کد خبر 1206722
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، سیمان داراب و بانک کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی دوده فام، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری صبا تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۲هزار و ۵۲۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۰۷هزار و ۶۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۹۰۱میلیارد تومان در بیش از ۲۳۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، سیمان داراب و بانک کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان فارس و خوزستان، تجارت الکترونیک پارسیان و سیمان غرب بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۱۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵۴هزار و ۱۴۵میلیارد تومان در ۵۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۲۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس