کد خبر 1211666
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
بورس نمایه

در جریان معاملات امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص کل بازار سرمایه افتی ۱۳ هزار واحدی را تجربه کرد و با روندی نزولی و منفی به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس با ۱۳ هزار واحد ریزش در مدار یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با هزار و ۱۹۷ واحد منفی در ارتفاع ۴۲۴ هزار و ۴۸۲ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به ۲ هزار میلیارد رسید. همچنین تعداد معاملات ۲۱۴ هزار و ۵۶۰ با حجم ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون برگه سهم بود.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۱۲ در بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه «فولاد» و «شستا» در صدر نماهای منفی موثر بر شاخص بودند و نمادهای «وبملت» و «وپسار« از تاثیرگذاران مثبت در شاخص بودند. در جریان معاملات امروز «وبملت»، «وتجارت» و «اپال» از نمادهای پرتراکنش بودند.

بیشترین ارزش معاملات را امروز «دارایکم»، «پالایش» و «وبملت» داشتند. و برترین‌های گروه‌های صنعتی، بانکی‌ها، گروه‌ صنایع شیمیایی و فلزات اساسی بودند.

صندوق‌های دولتی هم امروز حال خوشی را تجربه نکردند. دارایکم با منفی ۱٫۹۵ درصد کاهش قیمتی نسبت به روز قبل مواجه شد و در قیمت ۱۳ هزار و ۵۴۷ ریال مورد معامله قرار گرفت و در قیمت ۱۳۲ هزار و ۵۹۱ ریال به کار خود پایان داد. امروز هم سهامداران حقیقی صف فروش دارایکم را تشکیل دادند و ۹۸٫۱ درصد از آنها معادل ۳۰ میلیون و ۱۵۴ هزار برگه سهم از این نماد را فروختند.

صندوق پالایش یکم هم با ۴ درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در قیمت ۷ هزار و ۹ ریال مورد معامله قرار گرفت و در قیمت ۷ هزار و ۲ ریال به پایان رسید. خریدار امروز این صندوق سهامداران حقیقی بودند و ۹۹٫۹ درصد از این نماد را مورد معامله قرار دادند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس