کد خبر 1213478
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۵
چای گیاهی که درصد ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد

یک متخصص طب سنتی چای گیاهی ‌که درصد ابتلا کرونا کاهش را می‌دهد، معرفی کرد.

به گزارش مشرق، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون داروهای شیمیایی و گیاهی فراوانی برای پیشگیری و درمان آن به کار گرفته شده اند که برخی از آن تا حدی موثر بودند و برخی دیگر هم تاثیر چندانی در پیشگیری ‌و درمان این بیماری نداشتند.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌های طب سنتی برای فصل بهار

متخصصان طب سنتی هم از ابتدای شیوع این بیماری راهکارهای مختلفی را برای پیشگیری و درمان کرونا ارئه داده اند که برخی از این راهکار از جمله شست‌وشوی بینی، قرقره کردن آب نمک و استفاده از دمنوش‌های گیاهی بسیار موثر واقع شدند. قدیر محمدی در گفت‌وگو با میزان به معرفی چای گیاهی ‌که درصد ابتلا کرونا کاهش را می‌دهد، پرداخت و در این خصوص توضیح داد: مصرف یک نوع چای که ترکیبی از شیرین بیان، آویشن، زوفا و مریم گلی است، بسیار می‌تواند از ابتلا به کرونا پیشگیری کند.

وی در خصوص طریقه تهیه و مصرف این چای اظهار کرد: هر از کدام از موادی که نام برده شد را به صورت برابر با هم ترکیب کنید و سپس به اندازه یک قاشق مربا خوری از کل ترکیب را دم کنید و به صورت روزانه مصرف نمایید.

این متخصص طب سنتی ضمن اشاره به اینکه مصرف این ترکیب گیاهی بالای ۹۰ درصد از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند، گفت: افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند، اغلب دچار این بیماری نمی‌شوند و در خصوص مصرف این چای نتایج بسیار خوبی به دست آمده است.

لازم به ذکر است، به طور کلی این بیماری همچنان داروی قطعی ندارد و هنوز هم بهترین راه رهایی از آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و رعایت فاصله گذاری مناسب است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 1
    تجویزات این متخصصین طب سنتی چرا فقط بوسیله پزشکان بیمارستان مسیح تائید می شود؟ چرا درصد مرگ در بیمارستان مسیح از همه جا بیشتر است؟ ایا بخاطر پورسانت مصرف و تائید دارو نیست؟
  • علی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خب این متخصص اسم نداره ؟ دارید یه تجویز علمی میکنید مسئولش نباید مشخص باشه ؟
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    همه چیز را می گویید جز داروی امام کاظم که رهبری هم فرمودند با اینها مخالفت نشود! دست مریزاد..
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    فورمول اینجانب تنفس با بینی، بستن دهان و کمتر حرف زدن، خوردن چای در دمای شصت درجه هر دوسه ساعت یک بار! پرتاب ویتامین دی 3 50000 در هر ماه،
  • مهدی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    همانطور که بارها در نظرات گفتم راه درمان کرونا دمنوش ترکیبی از گیاهان ضدعفونی کننده ریه است. در همین دمنوش هم چهار گیاه ضدعفونی کننده و پاکساز ریه و ضدالتهاب بکار رفته!
  • مجید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    کرونا شده یک منبع درآمد ، هرکی هرچی تو انبارش مونده با یک تبلیغ دارویی آن را ربط میدهند به درمان کرونا . ولی با داروی امام کاظم موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس