جعفر دهقان

دهقان:پول‌های زیادی که برای ساخت این آثار خرج می‌شود این سوال را به وجود می‌آورد چگونه تلویزیون با آن قدرت اقتصادی قادر نیست چنین کارهایی را بسازد، اما در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند؟

به گزارش مشرق، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: نزدیک به پنج ماه است در سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی مشغول بازی هستم. این کار یک اثر اجتماعی است که در آن بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه مد نظر قرار می‌گیرد.

وی درباره تولیدات شبکه نمایش خانگی نیز چنین گفت: من با تولیدات این حوزه بسیار مشکل دارم، چون بسیاری از موضوعاتی که در آن مطرح می‌شود مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی نیست. در حقیقت باید گفت هر آن چیزی که در تلویزیون امکان نمایش دادن ندارد در شبکه نمایش خانگی در معرض دید قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

پخش سریال‌های مبتذل ترکیه‌ای در سامانه‌های نمایشی+فیلم

این بازیگر درباره بودجه هایی که صرف تولید آثار نمایش خانگی می‌شود، تصریح کرد: پول‌های زیادی که برای ساخت این آثار خرج می‌شود این سوال را به وجود می‌آورد چگونه تلویزیون با آن قدرت اقتصادی قادر نیست چنین کارهایی را بسازد، اما در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند؟

دهقان تاکید کرد: جدا از معضلات مضمونی که در این آثار وجود دارد به لحاظ کیفی نیز این آثار جز چند اثر شاخص، نازل هستند. از نگاه من تله فیلم‌هایی که در تلویزیون تولید می‌شود ارزش بسیار بیشتری از برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی دارد.

وی در پایان بیان کرد: شاید این سوال پیش بیاید با وجود چنین نقصان‌هایی در تولیدات نمایش خانگی چرا از سوی مخاطبان با استقبال مواجه می‌شوند؟ جواب روشن است همانگونه که گفتم برخی از چیزهایی که در تلویزیون پخش نمی‌شود در شبکه نمایش خانگی در معرض دید قرار می‌گیرد، برای همین هم از آن استقبال به عمل می‌آید.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    1 2
    آخی. حق داری آخه بهتون اونجا نقش نمیدن. البته به شما فقط توی صداسیما نقش میدن اونم خیلی وقته ندادن. فکر کنم حالا بهتر معلومه چرا ایشون چنین نظری دادن
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    3 0
    نه تنها شبکه نمایش خانگی بلکه شینما هم افتاده دست جریان نفوذ که ضدیت عجیبی با فرهنگ ایرانی اسلامی دارن پیگیر سلبریتی ها و افراد حاضر در این دو بخش هم بشین سر از سفارت انگلیس و فرانسه و ایتالیا در میارین
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    5 0
    اگر میخواهید کشور بسمت ارامش رفاه و شادی حرکت کند باید از لحاظ فرهنگی مردم را بسمت نهاد خانواده هدایت کنید هیچ گنجی بالاتر از نهاد خانواده نیست و نه بحث هسته ای نه تولید نه هیچ چیز دیگر بالاتر از نهاد خانواده نیست چه اشکال دارد آخر هفته طرف با زن و بچه اش به استدیوم برود و فوتبال نگاه کند حمایت از نهاد خانواده در صدا و سیما چقدر است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس