کد خبر 1204283
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏طنز ماجرا اینجاست که هنوز مذاکره با اروپایی ها تمام نشده که خبر تحریم چند شخصیت ایرانی توسط اتحادیه اروپا به گوش میرسد؛ دقیقا تکرار همان ماجرایی که ۱روز پس ازامضای برجام، آمریکا ایران را تحریم مجدد کرد.

حالاهم وعده ۱۰۰ روزه پایانی را مانند وعده ۱۰۰ روزه اول تکرار میکنند.

طنز تلخ مذاکره با اروپایی‌ها در وین

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    56 5
    اونوقت ظریف زبان بی ادب و تهمت زننده اش برای ماست
    • US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      7 63
      میگم خودمونیم ها این ظریف چه داغی گذاشته رو دلتون که انقد دارین میسوزین..ببینین شک نکنین ظریف بیاد بازی رو برده بد جوری هم برده خودتونو آماده کنین...دوم اینکه کاشکی میشد بدن دست شما ببینیم چه گلی می‌زنین سر خودتون و این مردم...بی کنین دیگه تا کی می‌خواین تخریب کنین بدتر میشه ها
    • DE ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      21 3
      منافقین کمپ آلبانی از رابطه با آمریکا و سیاست غرب پرستی مسئولان اصلاح طلب و ظریف و عراقچی دیوانه وار دارند حمایت می کنند.
    • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      25 3
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
    • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      18 3
      اصلاح طلبها برای خدمت بدشمن و ضربه زدن به نظام اقتصاد کشور را نابود کردند و اصرار بر اجرای FATF و برجام برای نابودی بیشتر اقتصاد کشور را دارند.
    • DE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      17 1
      وظیفه اصلاح طلب نفوذی دشمن همین است - ایجاد گرانی و نارضایتی و لجبازی با مردم و تقصیر را بگردن دیگران انداختن دولت بیشتر از وقت صرف کردن برای مبارزه با گرانی و کرونا، ذلیلانه دنبال التماس کردن به بایدن برای مذاکره بوده.
    • DE ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      7 0
      نمایندگان محترم مجلس ، در مورد تخلف مهم دولت و ظریف در فروردین سال 1399 (اطلاع رسانی شده در دو خبر زیر ) مجلس باید موضوع را بررسی و شکایتی را سریعاً به قوه قضائیه انجام دهد: در مورد تخلف کرونایی در فروردین سال 1399 اطلاع رسانی شده در دو خبر زیر 1- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062880 ) با عنوان: ""چرا ظریف حرف وزارت بهداشت را گوش نمی‌دهد؟"" 2- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062489 ) با عنوان: ""جزئیات بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا"
    • ارش IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      29 1
      داغی که ظریف و روحانی بر دل ما گذاشتن،، داغ گرونی و بدبختیه،داغ ذلت ایران وایرانیه،، داغ تعطیلی کارخونه ها و تولید ایرانیه،، داغ اینه که یک مشت آشغال بمب اتمی دارن ما نمی‌توانیم از انرژی اتمی برای برق یا دوا هم استفاده کنیم، داغ شهادت دانشمندان و شهید سلیمانیه
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      12 3
      خیلی پر رو و وقیح هستی آمریکایی.
    • پاسخ به امریکایی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      16 0
      اولا مگه ظریف رو دل شماها داغ نگذاشت؟! بله رو دل ما مردم خیلی هم داغ گذاشت... برجامی رو امضا کرد که تضمینش پای لنگ کری بود!!! ثانیا حاضرم قسم بخورم که ظریف اگه برا انتخابات بیاد اون یه ذره آبروی اصلاحات هم که مونده بر فنا می‌رود مطمئن باش حداکثر رایش ۱۵ الی بیست درصده
  • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    26 2
    خب همین یعنی مذاکرات وین داره تبدیل میشه به مذاکره برای مذاکره، بعد آقای ظریف می فرمایند ما دیگه مذاکره برای مذاکره نمی کنیم چون نتیجه خوبی نداشته . با این اوصاف دیگه در وین، ماندن ندارد و باید برگردند .
    • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      8 0
      مذاکرات بی حاصل و برجام خسارت بار نتیجه اش افزایش گرانی ها و افزایش مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها بود. اینها مذاکره بلد نیستند، برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی از اینها سلب شود تا بیشتر از این به مردم و کشور خسارت نزنند.
    • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      8 0
      تیم مذاکره کننده ظریف دارای چند جاسوس دو تابعیتی بود (که شاید الان هم داشته باشد) که نتیجه اش شد همین برجام خسارت بار عامل گرانی و افزایش تحریم ها، و نابودی اورانیوم حاصل چند سال زحمت و بتن ریختن در قلب رآکتور اراک - وقتی توانایی مذاکره ندارید نگید بقیه از مذاکره میترسند - واقعیت اینه که مردم از ناکارامدی تیم ظریف در مذاکرات و باج دادن به دشمن می ترسند نه از مذاکره - دکتر جلیلی برود برای مذاکره صد در صد قبولش داریم.
  • سعید IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    40 2
    طنز ماجرا اینجاست که مردم دارن با ویروس کرونا و اخبار مرگ کرونا دست و پنجه نرم میکنن از آنور رئیس جمهور و ظریف مردم ایران را ناراحت و تحقیر میکنن . مردم ایران خوب میدانند آقای روحانی و ظریف و غیرو بعد از اتمام انتخابات بازداشت و محاکمه میشوند.
    • امیر IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      2 2
      یه ضرب المثل هست میگه دوزار بده آش ....
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    14 1
    اینها می‌دانند چکار می‌کنند، ما باید بدانیم و در انتخابات نشان دهیم که دیگر سرمان کلاه نمی رود
    • DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      با توجه به خبر زیر عملکرد دولت فقط در سال 1400 آمار ابتلا و فوت کرونا را بالا برده : خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است. * نظرتان در مورد مورد مشابهی در فروردین سال 1399 مرتبط با دو خبر زیر چیست: 1- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062880 ) با عنوان: ""چرا ظریف حرف وزارت بهداشت را گوش نمی‌دهد؟"" 2- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062489 ) با عنوان: ""جزئیات بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا"" آیا با این عملکردهای تاسف بار باز هم میشود امیدی به خدمت به مردم در مذاکراتشان داشت؟
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      شما همونایی نیستین که الان میگین محمود احمدی‌نژاد رو نمی‌شناسیم
  • فرهنگی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    16 2
    روحانی به زور می خواهد ایران را دهن مار اژدها شده بندازد و صحبت از کلید بی خاصیت 100 روزه رفع تحریم می زند!!!!!!!!!!
  • فرهنگی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    11 0
    روحانی به زور می خواهد ایران را دهن مار اژدها شده بندازد و صحبت از کلید بی خاصیت 100 روزه رفع تحریم می زند!!!!!!!!!!
  • DE ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    6 0
    بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام، عراقچی و ظریف صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 11
    اونایی که برای مذاکره اعتراض دارن همه ملت ایران که نیستن لطفا به نظر بقیه هم احترام بذارین
  • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 1
    خیال بایدن برای ایجاد مشکلات کشور راحته ، چون اصلاح طلبان جاده صاف کن بایدن برای ایجاد مشکلات اقتصادی وایجاد گرانی و نارضایتی در مردم مشغول هستند.
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 1
    ظریف(مرداد ۹۴): اطمینان می‌دهم آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود!/ ظریف(اسفند ۹۹): پیش‌بینی ما این بود که ترامپ حتما از برجام خارج می‌شود! نابودی اقتصاد و صنعت هسته ای با برجام انجام شد و ظریف بابت سخنان فریبکارانه اش باید عذر خواهی کند."
  • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 0
    مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها وجود داشته باشد.
  • DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    * شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مقصر موج چهارم کرونا مردم نیستند بلکه شخص رئیس ستاد کروناست! * قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس: در ستاد ملی مقابله با کرونا با تعطیلی سفرهای نوروزی به شدت مخالفت شد. * خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است. -> دولت به دنبال این است تا با فشار به زندگی مردم و سلامت مردم، امتیازات بیشتری در برجام بدهد.
  • DE ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    با توجه به خبر زیر عملکرد دولت فقط در سال 1400 آمار ابتلا و فوت کرونا را بالا برده نه عزت ملی را : خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است. نظرتان در مورد مورد مشابهی در فروردین سال 1399 مرتبط با دو خبر زیر چیست: 1- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062880 ) با عنوان: ""چرا ظریف حرف وزارت بهداشت را گوش نمی‌دهد؟"" 2- خبر مشرق نیوز (کد خبر 1062489 ) با عنوان: ""جزئیات بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا"" آیا با این عملکردهای تاسف بار باز هم میشود امیدی به خدمت به مردم در مذاکراتشان داشت؟
  • فرهنگی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    3 8
    البته شما بیدردها که مشکلات عدیده مردم را نمیبینید و فقط از تحریمها کاسبی جناحی و اقتصادی میکنید باید از تعامل با دنیا ناراحت باشید بسیاری به نان شب محتاجند چشمتون را باز کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس