کد خبر 1208425
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم، امروز یکشنبه را هم منفی به پایان رساند و با ۲.۳۳ درصد افت نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۶۷ هزار و ۹۱۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صندوق پالایش امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ باز هم کاهش قیمت را تجربه کرد و سرخ پوش به پایان رسید، تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۳۳ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است. تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با کاهش قیمت مواجه شدند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۳۶ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۰۴ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۰.۱۳ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۰.۲۲ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۵ +جدول

ارزش پالایشی یکم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۳۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۵۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس