کد خبر 1202944
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
سپاهان

پیش از شروع مسابقه دو بازیکن سپاهان که سابقه بازی در استقلال را داشتند با سرمربی نفت مسجدسلیمان خوش و بش کردند.

به گزارش مشرق،   پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی گرامی داشته شد و مسئولان باشگاه سپاهان به همراه جمعی از فرماندهان ارتش در این مراسم حضور داشتند. بازیکنان هر ۲ تیم نیز در هنگام ورود به زمین به شهید صیاد شیرازی ادای احترام کردند.

احمد گوهری دروازه‌بان اصلی نفت مسجد سلیمان در این بازی نیمکت نشین است. فرهاد مجد کرمانشاهی درون دروازه ایستاده است.

 پیش از شروع بازی محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت نفت رفتند و با کادر فنی نفت مسجدسلیمان رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

 امید نورافکن و سجاد شهباززاده از سپاهان  که سابقه بازی در استقلال را هم داشتند پیش از شروع بازی با محمود فکری خوش و بش کردند؛ نیما انتظاری و فرید بهزادی‌کریمی نیز از نفت به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

رضا میرزایی که برای این دیدار در لیست سپاهان حضور ندارد و محمد محبی که محروم است، در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

دروازه‌بان نفت در همان دقیقه ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد؛ دروازه‌بان نفت بعد از حضور کادر پزشکی در زمین به بازی ادامه داد.

 محمود فکری سرمربی نفت برای دومین‌بار است که در اصفهان حاضر می‌شود، فکری در بازی قبلی و در حالی که روی نیمکت استقلال نشسته بود با نتیجه ۲ بر صفر به سپاهان باخت.

 شایان مصلح نیز که به دلیل مصدومیت در ترکیب سپاهان قرار نداشت، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

به دلیل مشکلاتی که بین نیروی انتظامی و صدا و سیمای اصفهان در هنگام ورود به ورزشگاه رخ داده است، این دیدار تنها با ۲ دوربین روی آنتن زنده شبکه اصفهان رفته است.

مسابقه دو تیم تا دقیقه ۵۱ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس