محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می کنم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی گفت: امروزه با گذشته ۴۰ سال و ۴ دهه از مقاومت ، مبارزه ، تلاش بی وقفه، دهه آینده را گام آخر پیروزی و تثبیت موفقیت ها و استقلال و آزادی کشور و یا خدای نکرده شکست ملت ایران می دانم.

بیشتر بخوانید:

استقبال محسن رضایی از نامزدی محمد و قاضی زاده

وی با تاکید بر این که سناریوی نظام سلطه در برابر انقلاب و نظام اسلامی پیچیده و چند لایه شده است، افزود: دهه آینده در صورت توجه به فرهنگ مقاومت در برابر زیاده طلبی های دشمن و جریان های نفوذی دهه تثبیت موفقیت های نظام است. زیرا نظام سلطه می کوشد با راهبردهایی مانند شرارت‌ طلبی، آشوب افکنی و گسترش دامنه جنگ روانی و جنگ ادراکی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مانع از پیشروی های جبهه و جریان مقاومت منطقه شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار تاکید کرد: ایران امروز با گذشت ۴ دهه مقاومت، مبارزه، مجاهدت و ایستادگی، پیروزی‌های متعدد و غیرقابل انکاری را در میدان‌های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی علی رغم فشار تحریم های حداکثری و هدایت و مدیریت جبهه مقاومت تا نابودی داعش و فتنه در منطقه به دست آورده است.

وی افزود: موفقیت های ایران اسلامی در گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی، کسب مدارج علمی، دستیابی به تکنولوژی های نوین در صنایع دفاعی و گسترش محور جهانی مقاومت را نمی توان انکار کرد.

محسن رضایی تصریح کرد: ایران طالب استقرار و پایداری و تثبیت موفقیت ها و رشد روز افزون افق‌های پیشرفت و استقلال کشور و حق و عدالت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می کنم.

رضایی تصریح کرد: من به صحنه آمده ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند و با دوگانه سازی کنسرت و آزادی های اجتماعی در مقابل دیوار و سلب آزادی های مردم و سراب آرامش آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان به تحریف افکارعمومی می پردازند مبارزه کنم.

وی همچنین در این دیدار تاکید کرد: کشور امروز درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و زمانی که شبکه نفوذ ، ساختار دولت را به فساد و جاسوسی و مزدوری و اشرافیگری آلوده کرده است، وظیفه من به عنوان یک سرباز حضور در میدان و بسیج نیروهای وطن دوست و جوان های انقلابی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که برخی با بی شرمی و وقاحت، خیانت ها، کارشکنی ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن می اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می کنند،  گفت: امروز وظیفه داریم تا خانه به خانه ، محله به محله ، شهر به شهر، درباره جریان پیچیده نفوذ روشنگری کنیم و با کمک افکارعمومی و مردم همیشه در صحنه ایران،  تکنیک های جنگ روانی شبکه نفوذ را خنثی سازیم.

رضایی از جوانان غیرتمند ایرانی که به ایران اسلامی عشق می ورزند و ریشه در خاک و خون این کشور دارند و مردمانی که سال ها پای فرهنگ و اعتقاد و وطن خود ایستاده‌اند خواست تا باردیگر به صحنه تصمیم گیری بیایند و خود را آماده شکل گیری یک نهضت ملی به نام نهضت مردمی یاران انقلاب اسلامی کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که وعده دادیم و  ظرف سه ماه و کمتر از سه ماه پرونده و طومار داعشی ها را جمع کردیم ، اعلام می‌کنم که به لطف خدا و کمک مردم و نیروهای جوان و مستعد کشور ، دولت آینده ، دولت نهضت ملی برای آبادانی ایران و مبارزه با فساد و شبکه نفوذ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    53 7
    ان شاء الله تا 1420 هم کاندیدا بشوی!
    • DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      26 4
      انتخابات ریاست جمهوری بوده که ایشان شرکت نکرده باشند؟
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      24 11
      چهل سال قبل پاسدار اسلام و انقلاب اسلامی بودی. حالا چی شد ملی گرا شدی و سرباز وطن شدی؟
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      16 2
      خخخخخخخ دمتون گرم
    • سعید IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      5 4
      متأسفانه دولتهای تزویر و جناح فریبکار دروغ و تهمت که با عنوان اصلاح طلبی و اعتدال در میان مردم خود را بالا کشیدند و کشور را به عقب بردند در جبهه عداوت و کینه توزی شان هر چند جفا و دروغ را به سرباز بی بدیل امام و ولایت و رهبری ،برادر محسن دوران جنگ و فرمانده‌ی جنگ ۸ ساله که از آن سربلند بیرون آمدیم نقار کردند. آخر در کجای تاریخ جهان مردمان با فرمانده پیروز جنگ شان اینگونه رفتار میکنند که بعضی از مردم ما کردند، ریشه‌ی این همه ناجوانمردی در حق برادر محسن از همین قماش اصلاحات که از همان دوران جنگ که از پشت به او خنجر میزدندسر برآورده. برادر محسن کسی بود که این جماعت فاسد غربزده از ریاست جمهوری او واهمه داشتند ،چون میدانستند که با وجود او امکان غارت بیت المال برایشان نیست از این جهت در تخریب او کم نگذاشتند و متاسفانه موفق شدند،. باور کنیم که شهدای بزرگی که افتخار ما بوده اند و هستند ،خرازی باکری، همت،کاظمی،و سردار دلها حاج قاسم و فرماندهان عزیز امروز ما باقری ،قاآنی ،سلامی و...به فرماندهی برادر محسن افتخار میکردند و میکنند و این را بارها در محافل عمومی هم ابراز کرده‌اند.و ای کاش همین فرماندهان امروز بیشتر به جوانان آن دوران را ندیده برادر محسن را میشناساندند
    • شامالا IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 7
      حالا که کاندید شدید و به این مسئله ورود کردید بگید که واقعا چرا وزیر امور خارجه کشور، نفر سوم تصمیم گیری در مورد مسایل امور خارجه کشور هست. شاید ایندفعه بیشتر از 4 میلیون رای آوردید!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      5 4
      به کوری چشم نفوذی ها تا ۱۴۰۸ ریس جمهور انقلابی خواهد بود
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    47 27
    شورای نگهبان افراد تکراری و افرادی که شانسی تو انتخابات ندارن رو باید رد صلاحیت کنه
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      6 30
      احتمالا شما هم عامل شبکه نفوذ هستی که از حضور فرمانده کبیر جنگ وحشت زده شدی .شورای نگهبان فقط صلاحیت بررسی میکند نه چیز دیگری .امیدواریم دکتر رضایی دولت بعدی را پرقدرت تشکیل دهد
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      8 4
      او فکر نکنم نفوذی باشه، فقط مایه خنده شده این قضیه
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      4 2
      به کوری چشم خائن ها تا ۱۴۰۸ ریس جمهور انقلابی خواهد بود
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    68 9
    چرا اینقدر خودت رو مسخره میکنی؟
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    37 6
    انتخابات بی تو معنا نداره خخخخخخخ
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    43 24
    فقط سعید محمد عزیز
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    43 9
    بله بیا ، شما نمک انتخاباتی :)
    • GB ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      7 0
      انتخابات بدون سردار رضایی مثل هفت سین بدون سبزه میمونه
  • امیر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    15 37
    ایشان رییس جمهور بعدی هستند
  • مسلم IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    38 6
    عجب پشتکاری داری خدایش.........
  • احمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    26 4
    بهبه صدسال به این سالها خوش اومدی
  • علی DE ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    24 5
    نماد انتخابات ریاست جمهوری ایران آمد
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 26
    سلام بر فرمانده بزرگ دفاع مقدس انشالله رئیس جمهور بعدی خواهید بود
  • حمیدرضا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 38
    با سلام عرض ادب و احترام ......... """ انشالله خیر باشد و همان نیت خیرتان و احساس مسولیت یقینا کمک خدا در این راه مقدس هست . بدون تردید در مقابل دعوتتان بجز لبیک حرفی باقی نمی ماند . جناب دکتر رضایی جبهه نفاق تحت تاثیر سرویس مهاجم خارجی انتخابات 1400 را هدف گذاری دارد تا نتیجه های منظور دار خود را از آن بهره برداری کند . در 16 سال گذشته آقای دکتر احمدی نژاد و آقای دکتر روحانی سهمی را در مدیریت شان برای بالا بردن آراهای انتخابات بعدی در نظر نگرفتند . امروز نیاز داریم یک منتخب ملی و اجماع شده که پس از انتخابات مورد حمایت همگان قرار گیرد و بطور ساده گفته شود استرس و هجوم طیف مقابل را نداشته باشد تا بتواند از توان مدیریتی خود به نحو احسن استفاده نماید را کشور نیاز دارد . یکی از محاسن این 16 سال مشخص شدن تهدیدات و ضعف ها آنهم به شکل حداکثری است که رییس قوه مجریه بعدی می داند در چه میدان ی قدم خواهد گذاشت . اما روشن است بلطف خدا شکست تهدیدات حداکثری و بالا بردن سطح زندگی مردم شدنی است . مستحضر هستید اتفاق مبارک این مجلس _ خروش نمایندگان به سمت بدست آوردن نتیجه از اهداف عالی کشورمان است و حفظ سنگر آقای قالیباف و بدنه موثر و دارای رزومه قوی نمایندگان در پویایی مجلس اطمینان بخش شده است . انشالله حداکثر رای آوری منتخب و جلب بیشتر اعتماد مردم و کابینه قوی دولت موجب به ثمر نشستن سیاست های خارجی و داخلی 43 سالگی کشورمان گردد . آقای دکتر رضایی هم میدان دیده است و هم نتیجه از میدان حاصل میکند . الحمدلله سپاه موضع روشن و شفاف ی را در بحث حمایت از کاندیدا ها بیان داشته است . اجماع بزرگان کشور و احزاب در اینکه فرد منتخب باید مورد حمایت همه باشد در حال رایزنی و در مقبولیت اصل موضوع متفق هستند . کار شورای نگهبان راحت تر میشود زیرا منتخب های به چالش کشیدن عدم صلاحیت ها را امروزه شاهد هستیم از هم حزبی خود هم حمایت نمیشوند . مشورت اقای سید حسن خمینی از همین بحث های اثر گذار و کاستن از التهابات و تشویشی اصل انتخابات است . انشالله انتخابات حداکثری و پیشرفت کشور . التماس دعا ***
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      12 12
      وحدت ملی حرف مفت است. وحدت با نفوذی و ضد انقلاب یعنی ضد انقلاب شدن. بفهمید.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      6 3
      ببخشید ایشان یک بار خودشان را محک زدند و رای نیاوردند برای چی دوباره خودش را کاندید میکند؛ ایشان تو مجمع هستند نشنیدیم جلوی روحانی بیستد و مخالفت کند؛ در مورد سید حسن هم مانند روغن ریخته شده نظر امام زاده ست , ایشان اصلا رد صلاحیت میشدند، سنگین ترین کاری کرده حرم امام و مثلا حفظ آثام امام خمینی ره , کار اجرایی نداشته اند که محک خوبی داشته باشند، این دوران همه احساس تکلیف مکنند ولی جایی باید صدایشان در بیاد سکوت مکنند
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    17 2
    بیخیال حاجی
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    22 11
    من رای نمیدهم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 10
    امید به خدا حاج محسن شما کریم خان زند هستی
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    16 2
    خدائیش بسه دیگه !این همه نیروی جوان وتازه نفس نسل دوم وسوم وچهارم انقلاب هستند!
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      4 4
      نیروهای جوان باید از ظرفیت های ایشون در راس دولت استفاده کنند بعد که یاد گرفتند بیان برای ریاست جمهوری
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    17 6
    یه مشت نیروی فشل امتحان پس داده اومدن جلو... هیچ امیدی نیست
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 4
    مملکت امام زمان علیه السلام است همه باید مجاهدانه وارد شوند
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      2 16
      مثلا مادربزرگ‌ها و پدر و بزرگ‌ها و ... همه یعنی چی آخه؟!
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 2
    انشاالله این دفعه هم مثل دفعه‌های قبل نباشد که یا قبل از انتخابات انصراف بدهد و یا آرای نسبتاً کم بیاورد و با آوردن آرای زیاد و روحیه جبهه و جنگ به جنگ با ناهمواریهای کشور بپردازد.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    21 4
    اومدن امثال محسن رضایی و غرضی و احمد توکلی و عارف و میرسلیم و هاشمی طبا و مثل این ها به انتخابات باعث ناامیدی مردم و کاهش مشارکت می شود. ای کاش احساس تکلیف برای نیامدن می کردند.
    • GB ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      2 4
      رئیسی و قالیباف دو گزینه مطرح و قابل اعتمادهستند اما بنظر من یا کاندید نمیشن یا لحظه آخر به نفع بقیه کناره گیری میکنند گزینه های محتمل تر محسن رضایی ، سعید محمد ، یا شایدم دکتر ولایتی دقیقه نود وارد میدان بشه
  • US ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    21 4
    خداوکیلی این اسرافه بیت المال نیست مرد حسابی وقتی می بینی رای نمیاری چرا اینقدر اصرار می کنی نکنه برای چیز دیگه ای است که می خوای بیایی وایسا کنار اگه کاری از دست برمیاد به بقیه کمک کن حتما که نباید روی اون صندلی کوفتی بشینه ادم که
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      25 6
      چشم ندارید یه نفر دانا با اخلاق و انقلابی ریس جمهور بشه
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    22 7
    بیا ما که شرکت نمی کنیم
  • RO ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 2
    مشرق جان لازم شد که در قسمت کامتات ایموجی هم قرار بدی
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    5 2
    میدان کجا بود هدف از میدان سپاه بود که اجباراً می‌گفت میدان
  • BE ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    7 30
    درود بر محسن رضایی
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    7 5
    با هر نیتی یا هر عنوانی میای ..جمله سرباز وطن فقط برازنده سردار عزیزمون حاج قاسم سلیمانی بود ..که الحق و والانصاف حق مطلب رو ادا کردن و خدمت به ملت ایران کردن ..وشهادت مبارک ونوش جونشون .. ودعای ملتی بدرقشون بقیه مسعولین لطفا از این دوتا کلمه استفاده نکنن ..بهشون نمیاد
  • احمدخواجوند IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 7
    خدایا باین نامزد همیشه در صحنه کمک کن ویک رای بایشان بده تا یک باز مزه ریاست جمهوری را بکشد بنده گانت که بایشان رای نمیدن
  • DE ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    9 2
    اندک اندک جمع مستان می رسد !
  • الماسی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 3
    حالا دیگه این فایل صوتی اقای ظریف شده دستاویزی برای کاندیداها تاهمه احساس مسیولیت کنند ورییس جمهور شوند ،،وبعد به ریش رای دهندگان بخندند ،،
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    10 3
    شما در این چند سال چه خدمتی برای مردم کردی وچه گلی به سر خودت زدی که باز بیایی وقت مردم روبگیری
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      2 4
      شاید چشم و دلشو نداشتی ببینی
  • احسان معتمدی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 1
    ان شالله خدای متعال قلوب مومنین را هدایت کند و مردم ما انسانی مومن و متعهد و توانمند و پیرو خط امام خمینی البته انقلابی و جوان که رهبرمان فرمودند از همه بهتر است انتخاب کنند
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    5 1
    فقط شوراي نگهبان ميتونه اين پيرمردها رو برگردونه به خونه شون
  • ابی DE ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 1
    بنده بعنوان جزئی از این مردم مصیبت زده و از قشر بدبخت بی نصیب از نعمات فراوان این مملکت هیچ توقع و انتظاری از تو نداریم لطفا از طرف ما ملت ایران صحبت نکنید.و برای خدا دست از سر این مملکت بردارید و یادآوری نسل چهار انقلاب کشور را اداره کنند.و یه نصیحت اندکی هم به فکر آخرت و کارهای نکرده آخروی باشید دیگه از شما عمری گذشته است.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    5 5
    رای بی رای. دیگه این حکومت میوه نمیده مردم بسه دیگه
    • مهدی درخشانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 1
      ساکت شو.
  • کسری SE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 9
    نگاه کن یه مشت میان اینجا به سردار رضایی توهین می کنن. هرچی باشه ایشون از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس بودن و از مرز های کشور دفاع کردن. توهین کردن به سردار رضایی هیچ فرقی با توهین کردن به سردار سلیمانی نمی کنه. اگه مثلا خیلی برای سردار سلیمانی ارزش قائل هستید انقدر بیشعور بازی در نمی آوردید و میدونستید هر دوی این ها بیشترین همکاری رو با یکدیگر در پاسداری از کشور داشتند.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    7 4
    ای کاش این سرباز وطن تو دوران جنگ هم احساس مسئولیت بیشتری میکرد تا کمتر جلوی شهید شدن جوانای ایرانی را بگیره
  • نیروانا US ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    3 3
    بیا و یک بار دیگه باخت رو تجربه کن، بس نیست باختهای سریالی، ایا این مردم عوض شده اند بعد سالها که نام شما از صندوق بیرون بیاید...
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 4
    خیلی هم خوب بازم اومدی با ماشین خوب اومدی
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 3
    مردم دلخوشی از همکاران نزدیک رفسنجانی ندارندوخیری ندیدند!برای جلب رای اعتمادمردم کارسختی درپیش داری!پس قبل از حرف احساسی زدن خوب فکرکن وخیلی صادق باش!
  • ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 2
    ایشان باید مدیریت در خانواده را یاد بگیرد وبعد در سطح کشور ادعای مدیریت داشته باشد
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    6 4
    بهتره میدان را به سعیدها محمد و جلیلی یا امثال تنگسیری واگذار کنی که بجای جام زهر شهد شادی را به علمداران کشو شهدا هدیه میکنند ، .
  • محمد IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 1
    احسنت به این روحیه
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    3 2
    شما دیگه باید بری منزل استراحت کنی برادر
    • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 0
      مگو حرفی که بر من ناخوش آید __ریاست را چو من کو کس بپاید __عزیزم بوده است ،جانم ریاست __بکن فکر خود اصلاح در قیاست __ریاست میکند یک جلوه هر آن __نباشد گر دهیم از دست خود جان __پس اینک حرف من برگیر در گوش __نگهدارش همیشه داری ار هوش __
  • سید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 2
    احتمالا هم اون فامیل کروبی بوده که از معرفی ظریف برای وزارت خارجه تعریف و تمجید کرد و آقای رضایی نبوده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    8 1
    سرباز وطن در زمان بازپس گیری فاو توسط ماهر عبدالرشید کجا مشغول حراست از وطن بودی؟؟!!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    منظور میدان وطن هست نه سرباز
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 3
    گند زدید همه تان حالمان از همه بهم می خورد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    8 5
    پیر مرد برو استراحت کن و میدون رو به جوونای پر تلاش امثال سعید محمد بده
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      4 7
      محمد تازه وارد هیچکی نمی‌شناسد
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 0
    نه بفرمایید به هاشمی طبا رای بدین ما گلهای خندانیم... یه توپ دارم ....
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 2
    جون ما دست بردار رای نمیاری خودتو ضایع می کنی
  • بافقی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 1
    اولا ممنون که بخاطر سرباز وطن داری میای بیا.دوما رک وراست پوست کننده بدوئن حاشیه بگو نظرت درباره سران مزدور و بیشرف خائن وطن فروش فتنه 88 خاتمی کثیف ، کروبی ابله، میرحسین مزدور احمق نامرد و اون ریشه فتنه88 و خائن چیست؟ ؟ منتظریم لطفا طفره نرو .مر دباش راستشو بگو .لعنت بر اوئنایی که حقیقت را کتمان کنند
  • ق.ن.شیخ احمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    معروف است که امام شمارا دوست می داشت، برای امنیت ایران زحمات زیادی کشیدهای مردم قدر سربازخودرا پاس میدارد این همه زمان وفرصت های طلایی تلف شد انشاالله این دفعه ملت بابصیرت وانتخاب درست جبران مافات کندبامید انروز
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    1 0
    حمله می کنم ، حمله می کنم __هر گز صحنه را ترک نمی کنم __من شکست را درک نمی کنم __هیچ آرزوی ارک نمیکنم __صد بار دیگر شرکت میکنم __صد سال دیگر رحلت می کنم __ با امید شرکت حد اکثری مردم عزیزمان در انتخابات و بر گزیدن فرد اصلح با توفیق الهی .
  • مجتبی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    با سلام با قدرت روبه جلو برویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس