کد خبر 1209125
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
منابع خبری از شلیک خمپاره به فلسطین اشغالی گفتند

رژیم صهیونیستی به دنبال پیام‌های تهدید آمیز به حماس درباره حمله نظامی، شامگاه دوشنبه بمب‌های منور به سمت مناطقی از نوار غزه شلیک کرد.

به گزارش مشرق، رژیم اشغالگر صهیونیستی به سمت اردوگاه «العوده» در شرق «خزاعه» و «السناطی» در شرق «خانیونس» در جنوب نوار غزه بمب‌های منور پرتاب کرد.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی هم شامگاه دوشنبه اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با حمله به نوار غزه در صورت لزوم این قضیه موافقت کردند.

«روعی شارون» خبرنگار این تلویزیون  به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم راکت پراکنی از سمت نوار غزه ادامه داشته باشد.

در روزهای گذشته به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به شهر قدس تنش میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی نیز بالا گرفته و مقاومت فلسطین در پاسخ به اتفاقات روزهای پنجشنبه و جمعه در قدس، ده‌ها راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم امروز(دوشنبه) اعلام کردند که تیپ گولانی برای هر گونه حمله علیه غزه آماده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به تیپ گولانی که در حال حاضر در جولان مستقر است، دستور داده شده برای احتمال انتقال به مناطق هم مرز با غزه در مدت پیش رو آماده باشند.

خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز» نیز امروز گزارش داد،رژیم صهیونیستی از طریق نماینده سازمان ملل پیامی تهدیدآمیز به حماس ارسال کرده مبنی بر اینکه در صورت متوقف‌نشدن حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، نوار غزه را تحت حملات شدید قرار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس