شیخ نعیم قاسم: در سایه تداوم مقاومت هر روز به قدس نزدیک‌تر می‌شویم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: در سایه تداوم روند مقاومت هر روز که می‌گذرد به قدس نزدیک‌تر می‌شویم.

به گزارش مشرق، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با العالم به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس، وضع امت اسلامی کاملا تغییر کرد.

وی افزود: امام راحل (ره) پس از نامگذاری روز قدس, نیروی قدس سپاه را بنیان گذاشت و از جنبش های آزادی خواه حمایت و اقدام خود را با تبدیل کردن سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تقویت کرد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر یکی از چالش های کنونی و بخشی از تلاش اسرائیل برای محقق ساختن امنیت اندکی برای خود است و در این مسیر برخی کشورهای عربی را برای محاصره مقاومت و فلسطین به خدمت می گیرد.

معاون سید حسن نصرالله افزود: حزب الله از سال ۲۰۰۶ توانسته است موازنه بازدارندگی واقعی در مقابل اسرائیل ایجاد کند.بدون شک ایران به حمایت از محور مقاومت ادامه می دهد. ما در محور مقاومت امکانات خود را در کنار یکدیگر قرار می دهیم و با جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه ها همکاری می کنیم.

وی تاکید کرد: در سایه تداوم روند مقاومت هر روز که می‌گذرد به قدس نزدیکتر می‌شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس