کد خبر 1202752
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فنونی‌زاده: قهرمان لیگ با تفاضل گل یا اختلاف یک امتیاز مشخص می‌شود/ حریفان پرسپولیس متوسط هستند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، قهرمان لیگ برتر در فصل جاری با تفاضل گل یا اختلاف یک امتیاز مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است و پیروزی برابر نساجی هم باعث شد تا این تیم با روحیه‌ای بالا به هند برود. گروه پرسپولیس در قیاس با گروه‌های دیگر نماینده‌های ایران، گروه متوسطی است، ولی بازیکنان نباید تیم‌های دیگر را دست‌کم بگیرند. هر تیمی که در این جام حضور دارد تیم ضعیفی نیست و خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای هستند که در هر بازی برای برد به میدان رفته و حریفان را دست‌کم نگیرند.

بیشتر بخوانید:

قرنطینه ۲۴ ساعته استقلالی‌ها در جده

وی ادامه داد: الریان که تیم شناخته شده‌ای است و می‌تواند همراه با پرسپولیس گزینه اصلی برای صعود از این گروه باشد. الوحده امارات هم با شکست دادن الزورای عراق نشان داد که تیم خوبی است، چون شکست دادن تیم‌های عراقی اصلاً آسان نیست. نماینده هند نیز برای ما ناشناخته است و در طول مسابقات عیارش مشخص می‌شود. در مجموع باید بگویم که حریفان ما متوسط هستند، ولی امیدوارم پرسپولیس در نهایت با کسب نتایج خوب از این گروه صعود کند.

فنونی‌زاده در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه آنها دو هفته پیش صدرنشینی را از دست دادند هم گفت: شرایط لیگ امسال متفاوت است و سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. فولاد، تراکتور و گل‌گهر هم تیم‌های خوبی هستند، ولی سخت است که با سه تیم بالای جدول برای قهرمانی رقابت کنند. امسال پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، واقعاً سخت است. فاصله‌ها آنقدر نزدیک است که فکر می‌کنم قهرمان لیگ با تفاضل گل یا در نهایت اختلاف یک امتیاز مشخص خواهد شد. با این حال امیدوارم پرسپولیس پنجمین قهرمانی پیاپی را هم به دست بیاورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در واکنش به صحبت‌های اخیر علی دایی که گفته بود قبلاً طرفدار استقلال بوده است، تصریح کرد: این موضوع چندان حساس نیست. دایی با صراحت و صادقانه گفت زمانی که در اردبیل بود استقلال را دوست داشت، ولی بعد از آمدن به پرسپولیس طرفدار این تیم شد. خیلی از بازیکنان در دهه 60 هم پرسپولیسی بودند، ولی در استقلال بازی می‌کردند. اگر یک بازیکن طرفدار بارسلونا باشد و از رئال مادرید پیشنهاد داشته باشد، آیا رئال را انتخاب نمی‌کند؟ این چیزها در فوتبال طبیعی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    برای همین نوشیتید پیش بینی یک استقلالی؟؟؟
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    مرتضی یا مهدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس