلوبش در سال ۹۲، تمارض را کنار گذاشت و با انرژی فوق‌العاده‌ای تحلیل‌نویس و تحلیل‌گوی ثابت رسانه‌های حامی دولت شد. حالا او فعال‌تر از همیشه، به شبکه‌های اجتماعی هم ورود کرده و با لحنی هجوآلود، نظام و فرمانده فقید آن را به امربری از روسیه متهم می کند.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

 البته «استهزاء» و «ریشخند» از قدیم الایام از اوصاف اهل نفاق بوده است. عبدالله بن اُبّی، که به ابن سلول مشهور است از بزرگان قبیله خزرج در دوره جاهلیت در مدینه بود. او را می‌توان یکی از چهره‌های سرشناس منافقان صدر اسلام دانست. طعن و ریشخند پیامبر و مسلمین از خصوصیات بارز عبدالله و یارانش بود شان نزول برخی از آیات قرآن مجید(به ویژه سوره منافقون) به اعمال منافقانه وی و تلاش برای ایجاد فتنه در میان مسلمانان اختصاص دارد. او پس از پیروزی مسلمانان در جنگ بدر اسلام آورد، ولی اسلامش منافقانه بود. اگر گرفتاری بر مسلمانان وارد می‌شد، به شدت آنان را نکوهش و شماتت می‌نمود و هرگاه خبر ناگواری را می‌شنید، آن را با شاخ و برگ بسیار میان مسلمین پخش می‌کرد.

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

فایل صوتی ظریف چگونه کینه‌های پنهان از محور مقاومت را آشکار کرد؟ +عکس

 

[۱] https://www.isna.ir/news/۹۲۱۲۲۲۱۴۷۷۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    19 87
    روسیه و سوریه رو ول کنید بچسبید به گرانی که داره بیداد می کنه
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      62 4
      آدم چیزی که درست داره کار می کنه رو که ول نمی کنه ، چیز خراب و عوض می کنه مثل اصلاح طلب ها و دولت های به شدت ناکارامد شون
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      67 6
      تا جونت بیاد بالا دیگه تکرار نکنی. :)
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      61 6
      این گرانی حاصل همان تفکر احمقانه ای است که متعقد است با بستن به هرقیمت با دنیا یعنی چند کشور اروپایی و کدخدا مشکل آب خوردن ملت و گرانی و تحریم ها همه باهم یک شبه حل می شود
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      50 5
      اون موقع که داشتی به تکرار خاتمی فتنه‌گر و بی بی سی و سلبریتی های گرین کارتی رأی می دادی باید به فکر گرانی می بودی
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      17 3
      یه پیشنهاد هم من دارم. چطوره شماها و دولت مطبوعتون امریکا رو ول کنید به جای اینکه ما شرکای اقتصادی و استراتژیکمون رو ول کنیم و منزوی بشیم! زهی خیال باطل
    • جلال میاندوآب IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      24 3
      مشکل روسیه و سوریه نیست مشکل احمق هایی مثل تو و ارباب هایی مثل حجاریان است که کور ید و نمیبینید
    • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      20 2
      گوگولی تو خودت در منزلت فقط یک کار بلدی بکنی یا دوکا ر مثلا فقط خوردن و خوابیدن یا بیرون هم میری خرید میکنی درس میخونی کار میکنی تفریح ..ازدواج تربیت فرزند.......همه اینها با هم میشه زندگی . کشورداری هم همینه هر کس مسئول قسمتی از کار است و وتا حالا دیده نشده که نظامیان بیماران را مداوا کنند و سوزن بزنند و پزشکان موشک بزنند . مشرق هم قسمتهای مختلفی دارد که دقیقا اینجا این موضوع را شرح و بسط میدهد .صدها برابر آن را در مورد معیشت مردم مینویسد .چرا تو اینقدر مشنگی گوگولی و صفحات دیگر را نمیخوانی . ضمنا معیشت مردم 34 ساله در جیب اصلاح تبه کاران انبار شده است هم کارخانه ها و شرکتها را زدند به جیب هم جیب مردم را خالی کردند هم میلیاردها حقوق نجومی گرفتند بدبختی اینه که تا سقط هم نکنند بازنشستگی نجومی خواهند گرفت . حالا 1400 باز بهشون رای بدهید تا فرش زیر پایتان را هم بکِشند ببرند.
    • مری IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      10 0
      لعنت بر منافقان داخلی که هیچ وقت نمی گذارند ملت بیدار شود و ملت هم که اندر کوچه شکم و خواب و اینترنت خوابیده است...
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      اینا جاسوسن. از ج.ق. و ا تا همین تاجزاده خبیس. جالبه که در اونموقع بشدت در افراط غرق بودن. ابتدا فکر میکردم که شاید به خاطر انقلابی گریشان باشد ،اما قضیه وقتی جالب شد که دیدم در بزنگاه های تاریخی چقدر هوای همدیگر را داشتند. حتی اونایی که چپگرا هم نبودن مثل ه... در اون بزنگاه ها شبکه رو از کشف شدن نجات دادن. قضیه بهزاد نبوی و ترور ریاست جمهوری و حمایت ه.... از او تا تسخیر قبیله ای رکن ۲ ارتش و .... چیزی که منو بیشتر از همه چیز به شک میندازه این حد از هماهنگی سازمانی چپی هاست
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      طبق آیه جهاد(ممتحنه ۱_۲) (بقره۱۹۱) از همان موضعی که(درحال حاضر،کفار یهودی بهایی که مافیای اقتصادی سیاسی و فرهنگی تشکیل دادند)بر شما تسلط یافتند با آنها مقابله کنید،بدیهیست این جهاد که نفوذ به درون حکومت صورت گرفته از تذکر شروع شده،انفصال دائم از مشاغل دولتی،انفصال و مصادره کل اموال(چون نفوذ برنامه ریزی شدست محاربه محسوب میشود و جنبه اجتماعی جرم مهمتر است مالکیت شخصی محلی از اعراب ندارد) و اشدمجازات که شامل همه موارد است.
  • اصولگرا اصلاح طلب دو روی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    20 41
    اصولگرا اصلاح طلب دو روی یک سکه هستند دست بردارید از این موش و گربه بازی هیچ کدومتون مورد تایید مردم نیستید
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      12 5
      افرین. فقط سعید محمد. که هر دو جریان به شدت از اومدنش هراس دارن.
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      0 0
      جی میزنی داداش خاعن و وطن فروش با دلسوز و وطن پرست یکی.خدایی کم بی بی سی ببین این مزخرفات چیه میگی.ایران به خاطر زحمات انقلابی ها و شهدای انقلابی پایپند به اصول انقلاب یا همان اصول گرا شد ایران نه به خاطر دیپلماسی منفعلانه و ذلیلانه و گدایانه غرب زده ها که نامشونو گداشتن اصلاح طلب.اصلاحات یعنی باید اصلاح کنه و اینا از اصلاح کردن فقط تسلیم و سازش با غرب رو دارن.این که بریم هر طوری شده خودمون ببریم زیر چتر استعمار این یعنی لب کلام و نهایت امیال یک اصلاح طلب.ولی اون طرف اصولگرا ها یا انقلابی ها میگن مقاومت کنید تا پیروز شوید مثل جنگ تحمیلی مثل محور مقاومته در مقابل داعش و اسراعیل
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    31 8
    مرد تحریم شکن، سعید محمد، وعده ی یک جراحی دردناک رو داده، جراحی ایی که متوجه یک عده ی خاص خواهد بود و منافع حاصل از اون به مردم خواهد رسید.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    28 2
    مشرق یک بار هم که شده درست جوابم رو بده چندین مطلب درباره حجاریان و تاج‌زاده زدی از نفوذی که باعثش شدند از خیانت‌های که کردند اما از مقابله ها و حرکاتی که باید دربرابرشون بشه خبری نیست چرا؟؟؟!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      11 1
      دقیقا، یا دارن دروغ میگن( که نمیگن، چون نیازی به سند و مدرک واسه یهودی بودن این ادم نیست) یا اینا انقدر نفوذ دارن که جرات برخورد باهاشون نیست و می ترسن اگه بهشون دست بزنن یه ۸۸ ، ۷۸، قتل های زنجیره ای چیزی راه بندازن و... به نظرم همین ترس که خودشون اسمش رو میذارن مدارا و رافت اسلامی و مصلحت این نظام رو رو به نابودی می بره.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    43 2
    سردار سلیمانی عشقه عشق
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      کودوم مسلمون بچه ش رو میده خاخام ختنه کنه؟! اونم تو کشور مسلمون؟!
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      این جریان بچه چه ربطی به سردار سلیمانی داشت
  • غيرتي IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    12 1
    سردار سلیمانی عشقه عشق سردار سلیمانی عشقه عشق.- یک بار هم که شده درست جوابم رو بده چندین مطلب درباره حجاریان و تاج‌زاده زدی از نفوذی که باعثش شدند از خیانت‌های که کردند اما از مقابله ها و حرکاتی که باید دربرابرشون بشه خبری نیست چرا؟؟؟!
  • محمدامین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    خدا لعنتشون کنه ، لحنشون قشنگ لحن منافقانه ای هست.
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    7 0
    اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد، اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد، اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد، اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد خدایا!!! داد ما بستان از این زرد گوش های بی غیرت و بی شرف افساد طلب
  • ح ن IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    10 0
    مدتهاست فکر می کنم که وقتی امام معصوم گفته بود که شما غربال می شوید و این جمله را سه بار تکرار کرد برایم یقین حاصل شد که اگر سیاسیون ج ا ا را غربال کنیم خدا می داند چه تعدادی از این آقایان مامور بیگانگان و یهود شناخته می شوند
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    11 0
    الویری رذالت و پستی خود را به اثبات رسانده است .
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    دلایل اوضاع بعد مملکت همین منافقین به ظاهر انقلابی هستند، که از اول انقلاب به مراکز حساس نظام نفوذ کرده و کم کم جمهوری اسلامی رو به سلطه خود در آورده و مانع پیشرفت و بوجود آورنده فساد در کشور بودند و هستند و خواهند بود، و فکری جز براندازی ندارند، و تنها راه نجات انقلاب پیروز شدن یه انقلابی واقعی و پاک سازی انقلاب از این انقلابی نماهای ضد انقلابه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    6 0
    خدا گروه شیطان پرست کشور را که تقریبا 32 سال از بهترین مقاطع تاریخ این کشور را ضایع کردند و عروسک خیمه شب بازی آمریکا و انگلیس و صهیونیزم جهانی بوده اند را به دفاع از شهدای راهش مورد انتقام قرار دهد .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    6 0
    سوریه را چسبیده اند. ولی رسیدن داعش. به نزدیکی مرز ایران را کاری ندارند از شما ها و بابای بیچاره و بچه نا اهلش. ، حال ادم به هم میخوره
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    8 0
    تصویر نجس حجاریان گوشیم را نجس می کنه لطفا مشرق اسم نحس این مزدور را ننویس
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    14 0
    این مردک خائن و منافق سعید حجاریان یکی از خبیثان مملکت هستش فقط نمیدونم چرا هیچ کاری باهاش ندارند و همیشه دارای مصونیت بوده است
  • US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    11 0
    همان روزی که طبق مدعای فایزه هاشمی، حاج قاسم به حرف «بابا» گوش نداد و رهسپار معرکه سوریه شد، نام او در لیست سیاه تخریب و ترور شخصیت قرار گرفت.]]]
  • US ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 7
    روسیه و سوریه رو ول کنید بچسبید به گرانی که داره بیداد می کنه
  • علی اصغر IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    6 0
    خدایا به حرمت واحترام این ماه مبارک، کشور عزیزمان ایران را از شر منافقان و پلیدان و شیطان صفتان محفوظ بدار. و شرشان به خودشان باز بگردان. آمین یا ربالعالمین
  • FR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    10 0
    این قیافه حجاریان ترسناک وچندش آور نشانه بیمار روانی خطرناک را تداعی میکند
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    10 0
    پس حجاریان درطورسینا ختنه شده!!!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    این دولت امنیتی ترین دولت بود که خیانت های بی شماری کرد که بعدا خیلی هاش معلوم میشه!امثال حجاریان والویری و....حفره هایی هستندکه باید قاطعانه تخلیه شده وباهاشون برخورد ومنفکشون کرد!نفوذ وبسترسازی برای نفوذهای بعدی از همین افراد پا میگیره!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    وقت بر خورد با این منافقان کی میرسد
  • روح الله IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    8 0
    خود کرده را تدبیر نیست. خربزه خوردن درد داره ولی آخراشه برار.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 15
    و کینه های آشکار شما از ظریف
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    14 0
    حجاریان نسبتی با ساواک یا یهود داره؟!
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      7 0
      شک نکن
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    10 1
    استاد رائفی پور هم از یک منبع موثق میگفت اجداد حجاریان یهودی اند
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    یکم جالبه!!! چرا پدر مادرهای محله حجاریان، تو اون محل به یک خاخام یهودی انقدر اعتماد داشتند؟!!!! و چرا مسئول فوق العاده رده بالای وزارت اطلاعات رفته بیمارستانی که موقع ورود هم ستاره داوود دیده هم کادر درمان با ریش بلند و عرق چین یهودی ، اما برنگشته بیاد بیرون؟!!! عجیب نیست؟! از رده بالاترین افراد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، بره تو این بیمارستان و دیده همه این چیزها رو همون اول، ولی باز بستری شدنش رو ادامه داده؟!!!! نکنه حجاریان خودش هم...
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    3 3
    سلام در دشمنی حجاریلن با نظام اسلامی که شکی نیست ولی چرا مطلب بی سر و ته نوشته شده؟ موضوع مگر حجاریان نبود؟ فائزه چی بود؟تاجزاده آخر بحث چی میگفت؟ ضمنا بحث حجاریان هم بی سر و ته بود. خب توی محله حجاریان یه خاخامی زندگی میکرد چه اهمیتی داره؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    12 0
    مگه میشه مسئول رده بالای وزارت اطلاعات بره داخل بیمارستان یهودی با پزشکایی یهودی با عرق چین و ریش بلند و با آرم ستاره داوود مشهور صهیون معاینه بشه؟!! آدم عادی مسلمون، ببینه اینا رو میاد بیرون! چه برسه به مسئول اطلاعاتی رده بالا!!! چرا رفته باز تو بیمارستان؟!! هم آوردن ساواکی هاش تو وزارت اطلاعات خیلی مشکوکه هم این کارش خیلی مشکوکخ
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    انتقام یهود صهیون از حاج قاسم به دست عناصر داخلی؟!!!
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    11 0
    پس پشت صحنه صوت ظریف علیه حاج قاسم، عناصر یهود بودند؟! انتقام یهود از سردار سپاه قدس؟
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    8 0
    برای توسعه کشور مجبوریم اسلاحتلبان رو ریزریز کنیم
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 16
    ظریف رازهای آشکار بین مردم آگاه ایران عزیز را تکرار کرد... خوشحالم از اینکه سیه رویان که در این سه سال اخیر با ترامپ قاتل در مورد برجام همصدا بودن بیش از پیش رسوا شدن... وقتی از سفارت عربستان بالا رفتین و موشک پرانی بیجا انجام می‌دادید... آیا ذره ای بفکر سفره‌های مردم بودید... دین ندارید... انسانیت چی
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      11 0
      شما تفاله های برجامی عجب رویی دارید مردم مردم نکنید که مردم هم شما رو مورد لطف قرار میدن
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    8 0
    بالاخره یک جسد بی حال را در آمریکا درمان کردن تا از مرگ حتمی نجات پیدا کنه حتما مهره ارزشمندی بوده که این چنین هزینه و حمایت شد.
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    12 0
    من این رو ۸ سال قبل رو ویلچر دیدم همونجا به رفیقم گفتم عجب مارمولکیه این عین عیسی سحر خیز نمازو نشسته میخونه بعد واسه ورزش کردن مثل اسب میدوه..
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 0
    توچهره فائزه هیچی مسلمونی نمیبینم
  • احمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    15 0
    منافقین از کفار بدترند ولذا حجاریان وتیمش که قاتلان رجائی و باهنر هستند باید محاکمه شوند .که تا کنون از رافت جمهوری اسلامی برخودار بوده اند .از مشرق استدعا داریم بیشتر در این مورد بنویسید
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    7 0
    اون از آوردن ساواک و نیروهای رده بالای ساواک در اطلاعات، اون هم از رفتن به بیمارستان یهودی ها!
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    اون از آوردن ساواک و نیروهای رده بالای ساواک در اطلاعات، اون هم از رفتن به بیمارستان یهودی ها!!!
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    تو کاشان همه پیش خاخام ختنه میکردند یا هم کیشان خاخام؟
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    بعدا تو همون مصاحبه ش مضمونا میگه به ظریف که نماینده ایران در سازمان ملل بود گفتم رفتنم به بیمارستان صهیونیست ها برام "دردسر" نشه!!! نگران "دردسر" بوده!!! اصلا نگران سو قصد نبوده!!!
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 0
    سلام.یک رازسربه مهرهنوزهم باقیست؟امنیت ئهای خائن دردفاع مقدس دقیقاکجابودن.چرا تمام مواضعشان نعل به نعل دشمنان ازادی و استقلال ملته؟چرااینهااز۷۶تاکنون درانتخابا ت ریاست جمهوری مشاورخارجی دارند؟امیدکه فدائیان ایران اسلامی رازسربه مهراپاسخ دهند؟
  • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند منافقان و خوارجان و ...بمرور خودشان را به مردم نشان می دهند
  • RU ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 0
    این شبکه منفور نفوذ از سعید حجاریان معلول الحال گرفته تا شجره خبیثه خاندان فساد و نفاق ه....ی از بدو انقلاب با ایجاد نارضایتی در بین مردم به پیکره انقلاب ضربات جبران ناپذیری زدند.تاجزاده ها و عباس عبدی ها و... همگی زیر سایه این شجره خبیثه زبتن دراز شده اند و اینگونه نقش پیاده نظام امپریالیسم را بازی میکنند.در کنار همه این خباثت ها ف... ه.... ما را بیاد اشرف پهلوی میاندازد.
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 0
    سلام.نه سعید محمد نه هیچ کس دیگر نمیتواند کاری (جراحی)بکنه اینها آنقدر نفوذ وقدرت پیدا کرده اند که هم میتونند از پخش سریال جلوگیری کنند هم دستورترور بدندهم.....
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    عده ای درخواب خرگوشی هستنداین حرفها برای ملت ایران آب و نان نمی شود
  • SE ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 0
    اصلأ من در تعجّب هستم‌ ، دارند علناً خیانت میکنند این لیبرال های ذلیل! به ایران عزیزمان. ایا قوه قضائیه نباید این ذالو صفت ها را اعدام کند؟ هنوز هم در مورد اسد و سوریه بحث میکنند. با ابنکه دیگه برای همه روشن شده ،که اگر انجا نمی جنگیدیم ،می بایستی در کشور خودمان با ،داعشی ها و وهابی ها می جنگیدیم؟ این لیبرال های بی همه چیز باید اعدام شوند.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    شعارنه غزه نه لبنان جانم فدای ایران کلید رمز شما به سعودیها بود برای حمله نیابتی به سوریه وعراق ویمن.بابا هم که به ملک عبدالله قول داده بود.توی ممالک عربی شاه حسن .ملک عبدالله.ال نهیان.امارات وقطریها السیسی هم که ازاصحاب خاص بودن.خوب بلدبودید داخل وخارج بریزید کف خیابان.یوم احساب نزدیک است اصلا عجله ای نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس