کد خبر 1210048
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را هم سبزپوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۱.۴۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۳ هزار و ۷۶۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز صندوق پالایش یکم همانند دیروز در دامنه مثبت آغاز بکارکرد و در پایان طبق روال روز معاملاتی گذشته سبزپوش به اتمام رسید و با افزایش ۱.۴۶ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۲۶ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شپنا" از ۷ نماد پرتراکنش بازار بود.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۱.۷ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۳۶ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۲.۴۴ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۷۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۷۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۸ +جدول

منبع: نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس