کد خبر 1209810
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
کلهر: پرسپولیس چوب غرورش را خورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار با الوحده با غرور پا به زمین مسابقه گذاشتند و با توجه به اینکه در چهار دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده بودند با غرور بازی کردند.

به گزارش مشرق، محمود کلهر بازیکن سال‌های دور پرسپولیس بر این باور است قرمزپوشان تهرانی در بهترین زمان ممکن به الوحده باخت تا بتواند برای آینده به موفقیت‌های بزرگی برسد.

او بر این باور است پرسپولیس با توجه به اینکه در چهار بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیده بود با غرور پا به زمین مسابقه گذاشت تا نتواند به برد برسد! او حرف‌های جالبی بر زبان آورد که متن آن در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

پرسپولیس باخت، با این شکست زنگ خطر برای قرمزپوشان تهرانی به صدا درآمد.

پرسپولیس به این شکست نیاز داشت، قرمزپوشان تهرانی به باخت مقابل الوحده نیاز داشتند تا هوشیار شوند. حرف من همان چیزی است که شما پرسیدید. زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد.

چرا این اتفاق افتاد.

به هر حال شکست می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد، فشردگی بازی‌ها، خستگی بازیکنان و اشتباهاتی که در جریان مسابقه از سوی بازیکنان رخ داد اما باخت قرمزها یک دلیل مهم دیگری می‌تواند داشته باشد.

پرسپولیس چوب غرورش را خورد

چه دلیلی؟

پرسپولیس با غرور پا به زمین مسابقه گذاشت؛  با توجه به اینکه در چهار بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیده بود با غرور بازی کرد تا نتواند به برد برسد. این می‌تواند یک درس بزرگ برای این تیم به همراه داشته باشد. آن درس این است که هیچ تیمی را دست کم نگیرد و فکر نکند از پیش برنده است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جداول گروه‌های لیگ قهرمانان؛ دربی آسیایی محقق می‌شود؟ +نمودار مرحله بعدی

پرسپولیس در بازی با الوحده عملکرد خوبی نداشت، ناهماهنگی در تمام خطوط مشهود بود.

پرسپولیس در نیمه اول یک تیم ناهماهنگ و سردرگم بود، آنها عملکرد خوبی نداشتند و گل خوردن در دقیقه پنج باعث شد تا شیرازه این تیم بر هم بریزد. البته در نیمه دوم تا حدود زیادی ضعف‌ها برطرف شد و پرسپولیس توانست از فضاهای کناری زمین و کانال‌های عرضی استفاده کند و سانترهای خوبی انجام دهد که چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد و از دست داد. مشکلی که پرسپولیس باید حل کند و در بازی با الوحده به چشم آمد گل نزدن مهاجمان این تیم است.

مهاجمان پرسپولیس چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.

اینکه مهاجمان راحت موقعیت‌های خوب گلزنی را خراب کنند می‌تواند دردسرساز شود. نباید این اتفاق رخ بدهد، در مراحل بالاتر رقیبان سرسخت‌تری انتظار این تیم را می‌کشد و اگر مهاجمان نتوانند از فرصت‌هایی که در جریان مسابقه به دست می‌آورند استفاده کنند اتفاقات ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت.  

پرسپولیس چوب غرورش را خورد

پرسپولیس مهاجمان خوبی در اختیار دارد.

در اینکه پرسپولیس مهاجمان خوبی در اختیار دارد هیچ شکی در آن نیست، هر کدام از بازیکنانی که در خط حمله پرسپولیس حضور دارند از بهترین‌های ایران هستند و باید در تمرینات این مشکل برطرف شود.

مقصر گل خورده پرسپولیس در بازی با الوحده چه بود؟

نباید یک نفر را روی گل خورده پرسپولیس مقصر بدانیم. اینکه بخواهیم بگوییم دروازه‌بان، مدافعان در خوردن گل مقصر بودند. ناهماهنگی بازیکنان پرسپولیس در خط هافبک و خط دفاع باعث شد دروازه پرسپولیس باز شود. من یک نظر دارم. در ترکیب هر تیم دروازه‌بان، مدافع وسط، هافبک وسط و مهاجم نوک نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و نباید زیاد در این مناطق تغییرات داشته باشیم. بازیکنان در این پست‌ها باید اطمینان خاطر داشته باشند و با اعتماد به نفس بازی کنند ولی در پست‌های دیگر می‌تواند چرخشی از بازیکنان استفاده کرد.

پرسپولیس چوب غرورش را خورد

این پرسپولیس مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود؟

پرسپولیس در چهار سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و امسال از بازیکنان و مربیان خوبی در ترکیب خود استفاده می‌کند و این شانس را دارد باز هم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این پرسپولیس اگر بتواند اشکالات جزیی خود را برطرف کند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من به تیم یحیی‌ گل محمدی و شاگردانش اعتماد دارم و آینده‌ای درخشان برای آنها متصور هستم.

پرسپولیس می‌تواند الریان را شکست دهد.

قطعا این اتفاق خواهد افتاد و به طور حتم پرسپولیس در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا الریان را شکست داده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست می‌آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 1
    ۶۰سال غرور بدشانسی اینا نمخان ماقهرمان بشیم لابی سعودیها ازاین چرندیات .اگر در دوران بابا مسعود نتونستید قهرمان از بی عرضگی شما بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس