کد خبر 1202918
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا از تداوم برنامه‌ هسته‌ای ایران سخن گفت و وزیر دفاع آمریکا نیز مجددا بر حمایت از امنیت این رژیم تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا گفت که ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در نشست خبری با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مدعی اقدام‌های تروریستی از سوی ایران شد و در زمینه برنامه هسته‌ای گفت، ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد ایران هنوز تهدید علیه ما و جهان است.

وزیر دفاع آمریکا نیز در این نشست خبری بار دیگر به تعهد واشنگتن بر تامین امنیت رژیم اسرائیل تاکید کرد. وی گفت: «من اطمینان دارم که با هم می توان راهی برای صلح پایدار و پایدار در منطقه ترسیم کرد.»

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اولین سفر یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد. وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم پایبند است.

نتانیاهو یکشنبه نیز تاکید کرد که مقابله با ایران هسته‌ای بزرگترین کار این رژیم است. نتانیاهو در یک مراسم با حضور مقامات ارتش و مقامات اطلاعاتی این رژیم به مناسبت هفتادوسومین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل سخنرانی کرده است. نبرد علیه ایران و نیروهای نیابتی این کشور و غیرهسته‌ای شدن آن یک کار بزرگ است؛ اما شرایط امروز به این معنی نیست که فردا نیست همین شرایط خواهد بود.

این سخنان در حالی بیان شد که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست» دوشنبه در گزارشی درباره حادثه روز یکشنبه منتسب به رژیم اسرائیل در تاسیسات نطنز، از تدارک و برنامه‌ریزی طولانی برای  این حمله خبر داد.

این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی در گزارش خود مدعی شد که حمله به تاسیسات کلیدی ایران در نطنز از مدت‌ها قبل از مذاکرات جاری هسته‌ای در وین میان ایران و قدرت‌های جهانی تدارک و برنامه ریزی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    این حادثه بهترین فرصته که بریم برا غنی سازی ۸۰ درصد
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    "نتانیاهو: برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد."تا سرمایه های شما در ایران هستند!؛ نگران نباش.
  • DE ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    شما صهیونیست های جنایتکار نه سرپیازید نه ته پیاز! اخر و عاقبت فرعون رو خواهید داشت ، زیرا سر اتشفشان لونه شومتون تون رو ساختید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس