کد خبر 121276
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

مسئول فرهنگی بسیج سازندگی کشور گفت:‌ تاکنون در سطح کشور 3 هزار گروه جهادی سازماندهی شده‌ و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، باقر مظفری صبح امروز در همایش یک روزه طرح هجرت بسیج سازندگی اردبیل اظهار داشت: یک‌هزار و 800 گروه از این مجموعه جهادی در قالب قشر دانشجویی سازماندهی شده و در ایام تابستان مشغول فعالیت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 200 گروه جهادی نیز در مساجد و محلات ساماندهی شده و در قالب گروه طلاب و دانش‌آموزی در ایام تابستان و مناسبت‌های دیگر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

مسئول فرهنگی بسیج سازندگی کشور با اشاره به حضور پر‌شور دانشجویان در حرکت‌های جهادی طرح هجرت بسیج سازندگی، یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان از هر فرصت و مناسبتی برای حضور در این حرکت زیر‌بنایی استفاده کرده و کشور را به سمت ارزش‌ها و باورهای حقیقی سوق می‌دهند تا این مملکت اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

مظفری به نتایج و ثمرات اجرای این طرح اشاره کرد و افزود:‌ کشور ما در مسیر سازندگی واقعی خود به یک حرکت گروهی و دسته‌جمعی نیاز دارد که نماد چنین اقدامی را می‌توان در حرکت جهادی طرح هجرت بسیج سازندگی مشاهده کرد.

این مسئول ادامه داد: امسال نیز در تمام استان‌ها گروه‌های جهادی دانشجویی و دانش‌آموزی سازماندهی شده و فعالیت خود را از نخستین روزهای تعطیلات تابستانی آغاز می‌کنند.

 

یک‌میلیون نفرروز در طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این همایش رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل نیز اظهار داشت: در سال گذشته 800 هزار نفرروز برنامه در قالب اردوهای طرح هجرت جهادی در مناطق محروم و روستایی به انجام رسید.

علی اسفندیاری تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم این رقم به یک‌میلیون نفر روز افزایش یابد که انتظار می‌رود با استقبال خوب دانشجویان و دانش‌آموزان این امر محقق شود.

وی بحث اردوهای جهادی را که از سال 84 در کشور رونق مضاعف گرفته یک حرکت ابتکاری و مفید در توسعه عمران و آبادانی کشور توصیف کرد و گفت: تاکنون این اردوهای جهادی با عنوان طرح هجرت سازماندهی و برنامه‌ریزی شده است که برای بررسی نتایج اجرای این طرح همایش یک روزه طرح هجرت با هدف الگو‌گیری و برگزاری کلاس‌ها  و دوره‌های آموزشی طرح هجرت در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: با اعلام وزارت کشور امسال طرح‌های زود‌ بازده به بسیج سازندگی  واگذار شده که ما تلاش می‌کنیم به ارزش 6 میلیارد ریال طرح عمرانی در مناطق روستایی اجرا کرده و تحویل مردم دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس