کد خبر 1207210
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏گوشت قرمز گرون شد، خبرگزاری دولت گزارش رفت که گوشت قرمز سرطان‌زاست

اوایل کرونا ماسک نبود، میگفتن ماسک برای همه واجب نیست، فقط مبتلاها بزنن

الان مرغ گرونه، میگه بجای مرغ برید ماهی بخورید

چرا عادت دارید کلا از زیر بار مسئولیت فرار کنید؟!

چرا عادت دارید کلا از زیر بار مسئولیت فرار کنید؟


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    1 1
    عراقچی و ظریف بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام ، صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند.
  • DE ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    نتیجه برجام، ایجاد کمبود عمدی مرغ و روغن و .... و گران کردن این کالاها ، برای ایجاد گرانی عمدی و مشغول نگهداشتن مردم به مشکلات معیشتی و خراب کردن روحیه مردم و تحقیر مردم با ایجاد صف خرید برای کالاهایی که تامین آنها بر عهده وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی بوده و لطمه زدن به کسب و کار مردم با به تعطیلی کشاندن کشور در زمان مذاکرات خسارت بار وین با ایجاد پیک چهارم کرونا
  • DE ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 1
    نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. اصلاح طلبان ثابت کرده اند که در مذاکرات از منافع کشور دفاع نکرده اند و بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده اند. (دلیلش: مذاکرات خسارت بار برجام و تحریم های شدیدتر بعد از برجام و ایجاد گرانی و مشکلات اقتصادی با عدم کنترل قیمتها و به تعطیلی کشاندن کارخانجات و واحدهای تولیدی) - از اینها مذاکره نخواستیم - حرف نزنند ضررش برای مردم و کشور کمتر است.
  • DE ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 1
    بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام، عراقچی و ظریف صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند.
  • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    مسئولانی که با آزاد گذاشتن تردد در اسفند و فروردین با مخالفت با تعطیلی سفرهای نوروزی تعداد افراد مبتلا و فوتی ها را افزایش داده اند، گرانی ها و کمبود عمدی کالاهای اساسی را بوجود آورده اند، باید توسط قوه قضائیه محاکمه شوند.
  • DE ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 0
    مجلس باید شکایت تخلفات کرونایی و اقتصادی و معطل کردن کشور با مذاکرات بی نتیجه دولت را زودتر بجریان بیندازد تا بلافاصله بعد از اتمام کار دولت ، قوه قضائیه محاکمه را شروع کند و با ممنوع الخروج کردن مسئولان متخلف مانع خروج متخلفان از کشور شود تا انشا الله مجازات آنها انجام شود.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    2 1
    چون مردم به خاطر رقص و کنسرت رآی دادند اینا که براشون تو سال ۹۶ براشون مهم نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس