کد خبر 1208558
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
جریمه ۶۲۰ هزار خودرو به دلیل تخلف تردد شبانه در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۰ تا سه بامداد در پایتخت، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون تعداد ۶۲۰ هزار دستگاه خودرو جریمه شدند.

به گزارش مشرق از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ "علی همه خانی" شامگاه یکشنبه یادآور شد: همچنین در فروردین امسال ۲۵ هزار و ۶۸۹ مورد تخلف پلاک اعم از "تخلف مخدوشی و پوشش پلاک" مورد اعمال قانون قرار گرفت و ۲ هزار و ۱۴۷خودرو هم توقیف شد.

وی از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد های شبانه خودرو ها خبر داد و گفت: بر خلاف تصور اشتباه برخی شهروندان، دوربین های پلیس درمحدودیت های عدم تردد در طرح شبانه فعال است و برابر مصوبه ستاد ملی کرونا، معابر بصورت کامل رصد می شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه نیز مجازات حبس از ۶ ماه تا یکسال را برای متخلفان در پی دارد.

وی از رانندگان تهرانی خواست: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    شما هم برای دولت کار کنید تا جیبشان هر روز پر تر شود و زبانشان برای مردم درازتر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس