image.png

یکی از برندهای صنعتی بزرگ تولید تایر در ایران، از داستان موفقیتش می‌گوید.

هفته‌های خرید اینترنتی‌ دیجی‌کالا پس از کرمان، گلستان و سمنان، به ایستگاه یزد رسید و ساکنان این استان می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت ویژه از خدمات فروش اینترنتی بهره‌مند شوند. به همین منظور و با توجه به شبکه گسترده بومی تامین کنندگان کالا در این استان، شما را به تماشای بخشی از تلاش داستان موفقیت یکی از تولیدکنندگان این استان دعوت می‌کنیم:

«تایر مثل کفش برای خودرو عمل می‌کند.» این گفته‌ اسکندر ستوده مدیر برند موفق یزد تایر اهمیت لاستیک در کیفیت زندگی همه ما در دنیای مدرن را نشان می‌دهد و نشانگر علاقه و عشق یک تولیدکننده و کارآفرین ایرانی نسبت به کسب‌وکاری قدیمی و کارکشته است..

صنایع لاستیک یزد که به یزد تایر مشهور است، یکی از شرکت‌های به نام تولیدکننده‌ی تایر در داخل کشور است. این شرکت از سال ۱۳۶۵ و در شهر یزد، فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون تبدیل به یکی از برندهای معروف و باکیفیت تایر در داخل کشور شده که حداکثر استانداردهای موردنیاز را اخذ کرده است.

تاریخچه عملکرد یزد تایر نشان می‌دهد که از زمان تأسیس و تولید تایرهای رادیال سیمی سواری و وانتی تا به امروز شاهد رشد تصاعدی و موفقیت روز افزون بوده است.

از شما دعوت می‌کنیم که داستان موفقیت این برند بزرگ ایرانی و تجربه یزد تایر از حضور در فضای تجارت الکترونیک ایران را تماشا کنید.

ارائه کد تخفیف ویژه برای یزدی‌های خرید اولی، تخفیف‌های هفتگی روی کالاها، عرضه محصولات بومی و محلی سراسر ایران، دریافت رایگان سفارش‌های یزدی‌ها در مقصد بدون پرداخت هزینه ارسال، نمایش کالاهای مورد علاقه یزدی‌ها و امکان فروشنده شدن برای همه کسانی که کالایی برای عرضه دارند، پیشنهادهای ویژه دیجی‌کالا برای مخاطبان استان یزد است.

اگر ساکن استان یزد هستید و می‌خواهید اولین خرید خود را از دیجی‌کالا انجام دهید، با استفاده از کد تخفیف YAZDNC هفته خرید اینترنتی استان یزد را از اینجا دنبال کنید:

لینک ورود به صفحه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس