کد خبر 1212069
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین انتخاب های زبان آموزان انتخاب یک آموزشگاه خوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. از این رو می خواهیم یک بررسی کلی روی این موضوع داشته باشیم که یک آموزشگاه زبان چه ویژگی هایی را باید داشته باشد تا بتواند جز انتخاب های ما قرار گیرد و ما در آخر تصمیم بگیریم که می خواهیم زبان انگلیسی را در این آموزشگاه یاد بگیریم.

نکات مهم درباره انتخاب آموزشگاه زبان

در این خصوص یک سری موارد و ویژگی های اساسی و مهم وجود دارد که هر کدام را به صورت جداگانه مطرح کرده و توضیح مختصری را برای هر کدام ارائه کرده ایم تا در آخر بتوانید آموزشگاه مناسب را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید.

سابقه آموزشگاه زبان

یکی از مواردی که زبان آموزان همواره به آن توجه می کنند تا بتواند از بین آموزشگاه های زبان، آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند، سابقه آموزشگاه می باشد. هر چند این موضوع می تواند بسیار مهم باشد اما بهتر است وزن سنگینی را به آن اختصاص ندهید چون که بسیاری از آموزشگاه ها با سابقه کم نیز به دلیل اینکه می خواهند با آموزشگاه های با سابقه تر رقابت کرده و خدمات خوبی را ارائه نمایند شرایط بهتر و جذاب تری را برای زبان آموزان فراهم خواهند کرد و حتی در مقام مقایسه با یک آموزشگاه با سابقه بیشتر عملکرد بسیار بهتری را نیز خواهند داشت. اما این موضوع مختص همه آموزشگاه ها نمی شود و باید موارد دیگر را نیز مدنظر قرار داد.

مکان آموزشگاه زبان

مطمئنا مکان آموزشگاه از اساسی ترین موارد برای انتخاب یک آموزشگاه است که در برخی از شرایط حتی از سابقه نیز می تواند مهم تر باشد چون شما باید بتوانید زمان لازم برای رفتن به آموزشگاه را فراهم نمایید در نتیجه اگر ساکن غرب تهران باشید برای شما خیلی به صرفه نیست که به نقاط دیگر شهر تهران برای حضور در کلاس بروید و در نتیجه به بررسی آموزشگاه هایی می پردازید که در غرب تهران حضور دارند و از میان آن ها سعی می کنید آموزشگاه مورد نظر خود را نیز پیدا کنید. لازم بذکر است این موضوع حتی می تواند به صورت جزئی تر و به صورت محله یا ناحیه زندگی شما نیز محدود شود و مثلا ساکنین غرب تهران جنت آباد برای شان مناسب تر است که در همان محله که زندگی می کنند آموزشگاهی را برگزینند و از رفتن به مکان های دیگر در غرب تهران اجتناب نمایند.

اساتید آموزشگاه زبان

مسلما مدرس زبان از دیگر ملاک های انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی است که اگر به بررسی سوابق و نظرات دیگران که در آن آموزشگاه حضور داشتند توجه کنید و با کمی بررسی بیشتر و نحوه آموزش و میزان رضایت مندی افراد می توانید این موضوع را به خوبی مشخص کنید و خیالتان را از بابت اساتید یک آموزشگاه و کیفیت ارائه و آموزش آن ها جمع نمایید. نیروی انسانی یک آموزشگاه بسیار مهم است که مطمئنا یک مدیریت قوی این موضوع را به خوبی می داند و حتما برای بهبود این موضوع به جذب اساتید مستعد و متعهد خواهد پرداخت.

امکانات آموزشی آموزشگاه

امکاناتی که یک آموزشگاه از آن برای ارائه خدمات آموزشی بهره می گیرد نیز می تواند به عنوان یک ملاک ارزیابی قرار گرفته شود هر چند امروزه اکثر آموزشگاه ها از حداقل امکانات آموزشی برای این موضوع برخوردار می باشند اما این موضوع نیز می تواند به شما برای انتخاب آموزشگاه کمک نماید مثل محیط کلاس ها  و فضای آن ها و سیستم های مورد استفاده در آموزشگاه.

روش تدریس

روش تدریس را باید از جمله اساسی ترین عوامل برای انتخاب یک آموزشگاه در نظر گرفت. آشنایی اساتید با متدهای روز دنیا و استفاده از امکانات کمک آموزشی برای بهبود یادگیری زبان آموزان تاثیر بسیاری بر کیفیت آموزش و سرعت یادگیری زبان آموزان خواهد داشت. البته برخورداری از شیوه های مختلف تدریس نیز مهم می باشد زیرا که زبان آموزان ویژگی های مختلفی داشته و باید براساس شرایط آن ها روش مناسب را انتخاب کرد.

منابع آموزشی بروز و کاربردی

در کنار تمامی موارد بحث شده در بالا برای اینکه آموزش در سطح مطلوبی باشد نیاز است که منابع مورد استفاده نیز بروز باشند و همچنین اینکه براساس نیاز زبان آموزان کاربردی و مفید انتخاب شده باشند. این موضوع  نیاز به یک کادر آموزشی خوب و قوی دارد که براساس تجربه و دانش خود این موضوع را تشخیص داده و بتوانند برای این موضوع تصمیم گیری نمایند.

مدیریت و کادر آموزشگاه

یک آموزشگاه خوب بدون داشتن یک مدیریت حرفه ای و قوی و یک کادر متعهد و کارآمد نمی تواند بازده ای مناسب را داشته باشد و خود را در بین آموزشگاه های دیگر مطرح نماید در نتیجه داشتن تیم مدیریتی مناسب و همچنین کارکنان متعهد و اخلاق مدار می تواند باعث شود تا یک آموزشگاه بتواند بهترین خدمات را ارائه کرده و با یک برنامه ریزی دقیق و مشخص بکار خود ادامه دهد. که این موضوع را می توان از بازخوردهای زبان آموزان و نتایج کسب شده طی سال های فعالیت آموزشگاه متوجه شد.

آموزشگاه زبان غرب تهران جنت آباد

آموزشگاه های متعددی غرب تهران با شعبه های متعددی تاسیس شده و مشغول به فعالیت هستند و از این رو به ساکنین این منطقه خدمات آموزشی مورد نیازشان را ارائه می کنند. آموزشگاه زبان دهخدا نیز که در غرب تهران جنت آباد واقع شده از جمله آموزشگاه های زبان معتبر با سابقه درخشان است که در کنار دیگر آموزشگاه های غرب تهران به فعالیت در حوزه آموزش زبان پرداخته است. این آموزشگاه با توجه به نیاز افراد و خدمات مورد نیاز آن ها با برنامه ریزی مدون و منسجم به برگزاری کلاس های متنوع آموزشی پرداخته که براساس شرایط فعلی کلاس ها به صورت آنلاین نیز برگزار می شود که البته به دلیل استقبال افراد از این نوع آموزش، آموزش زبان آنلاین آموزشگاه زبان دهخدا جز مهمی از آموزش زبان این آموزشگاه شده و دوره های تخصصی برای اساتید برای یادگیری نحوه آموزش زبان آنلاین برگزار می شود.

 استفاده از بهترین امکانات آموزشی در حالت حضوری و همچنین آنلاین با استفاده از بهترین پلتفرم آموزشی کشور این آموزشگاه را نه تنها در غرب تهران بلکه در تمامی شهر تهران از جمله آموزشگاه های معتبر قرار داده است. مشاوره و تعیین سطح رایگان، منابع بروز و معتبر، بهره مندی از اساتید با تجربه و دارای مدارک معتبر بین المللی و مدیریت حرفه ای و کادر آموزشی متعهد باعث شده تا این آموزشگاه در غرب تهران جنت آباد از جمله آموزشگاه های زبانزد تلقی شود. این آموزشگاه به برگزاری دوره های حرفه ای تربیت مدرس نیز پرداخته و ارائه دهنده خدمات برای دوره های آمادگی آزمون های بین المللی نیز می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس