کد خبر 1213169
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
انتقاد به نحوه جدایی کمالوند از آبی‌ها/ مگر استقلال تیم محلی است؟

کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم استقلال با اشاره به نحوه جدایی فراز کمالوند از این تیم در میانه های راه گفت: مگر استقلال تیم محلی است که قراردادیش اینگونه بسته شوند؟

به گزارش مشرق، ستار همدانی در تحلیلش از وضعیت آبی پوشان پس از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: آبی پوشان توانستند در لیگ قهرمانان عملکرد موفقی داشته و در گروه خود صعود کنند. کادر فنی حالا باید تفکرات بازیکنان را از لیگ قهرمانان بیرون کرده و آنها را آماده حضور در لیگ داخلی کنند.

وی افزود: لیگ قهرمانان یک ویترین خوبی بود که بازیکنان با انگیزه بیشتری در آن حضور پیدا کردند و حالا باید این انگیزه را در لیگ داخلی به کار ببرند تا استقلال بتواند نتایج خوبی کسب کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد تأخیر دو روزه در شروع دوباره لیگ بیستم اظهار داشت: این تأخیر می تواند برای تیم هایی که از لیگ قهرمانان بازگشته اند، مثبت باشد. یک ریکاوری خوب و تمرینات منظم باعث خواهد شد که بازیکنان با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان خود بروند اگرچه شاید برای دیگر تیم ها این تأخیر مثبت نبود اما چهار تیمی که از لیگ قهرمانان بازگشتند، به طور حتم از این فرصت به بهترین نحو استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

راهکار مجیدی برای پر کردن جای خالی کمالوند

وی در مورد جدایی کمالوند از استقلال تصریح کرد: من دوست نداشتم که او از استقلال جدا شود. ترکیب مصطفوی، کمالوند و مجیدی، ترکیب بسیار خوبی بود اما کمالوند سالهاست سرمربی است و او هم با توجه به شرایطی که داشت، به سایپا رفته و امیدوارم بتواند در آنجا موفق باشد.

انتقاد به نحوه جدایی کمالوند از آبی‌ها/ مگر استقلال تیم محلی است؟

هافبک پیشین استقلال گفت: من از جدایی کمالوند ایراد نمی گیرم اما نوع قرارداد بستن او ایراد داشت. مگر استقلال یک تیم محلی است که این طور باید با نفراتی که می خواهد قرارداد ببندد، چه کسی باعث این قرارداد بوده است و چرا چنین قراردادی بسته می شود تا کمالوند بتواند به راحتی از استقلال جدا شود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که اعضای هیئت مدیره هم اعلام کرده بودند از جدایی کمالوند بی خبرند؟ گفت: این هم علت دیگر است. مگر می شود اعضای هیئت مدیره ندانند که مربی تیم می خواهد از استقلال جدا شود!؟ این اتفاق نشان می دهد که بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل همدلی وجود ندارد. البته این موضوع به امروز و دیروز بر نمی گردد بلکه سالهاست این مشکل در استقلال وجود دارد و همانند یک حلقه گمشده می باشد. مدیران استقلال در این خصوص باید شفاف به مردم توضیح دهند که چرا چنین اتفاق ناخوشایندی رخ داده است.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن اظهار داشت: آبی ها در اولین بازی خود برای شروع دوباره لیگ باید به مصاف ذوب آهنی بروند که با مجتبی حسینی نتایج خوبی کسب کرده است. تغییراتی که در کادر فنی ذوب آهن به وجود آمده باعث شده که این تیم منسجم تر از قبل فوتبال بازی کند و حالا کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن به دنبال این هستند که بتوانند استقلال را در تهران زمین گیر کرده و امتیازات را از آن خود کنند.

همدانی در مورد شرایط آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال بدون وریا غفوری و محمد نادری به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. آبی ها این روزها در اوج آمادگی و شرایط خوب بدنی هستند و اگر به نکاتی که کادر فنی به آنها می گوید، گوش دهند به طور حتم می توانند برنده این دیدار حساس باشند.

انتقاد به نحوه جدایی کمالوند از آبی‌ها/ مگر استقلال تیم محلی است؟

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دربی جمعه آینده می تواند در نتیجه بازی های استقلال و پرسپولیس در این هفته تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: باید بپذیریم که هر بازی سه امتیاز دارد. استقلال و پرسپولیس هر کدام برابر یکدیگر ببرند، ۶ امتیاز کسب نمی کنند اما این بازی چون شرایط خاصی دارد و همه چشم به آن دارند، می تواند تأثیرگذار باشد. تیمی که از لحاظ روحی و روانی خود را آماده این بازی کند، به طور حتم برنده خواهد بود اما با شناختی که از کادر فنی دو تیم دارم، بعید می دانم سه امتیاز تقابل برابر تیم های اصفهانی را فدای دربی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هواداری نمی تواند به ورزشگاه بیاید، هر تیمی که برنده باشد می تواند دل هواداران را شاد کند و باید امیدوار باشیم که هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور ما بیرون برود تا باز هم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه های کشورمان باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 3
  • آسمان آبی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    19 2
    ستار همدانی راستگو ودرسکار ومحترم
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    14 16
    شخصیت استقلال فقط در همین حده
  • محمود IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    17 7
    وقتی تیم قبلی را نیمه کاره رها کرد اومد استقلال اونموقع مشکلی نداشت
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    8 10
    باور کنید یا نه بخواهید یا نخواهید، واقعیت این است. استقلال بدون کمالوند به مشکل برخواهد خورد. مجیدی اشتباه بزرگی مرتکب شد
    • مسلم IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    9 6
    استقلالی ها خودشون ب خودشون رحمشون نمیشه ... دنبال چی هستید ... مافیا بازی تو استقلال بیداد میکنه ... اگه ب پرسپولیس سرایت نکرده بخاطر اینه کادر نیمک پرسپولیس آدم های حریص و خیانت کاری نیستند و هر چهارنفرشون بعلاوه پنج بازیکن کلیدی تیم مواظب نفوذی ها و مافیای تخریب گر هستند .. و بازیکنان اگرهم بخوان حرکتی انجام بدند یحیی چون محمود فکری عمل نمیکنه و با بازیکن نفوذی برخورد تند نمیکنه که تیم ب حاشیه بره.... مجیدی ، فکری ووودالباقی دلسوز استقلال نیستن برای پست و افتخار و پول دارند رقابت میکنند... فرهاد مجیدی . نکونام . فکری و طباطبایی، علی منصوریان باید در کنار هم در استقلال باشند . برگشت امیدابراهیمی و پژمان منتظری مهمه ... خط خوردن وریا وامثال وریا باید رقم بخوره ... تیم بزرگ میخواد نه نفوذی مخرب . غیراز این صلاح خویش خسروان دانند .
    • Zahra IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      6 2
      شما اصلا میدونی که حرففف فقط میزنیییی ؟؟؟؟!!!!!!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    7 1
    اون موقع که کمالوند ول کرد اومد لستقلال تیم محلی نبود حالا که ول کرده رفته شده تیم محلی . استقلال فقط حاشیه است فقط حاشیه
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      1 1
      شما پرسپولیسیا فقط راهکار دادن رو خوب بلدید، ممنون
  • حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    7 1
    بله محلی است
  • مستر چیپر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    9 2
    بله کاملا محلی است!!!!! تیمی که کل وزارت ورزش پشتشه او بازیکن سری آ ای میگیره و با پولای کلانی ستارشو حفظ میکنه در حالی که تیم رقیب ارزو داشتن یکی مث طارمی رو داره و بدونه وزیر هیچی نیست در حد تیم قمقمه سازی بیلاق هم نیست!
    • ایران همیشه پیروز IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      4 4
      چی داری میگی استقلال حتی چمن مناسب هم نداره ولی پرسپولیس چمن داره ولی حتی افتخارات استقلال را ندارد
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 2
    نوشته استقلال تیم محلی است خخخ
  • H IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 2
    استقلال با کمالوند نتیجه می گرفت.مطمئنا مجیدی نمیتونه مثل کمالوند باشه
  • reza IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 3
    تمام رسانه ها و کانال ها ضد استقلالی تاسف میخورم.
  • محمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 2
    بخاطراینکه کمالوند استقلالی نبوده ونیست و همه میدانند اوپرسپولیسی ی و ازرفتن به استقلال پشیمان شده بود ودنبال بهانه ای برای رهایی ازان تصمیم غلط بود وچه فرصتی بهتر از سرمربی گری سایپا.👌
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    4 0
    ماندن در استقلال لیاقت میخواهد . با نهایت احترام آقای کمالوند یا نباید میومد ، یا وقتی اومد باید میموند . البته شاه فرهاد هم کارشو خوب بلده . در بدترین شرایط تیم لنگ رو تحقیر کرد . إن شاء الله امسال هم نتایج خوبی میگیره . در ضمن فقط چند ماه دیگه دووم بیاره ، شرایط خیلی بهتر میشه
    • Mahdiyeh shakouri IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      استقلال همیشه خوبه
  • اس اس تاج IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    بوقپولیسیها درمورد استقلال کبیر هیچ حرف و نظری ندن به لطف دولت و وزیرانش تا الان درخشیدید در دولت بعدی ببینیمتون با بحران چجور دست و پنچه نرم میکنین ماشالله دستمال نیستش که، چادر برزنت رو زده داره
  • دختر استقلال IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    تا شاه فرهادمون دو نیمکت هس هیچ غمی نداریم
  • Yaser IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    استقلال امسال قهرمان خواهد شد بدون شک و یقین
  • Yaser IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    استقلال بی چون و چرا هم قهرمان اسیا و هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • جنیفر لوپز IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    کیسه کش ها میگن تیمم رو نمیفروشم ولی اگر یکم پول بیشتر بگیرن خودشون هم میفروشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس