تردد دریایی ایران و هند

یک مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تردد دریایی ایران و هند تجاری است، گفت: سازمان بنادر تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست.

به گزارش مشرق، حسین عباس نژاد با تاکید بر اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، بنادر دنیا و همینطور ایران تعطیل نشد، اظهار کرد: در این رابطه فعالیت حوزه بندری و دریایی بر اساس محدودیت‌های اعمالی از نظر تردد افراد و جریان کالا، طبق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل به وجود آمده در کشور هند و شیوع ویروس کرونا در این کشور، سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام خواهد کرد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تردد مسافری دریایی بین ایران و هند وجود ندارد، عنوان کرد: تردد دریایی ایران و هند در حوزه تجاری است و تمامی تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات نظارتی از کشتی‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مدنظر قرار می‌گیرد تا مطمئن شویم کشتی و خدمه آن سلامت هستند و از سوی تردد افراد کنترل می‌شود.

عباس نژاد ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا هر کشوری را که به عنوان کشور حساس در رابطه با شیوع ویروس اعلام شود، سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده رفتار خواهد کرد و کنترل و تست از پرسنل کشتی قبل از ورود به بندر و نیز بررسی شرایط درون کشتی پیش از پهلودهی در دستور کار قرار می‌گیرد و بازرسی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مورد کشتی‌هایی که از برزیل به ایران می‌آیند نیز عیناً مطابق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده، برخورد می‌شود، گفت: تشدید پروتکل‌های بهداشتی در مورد کشورهای حساس وجود دارد و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت راه و شهرسازی در این زمینه اجرا می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس