نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش، نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی در برنامه گفتگوی وزیر با خانواده بزرگ آموزش و پرورش که از کانال ویژه «گفتگو با شما» در شبکه شاد پخش شد، با بیان اینکه بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پیام از معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها به دست ما رسیده است و شش میلیون کاربر این پیام را ارسال کرده‌اند، گفت: همکارانم پیام‌ها را دسته بندی کرده‌اند و بر اساس بیشترین فراوانی به این پیام‌ها پاسخ می‌دهم.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه در پیام‌های رسیده، امتحانات آخر سال است و بیش از ۳۰ درصد سوالات و ابهامات و درخواست‌ها به این موضوع مربوط می‌شود. بر اساس پیش بینی‌ها و هماهنگی‌هایی که به عمل آوردیم قرار ما این است که امتحانات را بعد از عید فطر یعنی از ۲۷ اردیبهشت آغاز کنیم. تلاش می‌کنیم امتحانات حداکثر تا قبل از ۲۸ خرداد که زمان برگزاری انتخابات است به پایان رسیده باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به این ترتیب ۲۷ اردیبهشت زمان پایان آموزش‌ها برای دوره آموزش برای متوسطه و آخر اردیبهشت زمان پایان آموزش برای ابتدایی‌ها است، گفت: امتحانات به دو صورت حضوری و غیرحضوری است. اصرار داریم که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شوند. این سوال مطرح شده است که "چرا در چنین شرایطی روی امتحانات حضوری تکیه می‌شود؟ " ما به طور قطع بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا و رعایت ملاحظات، سفارش‌ها و پروتکل‌های بهداشتی کاری انجام نخواهیم داد.

وی ادامه داد: این کار زمانی انجام می‌شود که با مسئولین بهداشت هماهنگ شده باشد و از این جهت نگرانی وجود ندارد. اما این کار به خاطر شما دانش آموزان است زیرا امتحانات این دو پایه امتحانات تأثیرگذاری است و در آینده شغلی و تحصیلی‌تان اثرگذار است و اگر غیرحضوری باشد احتمال تضعیف حقوق شما وجود دارد و نگرانی‌هایی پیرامون همسانی نمره دهی و سنجش تحصیلی دانش آموزان ایجاد می‌شود. باید امتحانات یکسانی برگزار و مطمئن باشیم حق هیچ دانش آموزی تضعیف نمی‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه اگر در زمان اعلام شده از سوی ستاد کرونا اجازه برگزاری امتحانات حضوری داده نشود، ممکن است امتحانات به تأخیر بیفتد اما مصر هستیم حضوری باشد، گفت: برای سایر پایه‌ها اگر اجازه برگزاری حضوری امتحان وجود نداشت، ارزشیابی‌ها غیرحضوری خواهد بود و اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و می‌تواند از روش‌های مختلفی برای سنجش پیشرفت دانش آموزان استفاده کند. معلم مهمترین عامل ارزشیابی است و مهم این است به ارزیابی دقیقی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان خودش برسد. هنوز بیش از سه هفته به پایان سال تحصیلی باقی مانده و امیدوارم به سمت آرامش بیشتر و مهار کرونا پیش برویم و شرایط شهرهای ما به وضعیت مناسب‌تری برسد.

وی درباره حذفیات امتحانات نیز توضیح داد که حذفیات کتب درسی را برای تمام پایه‌های تحصیلی در شرایط وضعیت قرمز، نارنجی و آبی در ابتدای سال تحصیلی مشخص کردیم. از مناطق و مدیران می‌خواهم اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. حذفیات روی سایت مرکز سنجش وزارتخانه و سازمان پژوهش قرار دارد. امیدواریم پایان خوشی برای این سال تحصیلی داشته باشیم که با سختی‌های بسیاری همراه بود و تجربه‌های نویی را پشت سر گذاشتیم و با مشکلات و تنگناهای بسیاری روبه رو شدیم. همه ما تلاش کردیم این کاستی‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد پیام‌های رسیده به دست ما درباره مشکلات آموزش در فضای مجازی است، گفت: یک دغدغه این است که یادگیری در فضای مجازی به خوبی اتفاق نمی‌افتد. ما این را قبول داریم. از دانش آموزان و معلمان می‌خواهم تلاش بیشتری داشته باشند. خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است و محتواهای مناسبی تولید شده و در دسترس است. از عدم پوشش اینترنت گلایه شده است. درست است که پوشش اینترنت سراسری نیست، هرچند پهنای باند و پوشش روز به روز بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: درباره رایگان بودن استفاده از اینترنت نیز باید گفت که کار در شبکه شاد رایگان است؛ از طریق هر کدام از اپراتورها وارد شوند. هیچیک از اپراتورها حق ندارند بابت خدمات در شاد پولی بگیرند و نمی‌گیرند. اگر خطایی رخ داده حتماً منعکس کنند، پیگیری می‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه‌ها برگزاری کلاس حضوری است تصریح کرد: اکنون شرایط کشور دشوار است و ما به هفته‌های آخر سال رسیدیم و به نظر نمی‌رسد مجالی برای برگزاری کلاس حضوری وجود داشته باشد. علاقه مند بودیم دوره حضوری کوتاهی برای جبران برگزار کنیم اما شرایط، شرایط مناسبی نیست و پیش بینی نمی‌کنیم امسال کلاس حضوری داشته باشیم. ولی امیدواریم سال آینده کلاس‌ها حضوری باشد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: درباره مشمولان قانون تعیین تکلیف که باید تبدیل وضعیت می‌شدند اقدامات لازم صورت گرفته و تا کنون بیش از دو سوم مشمولان در گروه‌های چهارگانه معلمان حق التدریس، خرید خدمات، نهضتی و مربیان پیش دبستانی تعیین وضعیت شده‌اند و یک سوم باقی مانده تا آخر بهار ۱۴۰۰ تعیین وضعیت خواهند شد.

وی افزود: همه کسانی که علاقه مند به استخدام در آموزش و پرورش هستند می‌توانند از طریق مسیرهای موجود اقدام کنند. یک روش استخدام، شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است و افراد از روزی که پذیرفته شوند استخدام می‌شوند. مسیر دوم ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است که از میان فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها به اندازه نیازی که داریم با برگزاری آزمون استخدامی نیرو جذب می‌کنیم. برای کسانی که با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند این آمادگی را داریم که سن شرکت در آزمون را به میزان سال‌هایی که با همکاری داشته‌اند افزایش دهیم تا بتوانند از امکان استخدام برخوردار شوند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که حق التدریس همکاران را آخر سال گذشته تسویه کردیم و ۱۵ روز شهریور تا آخر اسفند محاسبه و پرداخت شد.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه مکرر اعلام کردیم در مدارس دولتی دریافت پول وجه قانونی ندارد و امری داوطلبانه است، گفت: مدرسه حق ندارد اولیا را مجبور کند و اگر این کار را انجام دهد تخلف است.

وی درباره طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: قول داده بودیم که تا قبل از پایان سال لایحه را تحویل مجلس دهیم که این امر محقق شد و در دولت تصویب و تقدیم مجلس شد. اکنون در مراحل بررسی و تصمیم‌گیری در مجلس است و وقتی در مجلس تصویب شود اجرا می‌شود. بودجه‌اش را پیش بینی کردیم و از اول فروردین قابل اجراست. امید است این وعده هم به سرعت به نتیجه برسد و سریع‌تر وضعیت رتبه بندی هم روشن و قطعی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    خسته نباشید..راهکار فوق العاده ای میدین
  • ممد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    من یه سوال دارم...اگه امتحانات به تاخیر بیفتد کی میخوایید امتحان بگیرید.... ماه تیر توی حیاط مدرسه توی اون گرما...واقعا ممنون
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    10 0
    باز حاجی شروووووووووووووع کرد!
    • دانش اموز نهم IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      ترا خدا داخل این وصعیت امتحانات رو غیر حضوری کنید می ترسیم . خطر داره . ما هم ادمیم شبیه بقبه مردم . من ابجیم مشکل داره .وافعا خطر ناکه ترخدا اقا وزیز غیر حضوریش کنید م چطور با استرس و ترس بشینیم سرجلسه ی امتحان
    • مریم IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      این آقای وزیر بچه تو این دوره‌ها نداره وگرنه صد در صد. امتحان رو مجازی می‌گرفت به خاطر بچش. ما دیگه خیلی کوتاه اومدیم اینها دیگه هر کاری میکنن برای نابودی مردم. خجالت بکشین. همه کار مملکت درسته. فقط امتحانات. کار رو خراب کرده تو رو خدا. همه با هم هماهنگ باشیم
  • یه بدبخت IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    18 2
    اخه تو که قبول داری درس تو شاد درس نمیدن چه جوری میخوای حضوری امتحان بگیری
  • zahra kazemnasab IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    12 2
    آخه وقتی حضوری درس ندادن شما ها انتظار دارین ما حضوری امتحان بدیم
  • نازی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    اخه حضوری خوندیم حضوری هم امتحان بدیم چی یاد دادن این یه سال به ما
  • بدشانس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 0
    با سلام و عرض ادب به همه همکاران عزیز آموزش و پرورش باعرض اینکه جناب شما که قبول تو شاد معلم ها درس رو خوب تدریس نمیکنن واسه چی شما میخوایین امتحانات نهم.رو حضور ی کنید آخه این برای بچه های نهمی یا اصلا بچه های هرپایه انصاف است؟ نه به خدا
  • فاطمه IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 0
    ما حضوری درس نخوندیم حضوری امتحان بدیم همونجوری ک توی یادگیری جون ما در خطر بود الانم هست با وجود کرونای انگلیسی ما جونمونو بخاطر یه امتحان در خطر نمیندازیم
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    خسته نباشید وضعیت بدتر و بدتر داره میشود وضعیت شهر ها بدتر میشود اگر ازمون حضوری باشد موج بعدی کرونا شکل میگیرد و ناهواری در کشور خدایی نکرده پیش می آید از نظر بنده پایه دوازدهم پایه بسیار مهمیه ولی پایه نهم انچنان مهم نیست و نیازی ب ازمون حضوری نی با تشکر.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    آخه به فکر ما دانش آموزان هم باشید چطور کلاس ها تو شاد بعد امتحانات حضوری
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    توف به این منطق ما چی بلدیم که بیایم امتحان بدیم بعدشم با این وضعیت کرونا بازم حضوریه من دیگه رد دادم😡
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 0
    سلام امتحانات نهم رو لطفا اقای وزیر اموزش وپرورش لطفا غیر حضوری بگیرید مگه ارز جون دانش اموزان سیر شدی منکه اگه امتحانات حضوری بشن نمیرم امتحان بدم اخه مگه میشه توی این همه کرونا بریم مدرسه بعد هم چند نفر دیگه رو بکشیم هم خودمون بمیریم اخه یعنی چی لطفا رسیدگی کنید
  • E IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 0
    اصلا همه پایه ها را مجازی کنید برای امتحانات خرداد ماه و پارسال تمامی دانش اموزان هشتاد درصد را حضوری بودند که بعد کرونا امد و مجازی شد و برای امتحاناتشونم حضوری بود و بیشتر سوالات از همین تدریس هشتاد درصد بود و حق ما اینطور تضییعتر میشه پس مجازی بهتره و دانش اموزان تقلب کنند بخودشان ضرر رساندن چون ایندشون هست و یا اینکه بطور دلبخواهی باشه هرکسی دوست داشت میتونه مجازی هرکسی نتونست مجازی بده حضوری بده. _______باتشکر خواهشمندم که رسیدگی کنید به نظرات
  • رصا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    سلام انشالله که جاج زود تر دوره شما تمام شود و زیر جدید شاید بهتر باشه اخه چرا شما انقدر استراس به ما خانواده وارد میکنی مگر نهم حضوری بود که شما حضوری امتحان میخواهی بگیر اخه چرا شما به این فکر نمیکنی که ااگر دانش ن آموز کرونا گرفت و برای او مشکل بیش او وجدان در د نمیکیری تنها وزیر که به ما استراس وارد میکنی شما هسنتد اخه دانشگاه پزشکی هم عیر حضوری شد بجز نهم و دوازدهم والا شما جز است استراس کار دیگی نمیکنه وفقط نظر شما است به نظر دانش آموزان و الدین هم کار نداردشما چند بار این کار را کردید اون از کلاس اول ودوم که حضوری کردی وکسی هم استقبال نکرد این هم از امتحانت بعد آیا فکر مردم را کردی که مخواه امتحانت را عقب بندازی وزیر کوتاه بیا دعا خیر پشت سر باشه نهم دوازدهم راعیر حصور کن تا تمام بشه
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 0
    الکی ادای نگران هارو درنیارید فقط میخاین به انتخابات نرسه، نه به تعویقش میندازین نه غیر حضوریش میکنین ،همتون از دم بی درک و بیشعورین که ففط انتخابات براتون مهمه نه جون دانش اموزا پس بشین پشت میزت! بدبخت
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    5 0
    تو بهترین وزیر دنیا خوبه همه از ترس کرونا نگیرن میگن حضوری نه تو گیر دادی که بیان جان ملت برات ارزش نداره
  • نجمه IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    آقای وزیر شما خودتون عقلتونو ب کار بندازین مگه میشه شما با مجازی ب ماآموختین بعد ما حضوری بریم امتحان بدیم مسخره اس ب معلم میگیم درسی که رفتی از گوگل گرفتی برا مارو توضیع بده با او همه ناز میگه تو فیلم هس برو ببین فیلمی که رفته از گوگل گرفته
  • دانش اموز IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    وای چرا اینطوری می کنید مگه نهما ادم نیستن بعد نمیفهمم نهم اخه کجاش مهمه خوبه حالا تا چند سال پیش این چیزا مد نبود تو دهم همه انتخاب رشته میکردن مگه ما جونمونو از سر راه اوردیم😑😑😑😑😑
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    معلم های ما خیلی بد درس میدن الان چجوری امتحان بدیم کل کلاس تجدید میشن شما راضی میشوید
  • رضا وحدتی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    ما غیر حضوری درس خوندیم البته بگم که چیزی هم یاد نگرفتیم بعد بیایم بریم حضوری امتحان بدیم.. اصلا نظام آموزشی ایران خیلی کم کار و بی برنامه است
  • غزل IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 0
    خب حداقل تو مناطق قرمز به صورت حضوری نباشه. درضمن وقتی تدریس تو فضای مجازی بوده پس طبیعتاً امتحانات هم باید تو فضای مجازی باشه. شما ها کارتون بازی کردن با جون مردمه.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    6 0
    اگر واقعاً به فکر آینده دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم هستید امتحانات این دو پایه را مثل بقیه پایه ها غیرحضوری کنید خواهشمندم به نظرات این دو پایه احترام بگذارید و آنها را درک کنید تا کی بی احترامی به آنها و گوش ندادن به نظرات انها
  • تارا خلیلی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 1
    نه به امتحانات حضوری نهم
  • دانش آموز IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    امتحانات نهم باید غیر حضوری برگزار شود .
  • عاطفه IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    وقتی تدریس غیرحضوری بوده پس امتحانم باید غیرحضوری باشه
  • کسی که قرار بمیره IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 1
    بچه های کلاس نهم و دوازدهم همه با هم میمیریم اشکال ندارد بر اثر کرونا و مدیران بی کفایت
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    4 0
    نکنید با ما این کارو خدارو خش نمیاد با این دوتا پایه این کارو بکنید
  • فرزین IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 0
    واقعا من به این ماندم به جایی که به فکر سلامتی بچه ها باشید نگران این هستید که بچه ها چگونه درس خواندن وحق کسی ضایع نشه اخبار هر روز میگه دیگه سرد خونه بهشت زهرا جا نداره خواهش میکنم کمی به فکر باشید این همه برنامه هست تو منتا یا کانال دیگه امتحان بدن خواهش میکنم با جون بچه ها بازی نکید دلتون به حال این جوان های مملکت بسوزه
  • رضاپاکمنش IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    سلام آقای حاج میرزایی که میگین دانش آموزان باید حضوری امتحان بدن شما خودت قبول داری دخترت یا پسرت بره مدرسه امتحان بده کرونا بگیره لطفا یکم درک کنید مارو با تشکر
  • مهدیه حنیفی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    نکنید با ما این کارو به خدا خدارو خش نمیاد با این دو پایه این طوری کنین
    • زینب IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      سلام خسته نباشید ببخشید اگه می شه امتحانات نهم و دوازدهم رو غیر حضوری کتید من بیمار م چرا با ما این کارو می کنید اگه الان من برم مدرسه کرونا بگیرم جواب گو هستید لطفا نظرتونو عوض کنید من دیابت دارم چطور برم مدرسه آخه ما که حضوری نخوندیم که حضوری امتحان بدیم می دونم چی ام هارو نگاه می کنید اگه غیر حضوری نشه مریض بشیم خدا این بلا ررو سر کل خانواده ها تون بیاره
  • مادر اصلا هر کی به شما چه من کیم IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    2 0
    خجالت هم خوب چیزیه آیا آقای دکتر فرزند خودت هم بود این کار و میکردی صد درصد اینکه فرزندهای شما خیلی بزرگ هستن و نوه های شما کوچیک نهمی و ۱۲ همی ندارین برای همینه خیالتون راحته و میگین چی میشه برن بمیرن
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      اقازاده ها که خارج هستن
  • ناشناس IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    خوب اگه برای پایه نهم غیر حضوری باشه میتونید از روش های که نشه اغلب کرد استفاده کرد همین برنامه شاد
  • Mohana IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 1
    ازتون خواهش میکنم یکم مارو درک کنید ماکه حضوری نرفتیم مدرسه ک بخاییم حضوری امتحان بدیم #نه به امتحان حضوری
  • Askre JP ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    واقعان ما وزیر داریم. کوو. وزیر ما که از خواب بیدار نمیشه. وزیر که وفات همه رو خوند. وزیر ما از این بهتر هم نمیشه.
  • Mohana IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    توروخدا حضوری نکنید ،اخه ما چیزی یاد نگرفتیم چرا انقد استرس میدید به بچها چرا فقط نهم و دوازدهم باید امتحان بدن بقیه کرونا میگیرن؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    شما میگید به خاطر دانش آموز ها میخواین امتحان حضوری برگزار کنید اما بچه ها وقتی بخوان و بیان امتحان بدن هم استرس زیاد امتحان دارن هم استرس اینو دارن که کرونا نگیرن. شما با اینکه امتحان رو حضوری برگزار کنید بچه ها حتی اذیت میشن هیچکدوم دوست ندارن حضوری باشه لطفا حضوری نباشه.
  • هادی مصری IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 1
    سلام ایا امتحانات هفتم حضوری هست اگر وضعیت زرد شد
  • . IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    آخه یعنی چی وقتی غیر حضوری درس خوندیم و معلمان درست تدریس نکردن و یاد نگرفتیم چجوری امتحان حضوری بدیم عقل و منطق شما کجا رفتع؟ چطور جون بقیه بچه ها براتون مهمه ولی جون نهم و دوازدهم نه؟ ما ضد ویروسیم که میخواین مارو بفرستید مدرسه امتحان بدیم؟ اونم مدرسه ای که اوعضاش خرابه 60تا دانش آموز نهم هست که نه ضد عفونی میکنن مدرسه رو و نه جون ما براشون مهمه اگر من قراره با ندادن امتحان حضوری بازم در این پایه بمونم میمونم
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    چه امتحانی چه کشکی معلم حالشو نداره یاصوت میده یا فیلم می فرسته یا با کنفرانس و پاور بچه های دیگه تدریس می کنه حالشو نداره دوتا سئوال میشه جواب بده !!!! جمع کنید بابا پدر خانواده ها و بچه ها رو در آوردید
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 0
    باو چه حقوقی وقتی همه مثل هم انلایین خوندن چه حقی بخواد ضایع بشه اگه با بچه های چند سال پیش که اونا کرونل نداشتن اگه الان که وضعیت هممون مثل همع
  • مانی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 0
    اگه امتحانات حضوری باشه یکی از دانش آموزان خدای نکرده ناقل باشه و ب ما دچار بی ماری بشیم اموزش پرورش پاسخ گو هست اون موقع چی کار کنیم بعد معلما حضوری درس ندادن که بخان حضوری امتحان بگیرن خطر ناک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس