سخنگوی کاخ کرملین

دیمیتری پسکوف در تازه ترین واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی بلغارستان و جمهوری چک علیه مسکو، گفت که چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند و شما شاهد پاسخ روسیه خواهید بود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ کرملین از پاسخ مسکو به اقدامات غیر قابل قبول و تحریک کننده بلغارستان و جمهوری چک خبر داد.

بر اساس این گزارش، «دیمیتری پسکوف» با تاکید بر قطعی بودن پاسخ اقدامات اخیر دو کشور جمهوری چک و بلغارستان در خصوص اخراج کارکنان سفارت روسیه و مطرح کردن اتهامات مختلف به مسکو گفت: ببینید، این (اقدامات) حساب شده نیستند… اولاً، اقدامات تلافی جویانه به جای خود محفوظ هستند، شما شاهد واکنش روسیه هستید؛ روسیه واکنش نشان خواهد داد. چنین اقدامات تحریک آمیز و اتهامات غیرقابل قبول، بی اساس و بی دلیل علیه روسیه بی پاسخ نخواهد ماند. در هر صورت، هرگونه اقدام روسیه در جهت منافع ما انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است بنا به گزارش رسانه‌های بلغارستان، شش شهروند روسی مظنون به دست داشتن در انفجار در کارخانه‌ها و انبارهای اسلحه در این کشور بودند که سه نفر از آنها به اتهام تلاش برای قتل «امیلیان گبرت» تاجر بلغاری متهم شده‌اند. همچنین دادستان‌های بلغارستان در حال بررسی چهار مورد انفجار در انبارهای اسلحه این کشور بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سهیل بشردوست DE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    3 4
    تحریمت می کنن هیچ غلطی هم نمی تونی بکنی!
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      1 0
      بله تحریم وسیله اونهاست...اما این سوی عالم اگر چند تا کشور دارن باهم همه جوره متحد میشن.و قطعااین جور شیطنت ها به بزرگتر شدن کشورهای تحریم شده کمک میکنه...
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    1 0
    تو ابن دوران روسیه میتونه از بهترین شرکتی ایران باشه
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    1 0
    روسیه چند سالی هست با ایران روابط متقابل خوبی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس