کد خبر 1207908
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
جاده هراز ترافیک نمایه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با اشاره به لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، به تشریح ترددها از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین حمیدی، اظهار کرد: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می‌شود و این مصوبات برای پلیس لازم‌الاجراست.

ببینید:

فیلم/ اعلام لغو طرح ترافیک تهران تا پایان هفته

وی گفت: همچنین برابر این مصوبه، تردد خودروهای شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده بود، همچنان برقرار است ولی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می‌توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات ترددها از فردا در محدوده طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع ترددهای شبانه لغو گردیده است ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می‌شود ترددهای خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون و برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم‌الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    این طرح تردد شبانه واقعا مسخره س مگه در کشور ما تفریحات شبانه ای وجود داره این قدر مردم رو آزار ندید
  • ناشناس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    مرسی بفکر کسانی هستید که اصلا ماشین ندارن مرسسسسسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس