کد خبر 1202756
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطهری: میزبانی هند خوب نیست/ می خواهیم جام را به هواداران هدیه دهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: کشور هند تجربه میزبانی ندارد به همین خاطر برنامه ریزی خوبی برای لیگ قهرمان آسیا انجام نشده است.

به گزارش مشرق، حمید مطهری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بعد ازاینکه با سختی های بسیار زیادی به گوآ رسیدیم باید بگویم هند واقعا شرایط میزبانی را ندارد. شرایط آن ها واقعا مناسب نیست. آن چیزی که ما در قطر تجربه کرده بودیم را هندی ها ندارند. شرایط برای ما بسیار سخت است اما ما نشان داده ایم که مرد روزهای سخت هستیم و باید بتوانیم خودمان را با این شرایط هماهنگ کنیم و در نهایت طوری نتیجه گیری کنیم که باعث خوشحالی هواداران بشود.

وی افزود: دیروز به خاطر اینکه جواب تست کرونای ما نیامده بود به ما اجازه ندادند به زمین تمرین برویم و تمرین کنیم و حتی اجازه ندادند از هتل خارج بشویم به همین خاطر فقط توانستیم در سالن بدنسازی کمی تمرین کنیم تا بعد از مشخص شدن جواب تست کرونا بتوانیم در زمین چمن هم تمرین کنیم. متأسفانه آن طور که من شنیدم شرایط زمین تمرین هم اصلا خوب نیست چون حتی نور ندارد و ما اگر بخواهیم در ساعات پایانی روز که هوا خنک تر است تمرین کنیم نمی توانیم در آنجا کاری انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:

توضیح رئیس کمیته وضعیت در مورد پرونده پرسپولیس و شجاع

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش همچنین گفت: اینکه مانند قطر ما در حباب قرنطینه قرار داشته باشیم و همه چیز خیلی خوب باشد، واقعا این طور نیست. در قطر همه چیز خوب بود اما اینجا خیلی از مسائل رعایت نمی شود. اینجا آن چیزی که ما می بینیم بی برنامگی است و این نشان می دهد که هند اصلا تجربه برگزاری چنین مسابقاتی را ندارد. شرایط خوبی نیست اما ما نشان داده ایم که مرد روزهای سخت هستیم. چاره ای جز اینکه خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم نداریم.

وی در ادامه درباره اینکه پرسپولیس باید در فاصله سه روز مسابقات خود را انجام بدهد و آیا این کار را سخت خواهد کرد یا خیر، گفت: این موضوع به تیم فشار می آورد اما پرسپولیس همیشه در روزهای سخت فوق العاده کار می کند. ما تغییراتی در جلسه ریکاوری و تمرینات مان داریم تا تیم با آمادگی کامل مسابقات را انجام بدهد. بازیکنان ما نشان داده اند مبارزه گر و جنگجو هستند و ما مشکلی از این بابت نداریم. امیدواریم اتفاق خاصی رخ ندهد و ما بتوانیم روال همیشگی خودمان را ادامه بدهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت های خود درباره رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا هم گفت: تیم های عربی همیشه سعی می کنند از زمین خودشان بازی سازی کنند و فوتبال منطقی به نمایش بگذارند. تیم های عربی در خط حمله خود همیشه از بازیکنان خارجی خوبی هم بهره می برند و آن ها هستند که تفاوت ها را رقم می زنند. درباره گوآ هم باید بگویم این تیم ناشناخته است اما آن طور که من می دانم آن ها متکی به بازیکنان خارجی خودشان هستند.

مطهری در ادامه درباره غیبت فرشاد فرجی و سعید آقایی هم گفت: در اینکه سعید آقایی و فرشاد فرجی بازیکنان توانمندی هستند شکی نیست اما ما همیشه نشان دادیم که یک تیم هستیم و تک تک بازیکنان مان شایسته تحسین هستند. ما با یک وحدت تاکتیکی همیشه نگاه رو به جلو داریم و همیشه سعی می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. بازیکنان ما همه ارزشمند هستند و به تک تک آن ها نیاز داریم و براساس شرایط تیم حریف سعی می کنیم بهترین نفرات را وارد زمین کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه فشار زیادی که روی مهاجمان پرسپولیس وجود دارد هم گفت: نباید بازیکنان را تحت فشار قرار بدهیم. این فشارها از سوی کادر فنی به بازیکنان ایجاد نمی شود و از رسانه ها و کارشناسان هم خواهش می کنم بازیکنان را تحت فشار قرار ندهند تا آن ها با آسودگی خیال کار کنند. تیمی که از نظر تاکتیکی موقعیت گل زیادی ایجاد می کند پس نباید نگرانش باشیم. در تیم ما سیدجلال حسینی و احمد نورالهی هم گلزنی می کنند که این نشان از روند تاکتیکی تیم ما است. ما نگران نیستیم چون اگر موقعیت گل ایجاد نمی کردیم باید نگران می شدیم. بهتر است نکات مثبت تیم را هم ببینیم و درباره آن ها هم صحبت کنیم. انتقاداتی که با صداقت باشد را ما می پذیریم اما برخی انتقادات تخریب کننده است و به تیم ضربه می زند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا چقدر شانس دارد که در این دوره به قهرمانی برسد، گفت: ما یک تیم کامل هستیم و هدف مان این است که این جام را به هواداران هدیه بدهیم. کار خیلی سختی پیش رو داریم. با توجه به ساختار و امکاناتی که تیم های ایرانی دارند برایشان قهرمانی در این مسابقات بسیار سخت است. پارسال هم که ما به فینال رسیدیم کار خیلی بزرگی انجام دادیم. می توانستیم قهرمان بشویم و حقمان قهرمانی بود. الان هم هدف مان همین است که راهمان رو به جلو باشد و به فینال راه پیدا کنیم. هر چند که می دانیم از نظر امکانات از سایر رقبا عقب هستیم اما آن جنم و قدرت جنگندگی را هیچ کدام از تیم های دیگر ندارند. بنابراین سعی می کنیم بهترین بازی های خودمان را به نمایش بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس