گل آرایی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

ویژه برنامه‌های احیاء لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) روی آنتن شبکه پنج سیما و رادیو تهران می‌رود.

به گزارش مشرق، ویژه برنامه‌های مراسم احیاء لیالی پر فیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا به مدت ۲ ساعت از ساعت ۲۳:۳۰ در صحن حضرت موسی بن جعفر (ع) (امامزاده حمزه (ع) سابق) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری مراسم شبهای قدر در حرم امام خمینی

مراسم معنوی شب‌های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط آقایان محمدرضا غلامرضازاده، احمد زین العابدین فرد و حسن شالبافان برپا می‌شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد بود.

زائران و مومنین خداجو همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والا مقام علیهم السلام، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و از شبکه پنج سیما و رادیو تهران به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس