کد خبر 1204344
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
یمن نمایه

منابع میدانی حاضر در مأرب یمن تأکید کردند که نیروهای دولت مستعفی، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی و حزب اخوانی «الاصلاح» در این شهر به شدت با هم درگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع میدانی حاضر در مأرب یمن از درگیری بین نیروهای دولت مستعفی، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی و حزب اخوانی «الاصلاح» خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

ادامه پشتیبانی تسلیحاتی آمریکا از عربستان

این منابع به شبکه خبری المیادین گفتند که این درگیریها در مناطق «المشجح» و «الکساره» واقع در غرب یمن رخ داده است.

به گفته این منابع، در جریان این درگیریها، چندین نفر از عناصر دولت مستعفی (وابسته به ریاض) و ائتلاف سعودی کشته و زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیق از تلفات آنان در دست نیست.

گزارشهای منتشره از سوی مرکز اطلاع‌رسانی استان مأرب حاکی از این است که عناصر الاصلاح، سوخت مورد نیاز نیروگاههای برق را تأمین نمی‌کنند.

به گزارش این مرکز، عناصر الاسلاح همچنین خط ارتباطی ایستگاه پمپاژ نفت «صافر» واقع در شرق مأرب با مرکز این شهر را قطع کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند محموله‌های سوخت وارد شهر شوند.

بنا بر این گزارش، عناصر الاصلاح روزانه حدود ۴۰ هزار بشکه نفت را از صافر سرقت می‌کنند و در بازار سیاه به فروش می‌رسانند ولی اجازه نمی‌دهند مردم این استان از منابع نفتی خود استفاده کنند.

قطع برق و عدم ارائه خدمات در استان مأرب باعث خشم مردمی گسترده در این استان شده است. مناطق تحت تسط دولت مستعفی در مأرب، شاهد گرانی بیش از حد است که مشکلات بسیاری برای مردم این مناطق به همراه داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 0
    نبود سامانه های ضد هوایی باعث شده عملیات آزاد سازی شهر مارب به کندی صورت گیرد اگراین سامانه بدست رزمندگان شجاع انصارالله می رسید با کند کردن حملات هوایی دشمن این شهر سریک هفته آزاد می کردند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    بدون آزادی مارب و تعز طرحهای پیشنهادی همشون امتیازات اندکی برای انصارالله در پی دارد پیروزی یمن دو نیمه دارد یکی مارب ودیگری تعز اگر انصارالله هر دو را بدست آورد جنگ را برده است و رفع محاصره یمن قطعی است در غیر اینصورت نباید انتظار بیشتری از این طرح پیشنهادی داشت
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    علت اصلی ادامه جنگ شدید مارب این نکته است که عربستان فکر می کند یمنی ها موشک و پهباد محدودی دارند و نمی توانند جنگ را بیشتر از این گسترش بدهند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    انصارالله باید سریع قبل سازماندهی این تروریستهای سوریه مارب را ازاد نماید تا تروریستها فرصت سازماندهی نداشته باشند
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    3 0
    باید موشکهای پدافندی سهند1،2،3 که همان استرلا یا سام 7 روسی است را باید هر طوری است به یمنی ها برسانید آمریکایی ها فکر می کنند اینها را از روسیه خریده اند یا صالح بطور مخفیانه اینها را خریده است تکنولوژی اش را هم به یمنی ها بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس